ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ «Հայաստանի Հանրապետության անտառային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագծի (փաստաթղթային կոդ՝ Կ-196-14.03.2022-ՏՏԳՇ-011/0) վերաբերյալ Կառավարության կողմից օրենսդրական նախաձեռնության կարգով ներկայացված «Հայաստանի Հանրապետության անտառային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը (փաստաթղթային կոդ՝ Կ-196-14.03.2022-ՏՏԳՇ-011/0) (այսուհետ` Նախագիծ) մասնագիտական փորձաքննության է ենթարկվել Ազգային ժողովի աշխատակազմի փորձագիտական եւ վերլուծական վարչությունում: Նախագիծը ենթարկվել է իրավական, ֆինանսատնտեսագիտական, սոցիալական փորձաքննության: Ստորեւ ներկայացվում է մասնագիտական փորձաքննության եզրակացությունը, ինչպես նաեւ Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտության բացակայության մասին տեղեկանքը:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏ ԼԻԴԻՅԱ ՄՆԱՑԱԿԱՆՅԱՆ
04.04.2022թ.
Նախագծի` Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության եւ օրենքների պահանջներին համապատասխանության տեսանկյունից նշենք հետեւյալը. 1. Նախագծի 1-ին հոդվածում Հայաստանի Հանրապետության անտառային օրենսգրքի (այսուհետ՝ Օրենսգիրք) լրիվ անվանումը հիշատակելիս առաջարկում ենք առաջնորդվել «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք) 18-րդ հոդվածի 5-րդ մասի պահանջով, այն է՝ «Հայաստանի Հանրապետության» բառերը նշել «անտառային» բառից առաջ: 2. Նախագծի 2-րդ հոդվածով Օրենսգրքի 7-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ «ե2»-րդ կետում կիրառվում է «կայուն անտառակառավարում» եզրույթը, մինչդեռ Օրենսգրքում կիրառվում է «անտառների կայուն կառավարում» եզրույթը: Առաջարկում ենք առաջնորդվել Օրենքի 15-րդ հոդվածի 2-րդ մասի պահանջով եւ միեւնույն միտքն արտահայտելիս կիրառել նույն եզրույթը: 3. Նախագծի 2-րդ հոդվածով Օրենսգրքի 7-րդ հոդվածում լրացվող նոր՝ «ե4»-րդ կետով սահմանվում է, որ պետական կառավարման մարմնի իրավասություններից է. «անտառակառավարման ազգային տեղեկատվական համակարգի վարման կարգի հաստատումը»: Օրենսգրքում բացակայում են անտառակառավարման ազգային տեղեկատվական համակարգի վերաբերյալ կարգավորումները, հետեւաբար, կարծում ենք՝ անհրաժեշտ է դրա վարման կարգը հաստատելուց առաջ սահմանել՝ թե ինչպես եւ ում կողմից է այն ստեղծվում, ինչպես նաեւ՝ թե ինչ տեղեկատվություն է պահվում այդ համակարգում եւ ինչով է այն տարբերվում անտառային պետական կադաստրից: 4.Նախագծի 8-րդ հոդվածով սահմանված է. «45-րդ հոդվածի 6-րդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ. «Անտառահատման տոմսը եւ անտառային տոմսը հատուկ հաշվառման ենթակա փաստաթղթեր են»:»: Հիմք ընդունելով Օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ մասը՝ առաջարկում ենք Նախագծի 8-րդ հոդվածում «6-րդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ» բառերը փոխարինել «6-րդ պարբերությունը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ» բառերով: Միաժամանակ առաջարկում ենք «45-րդ հոդվածի» բառերից առաջ լրացնել «Օրենսգրքի» բառը՝ հիմք ընդունելով Օրենքի 17-րդ հոդվածի 4-րդ մասը, այն է՝ «Հղումները կատարվում են հստակ եւ ուղղակի»: 5. Նախագծի 9-րդ հոդվածի վերնագիրն առաջարկում ենք հանել՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 14-րդ հոդվածի 8-րդ մասը՝ «Օրենսդրական ակտի հոդվածները ունենում են վերնագրեր, բացառությամբ փոփոխություն կամ լրացում նախատեսող օրենսդրական ակտերի: Հոդվածների վերնագրերը համապատասխանում են հոդվածների բովանդակությանը: Հոդվածների վերնագրերի վերջում որեւէ կետադրական նշան չի դրվում: Հոդվածի մասերը, կետերը եւ ենթակետերը վերնագիր չեն ունենում:»: Միաժամանակ նշենք նաեւ, որ Օրենսգրքի՝ Կառավարության իրավասությունների շրջանակը սահմանող 6-րդ հոդվածի «ը» կետով սահմանված է անտառային ոլորտը կարգավորող իրավական ակտեր ընդունելու լիազորություն: Նախագծով կատարվող
Ամփոփելով փորձաքննության արդյունքները՝ կարող ենք նշել, որ Նախագծով սահմանված կարգավորումներում Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը հակասող նորմեր առկա չեն: Միաժամանակ առաջարկում ենք ներկայացված դիտարկումների հիման վրա ապահովել Նախագծի համապատասխանությունը «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի պահանջներին:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԻՐԱՎԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ ԶԵՄՖԻՐԱ ՀՈՎԱՍԱՓՅԱՆ Կատարողներ՝ Ա. Ղազարյան (հեռ.` 011-513-248), Տ. Բադալյան (հեռ.` 011-513-248) 04.04.2022թ.
Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտության բացակայության մասին Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտությունը բացակայում է:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԻՐԱՎԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ ԶԵՄՖԻՐԱ ՀՈՎԱՍԱՓՅԱՆ Կատարողներ՝ Ա. Ղազարյան (հեռ.` 011-513-248), Տ. Բադալյան (հեռ.` 011-513-248) 04.04.2022թ.
Ներկայացված Նախագծով առաջարկվում է գործող իրավական ակտերի մասով Անտառային օրենսգրքում ամրագրել լիազորող նորմերը, ինչպես նաեւ լիազորող նորմեր սահմանել առաջիկայում պլանավորված մշակվելիք իրավական ակտերի համար: Խնդիրը կայանում է նրանում, որ ներկայումս անտառային ոլորտը կարգավորող շատ նորմատիվ իրավական ակտեր գործում են, սակայն օրենքով ամրագրված լիազորող նորմերը բացակայում են: Բացի այդ, կան նաեւ մշակման ենթակա իրավական ակտեր (Կառավարության որոշումներ, լիազոր մարմնի հրամաններ), որոնց ընդունման համար եւս բացակայում են լիազորող նորմերը: Նախագիծը ֆինանսատնտեսագիտական հիմնախնդիրներ չի պարունակում: Նախագծի վերաբերյալ դիտողություններ եւ առաջարկություններ չկան:
Նախագիծը ֆինանսատնտեսագիտական հիմնահարցերի տեսանկյունից լրամշակման կարիք չի զգում:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՖԻՆԱՆՍԱՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ ԱՐԹՈՒՐ ԹԱՄԱԶՅԱՆ Կատարող՝ Գ. Սաֆարյան (հեռ.` 011 513-668) 22.03.2022թ.
Ներկայումս անտառային ոլորտը կարգավորող շատ նորմատիվ իրավական ակտեր գործում են, սակայն օրենքով ամրագրված լիազորող նորմերը բացակայում են: Կան նաեւ մշակման ենթակա իրավական ակտեր (Կառավարության որոշումներ, լիազոր մարմնի հրամաններ), որոնց ընդունման համար եւս բացակայում են լիազորող նորմերը: Հաշվի առնելով վերոգրյալը, ներկայացված «Հայաստանի Հանրապետության անտառային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծով (այսուհետ՝ Նախագիծ) առաջարկվում է Անտառային օրենսգրքում ամրագրել լիազորող նորմերը, ինչպես նաեւ լիազորող նորմեր սահմանել առաջիկայում պլանավորված մշակվելիք իրավական ակտերի համար: Նախագծի վերաբերյալ դիտողություններ եւ առաջարկություններ չկան: Նախագիծը սոցիալ, կրթական առողջապահական հիմնախնդիրներ չի պարունակում:
Նախագիծը սոցիալական հիմնահարցերի տեսանկյունից լրամշակման կարիք չունի:
ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՍՈՑԻԱԼ, ԿՐԹԱԿԱՆ, ԱՌՈՂՋԱՊԱՀԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺԻՆ Կատարող՝ Մ. Դալլաքյան (հեռ.՝ 011-513-235, 12-35) 25.03.2022թ.
|