Արտաքին գովազդի ծավալը, քանակությունը, տեղաբաշխման կարգն ու պայմանները որոշում են տեղական ինքնակառավարման մարմինները, Երեւանում ` Երեւանի քաղաքապետի կողմից հաստատված արտաքին գովազդի տեղաբաշխման /տեղադրման/ համաքաղաքային կանոններին եւ չափորոշիչներին համապատասխան:
Հոդված 2. Օրենքի 15-րդ հոդվածի 5.2-րդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.
Զանգվածային տեղեկատվության տպագիր միջոցներում ծխախոտի գովազդի առնվազն տաս տոկոսը պետք է պարունակի ծխախոտի օգտագործման վնասակարության վերաբերյալ նախազգուշացնող տեղեկատվություն:
Հոդված 3. Օրենքի 15-րդ հոդվածում 5.2րդ մասից հետո լրացնել նոր ` 5.3 մասով հետեւյալ խմբագրությամբ.
Արգելվում է ծխախոտի արտաքին գովազդը պլակատների, ազդագրերի , հայտարարությունների, վահանակների, լուսատախտակների եւ այլ միջոցների ձեւով:
Հոդված 4.
Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող 10-րդ օրվանից: