ՊԵՏԱԻՐԱՎԱԿԱՆ ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺԻՆ

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

««Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի կարգապահական կանոնագիրք» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագծի  (փաստաթղթային կոդ` Կ-320-17.10.2019-ՊԱ-011/0)  վերաբերյալ

Կառավարության կողմից օրենսդրական նախաձեռնության կարգով ներկայացված ««Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի կարգապահական կանոնագիրք» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը (այսուհետ` Նախագիծ) իրավական փորձաքննության է ենթարկվել Ազգային ժողովի աշխատակազմի փորձագիտական եւ վերլուծական վարչության պետաիրավական փորձաքննության բաժնում:

Ստորեւ ներկայացնում ենք կատարված փորձաքննության արդյունքները:

Նախագիծը համապատասխանում է Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրությանը:

Այլ օրենքների պահանջներին համապատասխանության տեսանկյունից նշենք հետեւյալը.

1.    Նախագծի 2-րդ հոդվածի 1-ին մասով նախատեսվում է փոփոխություն կատարել « Հայաստանի Հանրապետության զինված ուժերի կարգապահական կանոնագիրք» օրենքի (այսուհետ` Օրենք) 27-րդ հոդվածի 2-րդ մասում, մասնավորապես` նախատեսվում է 1-ին նախադասության մեջ «6 ամիս » բառերը փոխարինել «մեկ տարի ՝ բացառությամբ հասցված նյութական վնասի հայտնաբերման դեպքի, որի պարագայում կարգապահական տույժ չի կարող տրվել, եթե նյութական վնասը հասցնելու օրվանից անցել է երեք տարի » բառերով: Արդյունքում կարգապահական իրավախախտման համար զինծառայողին կարգապահական տույժի չի կարող տրվել, եթե կարգապահական իրավախախտում կատարելու օրվանից անցել է մեկ տարի, իսկ նյութական վնաս հասցնելու դեպքում՝ երեք տարի: Այսինքն, ստացվում է, որ Օրենքի գործող նորմի համեմատ Նախագծի նշված փոփոխություններով նախատեսվում են զինծառայողի իրավական վիճակը վատթարացնող իրավակարգավորումներ, իսկ Ն ախագծի 6-րդ հոդվածում վերջինիս ուժի մեջ մտնելու ժամկետը նախատեսվում է պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից: Այդ կապակցությամբ հայտնում ենք, որ «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 23-րդ հոդվածի 2-րդ մասի համաձայն՝ նորմատիվ իրավական ակտն ընդունելու իրավասություն ունեցող մարմինը պարտավոր է նախատեսել նորմատիվ իրավական ակտի ուժի մեջ մտնելու ավելի ուշ ողջամիտ ժամկետ, բացառությամբ (…), եթե ակտով սահմանվում են այնպիսի իրավակարգավորումներ, որոնց (…), կամ սահմանված իրավակարգավորումները վաթարացնում են անձի իրավական վիճակը:

Հիմք ընդունելով վերոգրյալը՝ առաջարկում ենք Նախագծի 6-րդ հոդվածով նախատեսել օրենքի ուժի մեջ մտնելու ավելի ուշ ողջամիտ ժամկետ:

2.    Նախագծի 2-րդ հոդվածի 3-րդ մասով նախատեսվում է Օրենքի 27-րդ հոդվածում լրացնել նոր 4.1-ին մաս, որի վերջին նախադասության համաձայն՝ «… Տեղեկացման շրջանակներում քրեական հետապնդում իրականացնող մարմնի կողմից քրեական վարույթի հարուցումը մերժելու դեպքում ծառայողական քննությունը վերսկսվում է մերժման որոշումը ստանալու օրվանից 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում, իսկ քրեական վարույթ հարուցվելու դեպքում ծառայողական քննությունը վերսկսվում է քրեական վարույթով ուժի մեջ մտած վերջնական որոշումը ստանալու օրվանից 3 աշխատանքային օրվա ընթացքում»: Այդ կապակցությամբ հայտնում ենք, որ «քրեական վարույթի հարուցում », «քրեական վարույթով ուժի մեջ մտած վերջնական որոշում » եզրույթները չեն համապատասխանում Հայաստանի Հանրապետության քրեական դատավարության օրենսգրքով սահմանված համապատասխան եզրույթներին, մասնավորապես՝ օրենսգրքի 6-րդ հոդվածի 2-րդ եւ 4-րդ կետերին, 26-րդ հոդվածին, որոնցով նախատեսված են «քրեական գործ » եւ «քրեական գործի վարույթ » եզրույթները: Հետեւաբար, հաշվի առնելով վերոգրյալը եւ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 15-րդ հոդվածի 1-ին եւ 2-րդ մասերը,  առաջարկում ենք Նախագծի 2-րդ հոդվածի 3-րդ մասում նախատեսված վերոնշյալ հասկացությունները համապատասխանեցնել Հայաստանի Հանրապետության քրեական դատավարության օրենսգրքով սահմանված համապատասխան ձեւակերպումներին:

3.    Առաջարկում ենք Նախագծի առաջին էջի վերեւի աջ անկյունում գրված «Նախագիծ» բառը գրել մեծատառերով՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 21-րդ հոդվածի 7-րդ մասը:

4.    Առաջարկում ենք Նախագծի վերնագրում երրորդ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ» բառերը հանել՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 12-րդ հոդվածի 5-րդ եւ 18-րդ հոդվածի 3-րդ մասերը:

5.    Առաջարկում ենք Նախագծի 1-ին հոդվածում «2012 թվականի» բառերից առաջ նշված «Հայաստանի Հանրապետության» բառերը հանել՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 17-րդ հոդվածի 8-րդ եւ 18-րդ հոդվածի 3-րդ մասերը:

6.    Առաջարկում ենք Նախագծի 2-րդ եւ 3-րդ հոդվածների մասերը տեքստից բաժանել միջակետերով՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 14-րդ հոդվածի 3-րդ եւ 7-րդ մասերը:

7.    Առաջարկում ենք Նախագծի 2-րդ հոդվածի 2-րդ մասից հանել «հետեւյալ բովանդակությամբ.» բառերը, իսկ 3-րդ մասում «լրացնել 4.1-ին մաս՝ հետեւյալ բովանդակությամբ.» բառերը փոխարինել «լրացնել նոր 4.1-ին մաս՝» բառերով՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ հոդվածի 3-րդ մասը:

8.    Առաջարկում ենք Նախագծի 2-րդ հոդվածի 6-րդ մասում «հետեւյալ խմբագրությամբ» բառերը փոխարինել «նոր խմբագրությամբ» բառերով՝ հիմք ընդունելով «Նորմատիվ իրավական ակտերի մասին» օրենքի 33-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3-րդ կետը:

Նախագծի վերաբերյալ այլ դիտողություններ եւ առաջարկություններ չկան:

ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ

ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԻՐԱՎԱԿԱՆ

ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ                                           ԱՆԻ ՄՈՒԹԱՖՅԱՆ

Կատարող` Գ. Մամյան (հեռ.՝ 011-513-361), (108)

                                                         

ՏԵՂԵԿԱՆՔ

Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտության բացակայության մասին

Նախագծին առնչվող այլ օրենքի կամ Ազգային ժողովի որոշման ընդունման անհրաժեշտությունը բացակայում է:

ՓՈՐՁԱԳԻՏԱԿԱՆ ԵՎ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ

ՎԱՐՉՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԻՐԱՎԱԿԱՆ

ՓՈՐՁԱՔՆՆՈՒԹՅԱՆ ԲԱԺՆԻ ՊԵՏ                                           ԱՆԻ ՄՈՒԹԱՖՅԱՆ

Կատարող` Գ. Մամյան (հեռ.՝ 011-513-361), (108)