ԱՄՓԱՄՓՈՓԱԹԵՐԹ

,ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄե ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆե, ,ԲԱՆԿԵՐԻ ԵՎ ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆե ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆե, ,ՎԱՐԿԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆե ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆե,,ԱՎՏՈՏՐԱՆՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԿԱՅԱՆԱՏԵՂԵՐԻ ՏԵՂԱԿԱՆ ՎՃԱՐԻ ՄԱՍԻՆե ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆե, ,ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆե, ,ՀՀ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆե ՀՀ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՓԱԹԵԹԻ  (Կ-485-4855-24.02.2020-ՖՎ-011/0) ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՆԵՐԿԱՅԱՑՎԱԾ ԱՌԱՋԱՐԿՆԵՐԻ

Հ/Հ

ԱՋԱՐԿԻ ՀԵՂԻՆԱԿԸ

ՆԱԽԱԳԾԻ ԱՅՆ ՄԱՍԸ, ՈՐԻՆ ՎԵՐԱԲԵՐՈՒՄ Է ԱՌԱՋԱՐԿԸ

ԱՌԱՋԱՐԿԸ

ԱՌԱՋԱՐԿՆ   ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒ ԿԱՄ ՄԵՐԺԵԼՈՒ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԶԵԿՈՒՑՈՂԻ ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ

ԱՌԱՋԱՐԿՆ  ԸՆԴՈՒՆԵԼՈՒ ԿԱՄ ՄԵՐԺԵԼՈՒ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՆՁՆԱԺՈՂՈՎԻ ՈՐՈՇՈՒՄԸ

1

2

3

4

5

6

,ՔԱՂԱՔԱՑԻԱԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄե ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆե

1.      

 ԱԺ պատգամավոր Եղիշե Սողոմո      նյան

,Նախագծի 4-րդ հոդված.

,...Հոդված 684.5. Լիզինգի պայմանագրի լուծումը                                         

    1. Լիզինգատուի պահանջով լիզինգի պայմանագիրը կարող է միակողմանի լուծվել,եթե՝ 

1) լիզինգառուի կողմից լիզինգի առարկայի օգտագործումը չի համապատասխանում լիզինգի պայմանագրի պայմաններին կամ լիզինգի առարկայի նշանակությանը,       

2) եթե լիզինգառուն սահմանափակում է լիզինգատուի հսկողության իրավունքը լիզինգառարկայի

նկատմամբ,           

 3) լիզինգառուն լիզինգի պայմանագրով սահմանված ժամկետում ավելի քան երկու անգամ անընդմեջ չի վճարել հերթական լիզինգային վճարը:ե...ե

 Նախագծի 4-րդ հոդվածից հանել  հետևյալ բառերը               ,3. լիզինգառուն լիզինգի պայմանագրով սահմանված ժամկետում ավելի քան երկու անգամ անընդմեջ չի վճարել հերթական լիզինգային վճարը:ե, քանի որ նույն հոդվածի 3-րդ կետով սահմանված է ,Լիզինգի պայմանագրով կարող են սահմանվել լիզինգատուի կամ լիզինգառուի պահանջով պայմանագիրը վաղաժամկետ լուծելու այլ հիմքեր:ե, որով կարող ենք սահմանել ավելի կարճ ժամկետ, քան սահմանված է երրորդ կետով:

Ընդունվել է:

Նախագծի 4-րդ հոդվածով փոփոխվող Քաղաքացիական օրենսգրքի 684.5-րդ հոդվածի 1-ին մասի 3) կետում ,լիզինգայի վճարըե բառերից հետո լրացվել է ,, եթե այլ բան նախատեսված չէ պայմանագրով:ե բառերը:  

 

 

Ընդունվել է:

,Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասինե

2.     

