2. Նույն մասի (դ) կետի վերջակետը փոխարինել միջակետով։
3. Նույն մասը լրացնել նոր (ե), (զ), (է), (ը) կետերով.
«ե) եթե ոչ ռեզիդենտ ավանդատուն անվճարունակ բանկում ունի միայն դրամային բանկային ավանդ, ապա երաշխավորված ավանդի չափը տասնհինգ միլիոն հայկական դրամ է.
զ) եթե ոչ ռեզիդենտ ավանդատուն անվճարունակ բանկում ունի միայն արտարժութային բանկային ավանդ, ապա երաշխավորված ավանդի չափը տասը միլիոն հայկական դրամ է.
է) եթե ոչ ռեզիդենտ ավանդատուն անվճարունակ բանկում ունի դրամային եւ արտարժութային բանկային ավանդներ, եւ դրամային բանկային ավանդի գումարը տասը միլիոն հայկական դրամից ավելի է, ապա երաշխավորվում է միայն դրամային ավանդը` մինչեւ տասնհինգ միլիոն հայկական դրամով.
ը) եթե ոչ ռեզիդենտ ավանդատուն անվճարունակ բանկում ունի դրամային եւ արտարժութային բանկային ավանդներ, եւ նրա դրամային բանկային ավանդի գումարը պակաս է տասը միլիոն հայկական դրամից, ապա երաշխավորվում է դրամային բանկային ավանդն ամբողջությամբ եւ արտարժութային բանկային ավանդը` տասը միլիոն դրամի եւ հատուցված դրամային բանկային ավանդի տարբերության չափով:»։
4. Նույն հոդվածը լրացնել նոր 1.1-ին կետով.
«1.1. Սույն հոդված 1-ին մասի իմաստով՝ ռեզիդենտ եւ ոչ ռեզիդենտ ֆիզիկական անձինք են համարվում «Արժութային կարգավորման եւ արժութային վերահսկողության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված ռեզիդենտ եւ ոչ ռեզիդենտ ֆիզիկական անձինք:»:
Հոդված 2.
Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
Հ Ի Մ Ն Ա Վ Ո Ր Ու Մ
«ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԱՆՁԱՆՑ ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԱՎԱՆԴՆԵՐԻ ՀԱՏՈւՑՈւՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐԵԼՈւ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈւԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈւՄ ՓՈՓՈԽՈւԹՅՈւՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈւՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈւ ՄԱՍԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈւԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ԸՆԴՈւՆՄԱՆ
Ավանդների երաշխավության համակարգը բավական կարեւոր գործիք է բանկային համակարգի հուսալիության տեսանկյունից, միեւնույն ժամանակ այն հանդիսանում է կարեւորագույն գործոն ավանդ ներգրավելու համար։ Դրա շնորհիվ է նաեւ, որ վերջին տարիներին նկատվում է ավանդների աճ առեւտրային բանկերում:
Գաղտնիք չէ, որ սփյուռքում բնակվող մեր որոշ հայրենակիցներ, ցանկանալով Հայաստանում փոքր ներդրում կատարել, ընտրում են ամենապարզ մոդելը՝ ավանդ ներդնել առեւտրային բանկերում: Ֆինանսական այլ գործիքների թերզարգացածությունը եւ ավելի բարձր ռիսկայնությունը հնարավորություն չի տալիս ընտրել ներդրումների այլ եղանակներ:
Այս համատեքստում նպատակահարմար է ավելացնել ոչ ռեզիդենտ ֆիզիկական անձանց համար ավանդների երաշխավորության չափերը, քանի որ նրանք, հիմնականում չբնակվելով Հայաստանում, ունեն ավելի սահմանափակ տեղեկություն բանկային համակարգի եւ հնարավոր ռիսկերի վերաբերյալ, հետեւաբար ավանդ ներդնելու մասով գրեթե ամբողջությամբ վստահում են ավանդների երաշխավորության համակարգին:
Առաջարկվում է դրամով ավանդների համար սահմանել 15 մլն ՀՀ դրամ, արտարժույթով ավանդների համար՝ 10 մլն ՀՀ դրամ երաշխավորված ավանդի չափ:
Այս փոփոխությունը կարող է դառնալ սփյուռքի կողմից Հայաստանի Հանրապետության տնտեսության զարգացմանը մասնակցելու խթան, ինչպես նաեւ բարձրացնել բանկային համակարգի նկատմամբ գրավչությունն օտարերկրացիների մոտ՝ հաշվի առնելով նաեւ, որ ոչ ռեզիդենտների խնայողություններն էականորեն ավելի մեծ են Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիների խնայողություններից եւ առկա երաշխավորության չափերից:
Ո Ր Ո Շ Ու Մ
«ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԱՆՁԱՆՑ ԲԱՆԿԱՅԻՆ ԱՎԱՆԴՆԵՐԻ ՀԱՏՈւՑՈւՄԸ ԵՐԱՇԽԱՎՈՐԵԼՈւ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈւԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈւՄ ՓՈՓՈԽՈւԹՅՈւՆ ԵՎ ԼՐԱՑՈւՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈւ ՄԱՍԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈւԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԻԾԸ ՇՐՋԱՆԱՌՈւԹՅԱՆ ՄԵՋ ԴՆԵԼՈւ ՄԱՍԻՆ
«Լուսավոր Հայաստան» խմբակցությունն իր 2019 թվականի հուլիսի 03-ի նիստում
հանդես գալ օրենսդրական նախաձեռնությամբ եւ շրջանառության մեջ դնել
«Ֆիզիկական անձանց բանկային ավանդների հատուցումը երաշխավորելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն եւ լրացումներ կատարելու մասին
Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագիծը:
03 հուլիսի 2019թ.
Հայաստանի Հանրապետության
Ազգային ժողովի նախագահ
ԱՐԱՐԱՏ ՄԻՐԶՈՅԱՆԻՆ
Հարգանքով՝ | ԷԴՄՈՆ ՄԱՐՈւՔՅԱՆ |