«13» ապրիլի 2015 թ.                                                                                                             ԻՎ-ե-35

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

««Ազգաբնակչության էկոլոգիական կրթության եւ դաստիարակության մասին» Հայաստանի Հանրապետությանօրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին » (փաստաթղթային կոդ՝ Կ-743-26.03.2015-ԳԿ-010/0) Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի վերաբերյալ

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից օրենսդրական նախաձեռնության կարգով ներկայացված ««Ազգաբնակչության էկոլոգիական կրթության եւ դաստիարակության մասին» Հայաստանի Հանրապետությանօրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին » Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագիծը (այսուհետ՝ Նախագիծ) իրավական փորձաքննության է ենթարկվել Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովի աշխատակազմի իրավաբանական վարչությունում:

Ստորեւ ներկայացնում ենք Նախագծի վերաբերյալ մեր կողմից կատարված փորձաքննության արդյունքները:

Նախագիծը ներկայացվել է «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 47-րդ հոդվածի պահանջներին համապատասխան, չի հակասում Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը, միջազգային իրավունքի սկզբունքներին եւ նորմերին, Հայաստանի Հանրապետության վավերացրած միջազգային պայմանագրերին եւ Հայաստանի Հանրապետության օրենքներին:

Օրենսդրական տեխնիկայի կանոններին համապատասխանության տեսանկյունից նշենք հետեւյալը:

1. Նախագծի 2-րդ հոդվածում առաջարկվում է ««Ազգաբնակչության էկոլոգիական կրթության եւ դաստիարակության մասին» ՀՀ օրենքի (այսուհետ՝ Օրենք) նախաբանում «էկոլոգիական բարձր կուլտուրա» բառերը փոխարինել «էկոլոգիական գրագիտություն» բառերով: Ըստ էության, խոսքը գնում է նոր՝ «էկոլոգիական գրագիտություն» հասկացության մասին, որի սահմանումը, սակայն, հետագայում չի տրվում Օրենքի 1-ին հոդվածում, որտեղ տրված են օրենքի հիմնական հասկացությունները: Հիշյալ հասկացության սահմանումը չտալը հակասում է «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 42-րդ հոդվածի 1-ին մասին, համաձայն որի՝ եթե նորմատիվ իրավական ակտում կիրառվում են նոր կամ բազմիմաստ կամ այնպիսի հասկացություններ կամ տերմիններ, որոնք առանց պարզաբանման միանշանակ չեն ընկալվում, ապա այդ իրավական ակտով պետք է տրվեն դրանց սահմանումները:

2. Նախագծի 6-րդ հոդվածը, ի թիվս Օրենքի այլ հոդվածների, փոփոխություններ է նախատեսում նաեւ Օրենքի 1-ին հոդվածում, հետեւաբար, ըստ մեզ, Նախագծի 6-րդ հոդվածը պետք է դառնա Նախագծի 4-րդ հոդված՝ Օրենքում փոփոխությունների եւ լրացումների հաջորդականությունը պահպանելու նկատառումով: Առաջարկն ընդունելու դեպքում Նախագծի 4-րդ հոդվածը պետք է դառնա 5-րդ, 5-րդը՝ 6-րդ: Առաջարկը բխում է «Իրավական ակտերի մասին» ՀՀ օրենքի 37-րդ հոդվածի 6-րդ մասից, համաձայն որի՝ իրավական ակտի կառուցվածքը պետք է լինի կուռ` տրամաբանորեն միասնական, հաջորդական ու համակարգված:

Նախագծի վերաբերյալ այլ դիտողություններ եւ առաջարկություններ չկան:

ԻՐԱՎԱԲԱՆԱԿԱՆՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏ՝                                                                       Հ. ՍԱՐԳՍՅԱՆ

Կատարողներ՝ Ս. Թեւանյան

Ս. Առաքելյան