Հոդված 1.
«Փոստային կապի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքը (2004 թվականի դեկտեմբերի 14-ի թիվ ՀՕ-46-Ն) լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ 6.1-րդ հոդվածով.
«ՀՈԴՎԱԾ 6.1. ՓՈՍՏԱՅԻՆ ԿԱՊԻ ԱԶԳԱՅԻՆ ՕՊԵՐԱՏՈՐԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ
Փոստային կապի ազգային օպերատորը` որպես վճարահաշվարկային կազմակերպություն, կարող է իրականացնել առեւտրային եւ ցանկացած այլ գործունեություն` Հայաստանի Հանրապետության կառավարության թույլտվությամբ»:
Հոդված 2. Սույն օրենքը ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող օրվանից:
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«Փոստային կապի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի ընդունման անհրաժեշտության
«Փոստային կապի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում կատա՟րելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է փոստային կապի ազգային օպերատորի կողմից փոստային կապի բնագավառում ՀՀ օրենսդրությամբ իրեն վերապահված գործառույթների առավել արդյունավետ իրականացման ապահովմամբ:
Համաձայն «Փոստային կապի մասին» ՀՀ օրենքի 6-րդ հոդվածի դրույթների, փոստային կապի ազգային օպերատորը պարտավոր է Հայաստանի Հանրապետության ամբողջ տարած՟քում ապահովել փոստային կապի ունիվերսալ ծառայությունների, մասնավորապես, զեղջ գներով փոստային կապի ծառայությունների մատուցումը` նամակագրական թղթակցության, մինչեւ 20 կիլոգրամ քաշով ծանրոցների եւ գյուղական բնակավայրերում պարբերականների առաքման գծով, որով եւ տարանջատվում է փոստային կապի ծառայություններ մատուցող այլ կազնակերպություններից: Նշված գործառույթների, ինչպես նաեւ ՀՀ օրենսդրությամբ նախա՟տես՟ված այլ գործառույթների իրականացման համար փոստային կապի ազգային օպերատորը պետք է ունենա անհրաժեշտ տեխնոլոգիական սարքավորումներ եւ մեքենայացման, ավտոմա՟տացման եւ տեղեկատվայնացման միջոցներ` համապատասխան ֆինանսական միջոց՟ների ներգրավմամբ:
«Փոստային կապի մասին» ՀՀ օրենքի 15-րդ հոդվածին համապատասխան, փոստային կապի ազգային օպերատորի գործունեության ֆինանսավորումը կատարվում է փոստային կապի ծառայություններից ստացվող եկամուտների հաշվին, ինչպես նաեւ օրենքով նախա՟տեսված պայմանագրային ծառայությունների մատուցումից եւ ՀՀ օրենսդրությամբ չարգելված այլ գործունեությունից ստացվող միջոցների հաշվին:
Սակայն, «Վճարահաշվարկային համակարգերի եւ վճարահաշվարկային կազմակերպու՟թյուն՟ների մասին» ՀՀ օրենքի 19-րդ հոդվածի դրույթների համաձայն, փոստային կապի ազգային օպերատորը` որպես վճարահաշվարկային կազմակերպություն (իրականացնում է դրամական փոխանցումներ), չի կարող իրականացնել առեւտրային, արտադրական եւ այլ տիպի գործունեություն:
Փաստորեն, «Վճարահաշվարկային համակարգերի եւ վճարահաշվարկային կազմակերպու՟թյուն՟ների մասին» ՀՀ օրենքով արգելված է փոստային կապի ազգային օպերատորի կողմից բացառապես այլ գործունեության իրականացումը, ինչը գաղափարախոսության առումով բոլորովին համահունչ չի «Փոստային կապի մասին» ՀՀ օրենքին:
Մասնավորապես, «Փոստային կապի մասին» ՀՀ օրենքի տրամաբանությունից բխում է, որ փոստային կապի օպերատորի համար օրենքով կարող է արգելվել որոշակի տեսակի գործունության իրականացում, այլ ոչ թե ցանկացած գործունեություն:
Ներկայացված նախագծի ընդունմամբ փոստային կապի ազգային օպերատորին այլ գործունեության իրականացման իրավասության վերապահումը կնպաստի փոստային կապի բնագավառում գործունեության արդյունավետության բարձրացմանը եւ ներդրումների ապահովմանը: