Armenian ARMSCII Armenian
ՆԱԽԱԳԻԾ
Կ-569-26.04.2023-ՊԱ-011/0

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Հոդված 1. 1985 թվականի դեկտեմբերի 6-ի «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ» Հայաստանի Հանրապետության օրենսգիրքը (այսուհետ` Օրենսգիրք) լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ 169.32 հոդվածով.
 
«Հոդված 169.32 Ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների կուտակում եւ պահպանում իրականացնող կազմակերպությունների կողմից Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգով նախատեսված հաշվետվությունները սահմանված ժամկետներում եւ կարգով չներկայացնելը

1. Ռազմավարական պաշարների պահուստի անվանացանկում ներառված ապրանքների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած ձեւի հաշվետվությունները ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների կուտակում եւ պահպանում իրականացնող կազմակերպությունների կողմից նյութական պահուստի պահպանման եւ սպասարկման ոլորտի լիազոր մարմնին սահմանված ժամկետներում կամ կարգով չներկայացնելը կազմակերպության համար` առաջացնում է նախազգուշացում:

2. Սույն հոդվածի 1-ին մասով նախատեսված նախազգուշացումից հետո 5 օրվա ընթացքում հաշվետվությունները չներկայացնելն առաջացնում է տուգանք`

1) կազմակերպության (բացառությամբ` ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպությունների) համար`

ազգային վիճակագրական համակարգի գլխավոր պետական մարմնի հրապարակած ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների ներմուծման տարվա միջին գնով հաշվարկված, կազմակերպության կողմից կուտակման եւ պահպանման ենթակա ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող ապրանքների գումարի 10 տոկոսի չափով.

2) ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպության համար`

սահմանված նվազագույն աշխատավարձի երկուհազարապատիկի չափով:

3. Սույն հոդվածի 1-ին մասով նախատեսված արարքը մեկ տարվա ընթացքում կրկին կամ յուրաքանչյուր հաջորդ անգամ կատարելն առաջացնում է տուգանք`

1) կազմակերպության (բացառությամբ` ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպությունների) համար`

ազգային վիճակագրական համակարգի գլխավոր պետական մարմնի հրապարակած ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների ներմուծման տարվա միջին գնով հաշվարկված, կազմակերպության կողմից կուտակման եւ պահպանման ենթակա ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող ապրանքների գումարի 20 տոկոսի չափով.

2) ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպության համար`

սահմանված նվազագույն աշխատավարձի հինգհազարապատիկի չափով:»:

Հոդված 2. Օրենսգրքի 42.1. հոդվածի 1-ին մասում «հանձնարարականները չկատարելը» բառերից հետո լրացնել «(բացառությամբ նյութական պահուստի օրենսդրության պահանջների կատարման նկատմամբ վերահսկողության իրականացման շրջանակներում տրվող հանձնարարականների)» բառերը:

Հոդված 3. Օրենսգրքի 213.2. հոդվածի 5-րդ մասում`

1) «նախազգուշացում:» բառը փոխարինել «տուգանք`» բառով եւ լրացնել նոր կետերով` հետեւյալ բովանդակությամբ.

«1) կազմակերպության (բացառությամբ` ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպությունների) համար`

ազգային վիճակագրական համակարգի գլխավոր պետական մարմնի հրապարակած, ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների ներմուծման տարվա միջին գնով հաշվարկված չկուտակված ապրանքների արժեքի 10 տոկոսի չափով, իսկ 30 օրվա ընթացքում առաջադրանքը չկատարելը` 100 տոկոսի չափով.

2) ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպության համար`

չկուտակված յուրաքանչյուր անվանում դեղի կամ բժշկական նշանակության գույքի համար` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի երկուհազարապատիկի չափով, իսկ  30 օրվա ընթացքում առաջադրանքը չկատարելը` չկուտակված յուրաքանչյուր անվանում դեղի կամ բժշկական նշանակության գույքի համար` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի հինգհազարապատիկի  չափով:»,

2) 6-րդ մասն ուժը կորցրած ճանաչել,

3) 8-րդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.

«8. Սույն հոդվածի 7-րդ մասով նախատեսված նախազգուշացումից հետո` 15 օրվա ընթացքում զորահավաքային կամ ռազմավարական պաշարների պահուստի պակասորդ կամ ինքնակամ օգտագործված ապրանքները նյութական պահուստում չվերականգնելն առաջացնում է տուգանք`

1) կազմակերպության (բացառությամբ` ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպությունների) համար`

ազգային վիճակագրական համակարգի գլխավոր պետական մարմնի հրապարակած ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների ներմուծման տարվա միջին գնով հաշվարկված, ռազմավարական պաշարների պակասորդ կամ  ինքնակամ օգտագործված ապրանքների արժեքի 10 տոկոսի չափով, իսկ 30 օրվա ընթացքում չվերականգնելը` 100 տոկոսի չափով.

2) ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպության համար`

չվերականգնված յուրաքանչյուր անվանում դեղի կամ բժշկական նշանակության գույքի համար` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի երկուհազարապատիկի չափով, իսկ 30 օրվա ընթացքում չվերականգնելը` չվերականգնված յուրաքանչյուր անվանում դեղի կամ բժշկական նշանակության գույքի համար` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի հինգհազարապատիկի  չափով:»,

4) 9-րդ մասում «պահուստում» բառից հետո լրացնել «կամ ռազմավարական պաշարների պահուստում» բառերը:

5) 10-րդ մասը շարադրել հետեւյալ  խմբագրությամբ.

«10. Սույն հոդվածի 9-րդ մասով նախատեսված նախազգուշացումից հետո` 15 օրվա ընթացքում զորահավաքային պահուստում կամ ռազմավարական պաշարների պահուստում հաստատված անվանացանկին, տեխնիկական պայմաններին եւ սահմանված որակական հատկանիշներին համապատասխանող ապրանքներ չամբարելը, ինչպես նաեւ պահպանման սահմանված ժամկետը լրացած ապրանքները չփոխարինելը առաջացնում է տուգանք`

1) կազմակերպության (բացառությամբ` դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ամբարելու պարտավորություն ունեցող կազմակերպությունների) համար`

այն ապրանքների ձեռքբերման արժեքի 10 տոկոսի չափով, որոնց մասով թույլ են տրվել այդ խախտումները, իսկ 30 օրվա ընթացքում չամբարելը կամ ապրանքները չփոխարինելը` 100 տոկոսի չափով.

2) դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ամբարելու պարտավորություն ունեցող կազմակերպության համար`

չամբարված կամ չփոխարինված յուրաքանչյուր անվանում դեղի կամ բժշկական նշանակության գույքի համար` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի երկուհազարապատիկի չափով, իսկ 30 օրվա ընթացքում չամբարելը կամ չփոխարինելը` չամբարված կամ չփոխարինված յուրաքանչյուր անվանում դեղի կամ բժշկական նշանակության գույքի համար` սահմանված նվազագույն աշխատավարձի հինգհազարապատիկի  չափով:»:

6) 10-րդ մասից հետո լրացնել նոր մաս` հետեւյալ բովանդակությամբ.

«11. Սույն հոդվածի 2-րդ, 4-րդ, 5-րդ, 8-րդ կամ 10-րդ մասերով նախատեսված արարքները վարչական տույժի միջոցներ կիրառելուց հետո մեկ տարվա ընթացքում կրկին կամ յուրաքանչյուր հաջորդ անգամ կատարելը առաջացնում է տուգանքի նշանակում սույն հոդվածի 2-րդ, 4-րդ, 5-րդ, 8-րդ կամ 10-րդ մասերում նշված ապրանքների արժեքի 300 տոկոսի չափով:»:

Հոդված 4. Օրենսգրքի 230-րդ հոդվածի 1-ին մասում «169.8-րդ» թվից հետո ավելացնել «,169.32-րդ հոդվածի 1-ին մասով (ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղերի կամ բժշկական նշանակության գույքի մասով), 2-րդ մասի 2-րդ կետով եւ 3-րդ մասի 2-րդ կետով» թվերը եւ բառերը:

Հոդված 5. Օրենսգրքի 2382. -րդ հոդվածում «եւ քառասունյոթերորդ  մասերով,»  բառերից հետո ավելացնել «169.32-րդ հոդվածի 1-ին մասով (ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող սննդամթերքի եւ դրա արտադրության համար անհրաժեշտ հումքի մասով), 2-րդ մասի 1-ին կետով (ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող սննդամթերքի եւ դրա արտադրության համար անհրաժեշտ հումքի մասով) եւ 3-րդ մասի 1-ին կետով (ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող սննդամթերքի եւ դրա արտադրության համար անհրաժեշտ հումքի մասով)» թվերը եւ բառերը:

Հոդված 6. Օրենսգրքի 244.7-րդ հոդվածի 1–ին մասում «40–45–րդ մասերով,» բառերից  հետո ավելացնել «169.32-րդ հոդվածի 1-ին մասով (ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող ոչ պարենային ապրանքների մասով), 2-րդ մասի 1-ին կետով (ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող ոչ պարենային ապրանքների մասով) եւ 3-րդ մասի 1-ին կետով (ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող ոչ պարենային ապրանքների մասով)» թվերը եւ բառերը:

Հոդված 7. Սույն օրենքի 1-ին հոդվածով նախատեսված պատասխանատվության միջոցները դեղերի մասով կկիրառվեն ռազմավարական պաշարների պահուստում ներառվող դեղեր կամ բժշկական նշանակության գույք ներմուծող եւ կուտակման ու պահպանման պարտավորություն ունեցող կազմակերպությունների կողմից ներկայացվող ռազմավարական պաշարներ հանդիսացող ապրանքների մնացորդի եւ շարժի վերաբերյալ հաշվետվությունների ձեւն ու լրացման կարգը Կառավարության կողմից հաստատելուց հետո:

Հոդված 8. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող տասներորդ օրվանից եւ դրա գործողությունը տարածվում է ուժի մեջ մտնելուց հետո ծագած հարաբերությունների վրա:

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ՆՅՈՒԹԱԿԱՆ ՊԱՀՈՒՍՏԻ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՓԱԹԵԹԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

1. Ընթացիկ իրավիճակը եւ ակտերի ընդունման անհրաժեշտությունը.

Սույն նախագծերի ընդունումը պայմանավորված է ռազմավարական պաշարների պահուստի անվանացանկում ներառված ապրանքների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած ձեւի հաշվետվությունները ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների կուտակում եւ պահպանում իրականացնող կազմակերպությունների կողմից նյութական պահուստի պահպանման եւ սպասարկման ոլորտի լիազոր մարմնին սահմանված ժամկետներում կամ կարգով չներկայացնելու դեպքում կազմակերպությունների համար պատասխանատվություն նախատեսելու հանգամանքով:

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2020 թվականի հոկտեմբերի 9-ի N 1593-Ն որոշման Հավելված N 2-ի 10-րդ կետով սահմանվել է, որ` «Կազմակերպությունները հաշվետու տարվա յուրաքանչյուր ամսվա համար մինչեւ հաջորդ ամսվա 15-ը լիազոր մարմին են ներկայացնում հաշվետվություն կուտակած ռազմավարական պաշարներ հանդիսացող ապրանքների մնացորդի եւ շարժի վերաբերյալ` համաձայն N 3 ձեւի»:

Մինչդեռ, սահմանված ժամկետներում եւ ձեւաչափով հաշվետվություն չներկայացնելու դեպքում Կազմակերպությունների համար համապատասխան պատասխանատվություն գործող օրենսդրությամբ սահմանված չէ, որի արդյունքում Լիազոր մարմինը զրկվել է ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական ապրանքների մնացորդի եւ շարժի մասին համակարգված եւ հավաստի տեղեկություն ունենալու հնարավորությունից: Հարկ է նշել, որ հաշվետվություն ներկայացնելու պահանջն ինքնանպատակ չէ եւ միտված է կարեւորագույն խնդիրների լուծմանը` կապված զորահավաքային կարիքների, արտակարգ իրավիճակների կանխման կամ հետեւանքների վերացման, ինչպես նաեւ պարենային, հումքային եւ վառելիքաէներգետիկ պաշարների ու առաջին անհրաժեշտության այլ ապրանքների մատակարարման ժամանակավոր խափանումների ժամանակ շուկայի վրա կարգավորող ազդեցություն ցուցաբերելու հետ:

Գործնականում այսօր ստեղծված է իրավիճակ, երբ Կազմակերպությունների դրսեւորած անգործությունը մնում է անհետեւանք, քանի որ չկա պետական հարկադրանքի որեւէ միջոց, եւ Լիազոր մարմինը չունի որեւէ լծակ` իրենց պարտավորության պատշաճ կատարումը Կազմակերպություններին պարտադրելու հարցում:

Այս առումով, Օրենսգրքում կատարվող լրացումն այն լծակն է, որը կստիպի Կազմակերպություններին ժամանակին եւ պատշաճ կատարել իրենց պարտավորությունը:

Հարկ է նշել, որ Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքի համաձայն` ռազմավարական պաշարների պահուստի կուտակումը սահմանված ժամկետներում չկատարելը կազմակերպության համար առաջացնում է նախազգուշացում, իսկ նախազգուշացումից հետո` 30 օրվա ընթացքում, առաջադրանքը չկատարելը կազմակերպության համար առաջացնում է տուգանք` չկուտակված ապրանքների արժեքի 10 տոկոսի չափով, իսկ 60 օրվա ընթացքում առաջադրանքը չկատարելը` չկուտակված ապրանքների արժեքի 100 տոկոսի չափով: Սակայն նշված օրենսգրքում «ապրանքների արժեք» եզրույթի հստակ սահմանման բացակայությունը որոշակի տարընկալումների տեղիք է տալիս: Միաժամանակ, վարչական պատասխանատվության չափը հստակեցնելու վերաբերյալ համապատասխան օրենսդրական փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու առաջարկությամբ Արտակարգ իրավիճակների նախարարին է դիմել նաեւ Վարչապետի աշխատակազմի տեսչական մարմինների աշխատանքների համակարգման գրասենյակի ղեկավար Ա.Ասոյանը` 25.09.2021թ. N  //33104-2021 գրությամբ:

Հաշվի առնելով վառելիքի շուկայում գների հաճախակի եւ կտրուկ տատանումների հնարավորությունը, Նախագծով առաջարկվել է որպես ապրանքի արժեք դիտարկել ազգային վիճակագրական համակարգի գլխավոր պետական մարմնի հրապարակած ստուգման ենթակա ապրանքների ներմուծման տարվա միջին արժեքը` հարուցված վարչական վարույթը տրամաբանական ավարտին հասցնելու համար:

Ներկայումս ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների պահպանում իրականացնող կազմակերպությունները իրենց կուտակած ռազմավարական պաշարներ հանդիսացող ապրանքների մնացորդի եւ շարժի վերաբերյալ հաշվետվությունը ներկայացնում են թղթային եղանակով, ինչը լիազոր մարմնի կողմից վերահսկման տեսանկյունից դժվարություններ է առաջացնում: Որպեսզի ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների պահպանում իրականացնող կազմակերպությունների կողմից հաշվետվությունները թղթային եղանակով ներկայացնելու  գործընթացը ավելի դյուրին իրականացվի եւ նրանց կողմից ներկայացված հաշվետվությունները վերահսկելի լինեն լիազոր մարմնի կողմից, առաջարկվում է նախատեսել կազմակերպությունների կողմից ներկայացվող հաշվետվությունները ներկայացնելու էլեկտրոնային եղանակ: Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ բոլոր բնագավառներում անցում են կատարվում թվային տեխնոլոգիաներին, այդ նպատակով կստեղծվեն հաշվետվությունները էլեկտրոնային եղանակով ներկայացնելու մեխանիզմներ, որն առավել  վերահսկելի կդարձնի  կազմակերպությունների աշխատանքը:

«Նյութական պահուստի մասին» օրենքի համաձայն` նյութական պահուստի օրենսդրության, այդ թվում պահանջների պահպանման նկատմամբ իրենց իրավասությունների շրջանակներում վերահսկողություն են իրականացնում համապատասխան ոլորտում վերահսկողություն իրականացնող տեսչական մարմինները: Տեսչական մարմինները համապատասխան ստուգումների հիման հարուցված վարչական վարույթների արդյունքում պարտավոր են կիրառել վարչական պատասխանատվության միջոցներ:

2. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ

Միջոցառումը բխում է ՀՀ կառավարության 2019-2023թթ. գործունեության ծրագրից: Դրույթը ներառված է ծրագրի «2.2 Ներքին անվտանգություն» բաժնում.

«Պետական պահուստի արդյունավետ կառավարման նպատակով անհրաժեշտ է առավելագույնս իրականացնել նյութական արժեքների պետական պահուստի պահպանման, թարմացման, սպասարկման ու արդիականացման համար ֆինանսական միջոցների ուղղորդման միջոցառումները: Վերջինիս արդյունավետ իրագործման նպատակով անհրաժեշտ է ներդնել կառավարման ճկուն մեխանիզմներ եւ ապահովել դրանց պարբերական կատարելագործումը` արդի մարտահրավերներին համահունչ:»

Միջոցառումը բխում է նաեւ Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050 «02. Պաշտպանված Հայաստան» մեգանպատակից: Որպես թիրախային արդյունք ունենալու ենք «2.4 Բնածին, տեխնածին եւ մարդածին աղետներին դիմակայելու պատրաստվածության բարձրագույն մակարդակ»:

3. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը

«Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացում եւ փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքի նախագծի ընդունումը հնարավորություն կտա հստակեցնել Կազմակերպությունների կողմից նյութական պահուստի օրենսդրության սահմանված պահանջների եւ պարտավորությունների կատարման հանդեպ հսկողության գործընթացը:

«Նյութական պահուստի մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագծի ընդունմամբ ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների պահպանում իրականացնող կազմակերպություններն իրենց կուտակած ռազմավարական պաշարներ հանդիսացող ապրանքների մնացորդի եւ շարժի վերաբերյալ հաշվետվությունը կներկայացնեն էլեկտրոնային եղանակով:

4. Նախագծերի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները եւ անձինք եւ նրանց դիրքորոշումը

Նախագիծը մշակվել է ՀՀ ներքին գործերի նախարարության կողմից:

5. Ակնկալվող արդյունքը.

Նախագծի ընդունմամբ ռազմավարական պաշարների պահուստի նյութական արժեքների պահպանում իրականացնող կազմակերպություններն իրենց կուտակած ռազմավարական պաշարներ հանդիսացող ապրանքների մնացորդի եւ շարժի վերաբերյալ հաշվետվությունը կներկայացնեն էլեկտրոնային եղանակով, ինչը առավել վերահսկելի կդառնա  լիազոր մարմնի կողմից իրականացվող հսկողության ընթացքում:

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

«ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ԵՎ «ՆՅՈՒԹԱԿԱՆ ՊԱՀՈՒՍՏԻ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՓԱԹԵԹԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԷԱԿԱՆ ՆՎԱԶԵՑՄԱՆ ԿԱՄ ԾԱԽՍԵՐԻ ԱՎԵԼԱՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ

«Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին» եւ «Նյութական պահուստի մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» օրենքների նախագծերի փաթեթի ընդունման կապակցությամբ Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի եկամուտների էական նվազեցում կամ ծախսերի ավելացում չի նախատեսվում:
 

Տեղեկանք գործող օրենքի փոփոխվող հոդվածների վերաբերյալ

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշում

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի որոշում

Գրություն