National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
NA President  |   Deputies  |   NA Council  |   Committees   |   Factions  |   Staff  |   Budget office  |   Legislation   |   News  |   Foreign Relations  |   Library  |   Constituency Relations  |   Competition Council  |   Links
Archive
Letter to the Committee
Your name: Your e-mail address: Your message:

CAPTCHA Image


 
Standing Committee on State and Legal Affairs
Spheres of activities:
constitutional and legal issues, parties, electoral system, the Rules of Procedure of the National Assembly, referendum, Constitutional court, justice, judicial system, prosecutor's office, investigative bodies, enforcement of judicial acts, the penitentiary service, amnesty, public service and laws governing those areas, Constitutional amendments, codes regarding civil, criminal, administrative offenses and legal proceedings
E-mail legcom@parliament.am
Phone (374-11) 513 349




3
28.02.2019
10:00
314
1.
«Ազգային ժողովի կանոնակարգ» ՀՀ սահմանադրական օրենքի 78-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետի և 5-րդ մասի համաձայն՝ բացասական եզրակացություն ներկայացնել Ազգային ժողովի յոթերորդ գումարման երկրորդ նստաշրջանի օրակարգի նախագծում ընդգրկվող հետևյալ նախագծի վերաբերյալ.
1) Հայաստանի Հանրապետության քրեական օրենսգրքում լրացում կատարելու մասին
-001-16.01.2019-ՊԻ-011/0
Author Type` "Bright Armenia" Faction
`Պատգամավոր Էդմոն Մարուքյան
`Պատգամավոր Սերգեյ Ատոմյան
Բացասական եզրակացության պատճառներն են (համառոտ).
Նախագծի ընդունման դեպքում կառաջանա անհավասարակշռություն ժամկետների հաշվարկելիության առումով, քանի որ նշանակված պատժի և փաստացի պատիժը կրելու ժամկետները չեն համընկնելու՝ պայմանավորված մինչև դատական ակտի օրինական ուժի մեջ մտնելը անձի կալանքի տակ լինելու հանգամանքով: Նախագիծը խտրական մոտեցում կարող է առաջացնել, երբ անձը, որը խոչընդոտել է գործի քննությանը կամ թաքնվել է քննությունն իրականացնող մարմիններից և որի նկատմամբ խափանման միջոց է ընտրվել կալանքը, ավելի քիչ է պատիժ կրում, քան այն անձը, ում նկատմամբ ընտրվել է այլ խափանման միջոց: Խնդիր է առաջանում նաև կապված այն անձանց հետ, ում նկատմամբ արդեն իսկ կիրառվել է 01.11.2018թ. «Էրեբունի-Երեւանի հիմնադրման 2800-ամյակի եւ Հայաստանի Առաջին Հանրապետության անկախության հռչակման 100-ամյակի կապակցությամբ քրեական գործերով համաներում հայտարարելու մասին» ՀՀ օրենքը: Նախագծի ընդունման դեպքում վերջիններիս պատժի չափի կրճատումից հետո իրենց նկատմամբ վերստին պետք է կիրառել համաներման ակտը, քանի որ առաջարկվող դրույթների կիրառման արդյունքում նվազում է պատժի չկրած մասը: Նախագծի ընդունմամբ նաև խտրական վերաբերմունք է դրսևորվում 2018թ. նոյեմբերի 6-ից հետո ծագած կամ ծագող իրավահարաբերությունների մասնակիցների նկատմամբ:
2.
«Ազգային ժողովի կանոնակարգ» ՀՀ սահմանադրական օրենքի 71-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ հիմնական զեկուցողի առաջարկությամբ հետևյալ նախագծերի քննարկումը հետաձգվում է մինչև երկամսյա ժամկետով.
1) Հայաստանի Հանրապետության քրեական օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին
-002-16.01.2019-ՊԻ-011/0
Author Type` "Bright Armenia" Faction
`Պատգամավոր Էդմոն Մարուքյան
`Պատգամավոր Նիկոլայ Բաղդասարյան
3.
«Ազգային ժողովի կանոնակարգ» ՀՀ սահմանադրական օրենքի 78-րդ հոդվածի 3-րդ մասի 1-ին կետի և 5-րդ մասի համաձայն՝ բացասական եզրակացություն ներկայացնել Ազգային ժողովի յոթերորդ գումարման երկրորդ նստաշրջանի օրակարգի նախագծում ընդգրկվող հետևյալ նախագծի վերաբերյալ.
1) Հայաստանի Հանրապետության քրեական օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին
-003-16.01.2019-ՊԻ-011/0
Author` Նաիրա Զոհրաբյան
`Պատգամավոր Նաիրա Զոհրաբյան
`Պատգամավոր Նիկոլայ Բաղդասարյան
Բացասական եզրակացության պատճառներն են (համառոտ).
Նախագծի ընդունման դեպքում կառաջանա անհավասարակշռություն ժամկետների հաշվարկելիության առումով, քանի որ նշանակված պատժի և փաստացի պատիժը կրելու ժամկետները չեն համընկնելու՝ պայմանավորված մինչև դատական ակտի օրինական ուժի մեջ մտնելը անձի կալանքի տակ լինելու հանգամանքով: Նախագիծը խտրական մոտեցում կարող է առաջացնել, երբ անձը, որը խոչընդոտել է գործի քննությանը կամ թաքնվել է քննությունն իրականացնող մարմիններից և որի նկատմամբ խափանման միջոց է ընտրվել կալանքը, ավելի քիչ է պատիժ կրում, քան այն անձը, ում նկատմամբ ընտրվել է այլ խափանման միջոց: Խնդիր է առաջանում նաև կապված այն անձանց հետ, ում նկատմամբ արդեն իսկ կիրառվել է 01.11.2018թ. «Էրեբունի-Երեւանի հիմնադրման 2800-ամյակի եւ Հայաստանի Առաջին Հանրապետության անկախության հռչակման 100-ամյակի կապակցությամբ քրեական գործերով համաներում հայտարարելու մասին» ՀՀ օրենքը: Նախագծի ընդունման դեպքում վերջիններիս պատժի չափի կրճատումից հետո իրենց նկատմամբ վերստին պետք է կիրառել համաներման ակտը, քանի որ առաջարկվող դրույթների կիրառման արդյունքում նվազում է պատժի չկրած մասը: Նախագծի ընդունմամբ նաև խտրական վերաբերմունք է դրսևորվում 2018թ. նոյեմբերի 6-ից հետո ծագած կամ ծագող իրավահարաբերությունների մասնակիցների նկատմամբ:


ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՆԱԽԱԳԱՀՎԼԱԴԻՄԻՐ ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ

19.12.2019
9

10.12.2019
7

29.11.2019
6

07.11.2019
5

21.10.2019
4

08.10.2019
3

24.09.2019
2

03.09.2019
1

10.07.2019
15

09.07.2019
14

28.06.2019
13

14.06.2019
12

06.06.2019
11

23.05.2019
10

02.05.2019
9

15.04.2019
8

05.04.2019
7

27.03.2019
6

19.03.2019
5

13.03.2019
4

15.02.2019
2

08.02.2019
1



NA President  |  Deputies|  NA Council  |  Committees  |  Factions  |  Staff
Legislation  |   News  |  Foreign Relations   |  Constituency Relations  |  Links  |  RSS
|   azdararir.am