ԱԺ պատգամավոր Եղիշե Սողոմո նյան

Նախագծում ավելացնել նոր 12.1 հոդված՝ Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի 147 հոդվածի 16-րդ կետի  վերաբերյալ 

Նախագծում ավելացնել նոր 12.1 հոդված հետևյալ բովանդակությամբ. ,ՀՀ հարկային օրենսգրքի Հոդված 147-ի Նվազեցվող եկամուտները (նվազեցումները) 16-րդ կետը շարադրել հետևյալ կերպ. ,սեփականության իրավունքով իրենց պատկանող գույքի (բացառությամբ ձեռնարկատիրական գործունեության առարկա համարվող գույքի) օտարումից անհատ ձեռնարկատեր և նոտար չհանդիսացող ֆիզիկական անձանցից ստացվող եկամուտներ, ինչպես նաև լիզինգի պայմանագրի առարկա հանդիսացող գույքի օտարումից ստացվող եկամուտները, եթե կնքված պայմանագրի պայմանները համապատասխանում են ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 667-րդ հոդված 3-րդ մասի սահմանված պահանջներին:ե

Չի ընդունվել:

 

Նախագծով առաջարկվում է գործող հարկային օրենսդրության մեջ կատարել այնպիսի փոփո՟խություններ, որոնք հնարավորություն կընձեռեն, որպեսզի լիզինգային ընկերությունների կողմից ֆիզիկական անձանցից ձեռքբերվող, այնուհետև լիզինգային պայմանագրով տրվող լիզինգի առարկայի մասով՝ վաճառող ֆիզիկական անձանց վճարվող եկամուտներից համարվեն նվազեցվող եկամուտներ: Մաս՟նավորապես, առաջարկվում է հարկային օրենսդրությամբ սահ՟մանել, որ ֆիզիկական անձի կողմից գույքը լիզինգային ընկերությանը վաճառելու դեպքում վերջինիս մոտ, որպես հարկային գործակալ, վաճառքի գնի 10 տոկոսի չափով եկամտային հարկ հաշվարկելու, պահելու և պետական բյուջե վճարելու պարտավորութուն չի առա՟ջա՟նում (ինչպես նախատեսված է ընդհանուր կանոնի համաձայն՝ ֆիզիկական անձանց կողմից հարկային գործակալին այլ տեսակի գույք վաճառելու գործարքների համար):

Ընդհանուր առմամբ կարևորելով միջազ՟գային պրակտիկայում լայնորեն տարածված՝ լիզինգային պայմանագրերի հիման կատարվող գործարքների համար հետագա նպաստավոր պայմաններ ստեղծելուն ուղղված քայլերը,  միևնույն ժամանակ գտնում ենք, որ անհրաժեշտ է այդ ուղղությամբ հարկային օրենսդրության հնա՟րա՟վոր փոփոխությունները իրականացնել այնպես, որպեսզի մի կողմից չձևավոր՟վեն հար՟կու՟մից խուսափելու հնարավորություններ և հետևաբար՝ չարաշահումների ռիսկեր, մյուս կող՟մից, որպեսզի կատարվող փոփոխությունները նախադեպ չլինեն այնպիսի ոլորտ՟նե՟րում համա՟նման փոփոխություններ կատարելու պահանջ ձևավորելու առումով, որոնց մասով համա՟նման փոփոխությունների կատարումը, հնարավոր է, որ նպատակահարմար չհա՟՟մարվի:

Միաժամանակ, խնդրո առարկա գործարքների մասով միայն լիզինգային ընկերություններին  հարկային արտոնությունների տրամադրումը համարում ենք ոչ նպատակահարմար, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ որևէ տնտեսավարող սուբյեկտի հասցեական հարկային արտո՟՟՟նու՟թյուն՟՟՟ների տրա՟մա՟դրումը չի բխում հարկման արդա՟րու՟թյան ու հավասարության սկզ՟բունք՟նե՟րից, իսկ հար՟կա՟յին քաղա՟քականության շրջանակներում խտրա՟կան մոտե՟՟ցում՟ների ցուցա՟բերումը տնտե՟՟սու՟թյան մեջ առողջ մրցակցությունը խաթա՟րելու  ռիսկեր է առաջացնում:

Ընդունվել է: