Armenian ARMSCII Armenian
ՆԱԽԱԳԻԾ
Կ-7083-13.11.2023-ՏՏԳՇ-011/0

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

«ԲՆԱՊԱՀՊԱՆԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՀԵՏԵՎԱՆՔՈՎ ԿԵՆԴԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ԲՈՒՍԱԿԱՆ ԱՇԽԱՐՀԻՆ ՊԱՏՃԱՌՎԱԾ ՎՆԱՍԻ ՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ՍԱԿԱԳՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

ՀՈԴՎԱԾ 1. Օրենքի 7-րդ հոդվածում «Տեսուչները»բառից հետո լրացնել «, իսկ շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայության ծառայողների կողմից հայտնաբերված իրավախախտումների դեպքում՝ շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայողները»բառերով:

ՀՈԴՎԱՆ 2. Օրենքի 8-րդ հոդվածի 1-ին մասի «Բնապահպանության եւ ընդերքի տեսչական»բառերը փոխարինել՝ «համապատասխան»բառով:

ՀՈԴՎԱՆ 3. Օրենքի 8-րդ հոդվածի 2-րդ մասի «տեսչական»բառը փոխարինել՝ «Վարչական տույժ նշանակելու մասին որոշում կայացրած համապատասխան»բառերով:

ՀՈԴՎԱԾ 4. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2024 թվականի հունվարի 1-ից:

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

 «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱԿԱ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՆՏԱՌԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ»ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԲՆԱՊԱՀՊԱՆԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՀԵՏԵՎԱՆՔՈՎ ԿԵՆԴԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ԲՈՒՍԱԿԱՆ ԱՇԽԱՐՀԻՆ ՊԱՏՃԱՌՎԱԾ ՎՆԱՍԻ ՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ՍԱԿԱԳՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ»ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ»ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»ԵՎ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԱՀՊԱՆՎՈՂ ՏԱՐԱԾՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ»ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՕՐ ԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

1. Ընթացիկ իրավիճակը եւ իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

2005 թվականի հոկտեմբերի 24-ին ընդունված ՀՀ անտառային օրենսգրքի (այսուհետ՝ Օրենսգիրք) 21-րդ հոդվածի համաձայն՝ անտառային տնտեսություն վարող անձինք եւ անտառօգտագործողները իրավունք ունեն անտառները պահպանելու ինքնակամ զավթումներից, ապօրինի հատումներից, ապօրինի արածեցումներից, աղտոտումներից, աղբոտումներից եւ օրենսդրությամբ արգելված անտառային կենսաբազմազանությանը վնաս պատճառող այլ գործողություններից եւ անտառային օրենսդրության խախտումներից:

«Բնության հատուկ պահպանվող տարածքների մասին»օրենքի 23-րդ հոդվածի համաձայն բնության հատուկ պահպանվող տարածքի պահպանությունն իրականացնող իրավաբանական անձի պահպանության ծառայության աշխատողների պարտականություններն են ապահովել բնության հատուկ պահպանվող տարածքի կանոնադրությամբ սահմանված բնապահպանական նորմերի եւ կանոնների պահանջների կատարումը, կանխել բնության հատուկ պահպանվող տարածքի սահմանված ռեժիմը խախտող ցանկացած գործողություն:

Ներկայումս  պետական անտառների եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների պահպանությունն իրականացվում է պահպանություն իրականացնող աշխատակիցների միջոցով, որոնք ունեն ցածր սոցիալական պաշտպանվածություն, տեխնիկական սակավ հագեցվածություն եւ լիազորություններ (ծառայողական զենք կրելու իրավունք), աշխատում են աշխատանքային օրենսգրքով սահմանված հնգօրյա եւ 8-ժամյա աշխատանքային գրաֆիկով (09:00-18:00), ունեն տեխնիկական ցածր զինվածություն, ինչի արդյունքում հնարավոր չի լինում լիարժեք ապահովել տարածքների պատշաճ պահպանությունը: Իրավախախտներն օգտվելով վերոնշյալ օրենսդրական կարգավորումներից, անտառխախտումները հիմնականում իրականացնում են ոչ աշխատանքային օրերին եւ ժամերին:

Գործող  Անտառային օրենսգրքի 26-րդ հոդվածը սահմանում է, որ անտառների պահպանությունն իրականացնում է պետական կառավարման լիազորված մարմնի համակարգում գործող անտառային պետական ծառայությունը: Միեւնույն ժամանակ, անտառային օրենսգրքի 26-րդ հոդվածի 5-րդ մասը սահմանում է, որ անտառային պետական ծառայության գործունեության կարգը սահմանվում է օրենքով: Մինչդեռ, անհրաժեշտություն է առաջացել ամբողջությամբ վերանայել օրենսդրական կարգավորումները եւ ապահովել միասնական մոտեցում  պետական անտառների եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների պահպանության հարցում:

Նախագիծը շրջանառվելուց առաջ ուսումնասիրվել եւ գույքագրվել են պետական անտառների, անտառային հողերի, բնության հատուկ պահպանվող տարածքներում իրավախախտումների տեսակները, դրանց կատարման ժամանակահատվածներն, ինչպես նաեւ Ներքին գործերի նախարարությունից, Դատախազությունից, ոլորտում վերահսկողություն իրականացնող տեսչական մարմնից ստացված տեղեկությունները եւ միջազգային կազմակերպությունների կողմից անտառների պահպանության վերաբերյալ  ներկայացված խնդիրները:

Վերլուծության արդյունքներով պարզ է դառնում,  որ պետական անտառների եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների պահպանության պատշաճ հսկողություն հնարավոր չէ ապահովել  ներկայիս պահպանություն իրականացնող աշխատակիցների սակավ թվակազմով, քանի որ ծառայողների խնդիրը ոչ միայն oրենuդրությամբ սահմանված իրավասության սահմաններում օրենսդրության խախտումների հայտնաբերման, այլեւ կանխման, կանխարգելման ապահովումն է, որը հնարավոր է իրականացնել  միայն շուրջօրյա հերթապահության պարագայում եւ անհրաժեշտ գործիքակազմի միջոցով:

 Ուստի, նախատեսվում է 2024 թվականի հունվարի 1-ից  ստեղծել Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայություն՝ «Հայանտառ»ՊՈԱԿ-ի եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների կառավարումն իրականացվող ՊՈԱԿ-ների պահպանություն իրականացնող աշխատակիցների հաստիքների միասնական կառավարող  ընդհանուր ծառայության միջոցով՝ 24 ժամ աշխատաժամանակի տեւողությամբ, որը կապահովի տարածքների անընդմեջ հսկողությունը եւ կնպաստի խախտման դեպքերի ժամանակին հայտնաբերմանն ու կանխարգելմանը:

2. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը

«Շրջակա  միջավայրի  պահպանության  ծառայության   մասին»   Հայաստանի Հանրապետության օրենքի եւ հարակից օրենքներում փոփոխություններ կատարելու մասին»  օրենքի նախագծով առաջարկվում են  պետական անտառների, անտառային հողերի  եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների պահպանությունն իրականացնելու նպատակով ստեղծել Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայություն՝ «Հայանտառ»ՊՈԱԿ-ի եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների կառավարումն իրականացնող 6 ՊՈԱԿ-ների պահպանություն իրականացնող աշխատակիցների հաստիքների միասնական կառավարման միջոցով:

Միաժամանակ Շրջակա միջավայրի պահպանության  ծառայության  ստեղծման անհրաժեշտությունն ամրագրված է նաեւ ՀՀ կառավարության 2021 թվականի նոյեմբերի 18-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2021-2026 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին»թիվ 1902-Լ որոշման N 1  հավելվածով  հաստատված        ծրագրի «Շրջակա միջավայրի նախարարություն»բաժնի 3-րդ նպատակի 7-րդ` «Անտառային կոմիտեում անտառների պահպանության գործընթացի արդյունավետության բարձրացում»միջոցառմանը համաձայն, ըստ որի  նախատեսվում է ստեղծել շուրջօրյա հսկողություն իրականացնող Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայություն:

«Հանրային ծառայության մասին»օրենքի 2-րդ հոդվածի 3-րդ մասի համաձայն՝ հանրային ծառայության առանձին տեսակների կազմակերպման եւ գործունեության առանձնահատկությունները սահմանվում են համապատասխան օրենքներով, որով պայմանավորված շրջանառության մեջ է դրվել «Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայության մասին»օրենքի նախագիծը, որպես պետական ծառայության առանձին տեսակ:

Միաժամանակ Շրջակա միջավայրի նախարարության անտառային կոմիտեի կողմից մշակվել են եւ շրջանառության մեջ են դրվելու նախագծից  բխող երկու տասնյակից ավելի ենթաօրենսդրական իրավական ակտերի նախագծեր, որոնք վերանայելու եւ խմբագրելու համար կպահանջվի լրացուցիչ ժամանակ, ուստի նախատեսվել է հրատապության ռեժիմով նշված նախագծին ընթացք տալ:

Նախագծով առաջարկվող կարգավորումներն են.

1) Նախագծով Անտառային կոմիտեն անվանափոխվում է Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայության.

2) տարանջատվում է անտառների պահպանության եւ պաշտպանության գործառույթները՝ Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայությանը վերապահելով բացառապես անտառների պահպանության գործառույթը, քանի որ վերջինիս հիմնական գործառույթը պետք է լինի պետական անտառների եւ անտառային հողերի, բնության հատուկ պահպանվող տարածքների  պահպանությունը՝ հրդեհների, ինքնակամ զավթումների, ապօրինի հատումների, արածեցումների, աղտոտման, աղբոտման եւ օրենսդրությամբ արգելված անտառային կենսաբազմազանությանը վնաս պատճառող այլ գործողությունների դեմ ուղղված համալիր միջոցառումների իրականացումն, իսկ պաշտպանության գործառույթը իրականացնում է «Հայանտառ»պետական ոչ առեւտրային կազմակերպությունը:

3) կարգավորվում են անտառային եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների օրենսդրության կիրառման նկատմամբ պետական հսկողության գործառույթներ իրականացնող Ծառայության առանձնահատկությունների հետ կապված հարաբերությունները:

4) ծառայողին իրավունք է վերապահվում Ծառայության ընթացքում արձանագրված օրենսդրության խախտումների դեպքերով  կազմելու վարչական իրավախախատման արձանագրություններ եւ հարուցելու վարչական վարույթ, իսկ հանցակազմ պարունակող իրավախախատման դեպքերով՝  համապատասխան լիազոր մարմնին հաղորդում  ներկայացնել՝ անձանց քրեական պատասխանատվության ենթարկելու վերաբերյալ:

5) Ծառայության հսկողության շրջանակներում հայտնաբերված եւ արձանագրված  վարչական իրավախախտումների դեպքերով վարույթի իրականացման շրջանակներում պատասխանատվության միջոցի նշանակման մասին որոշման կայացումը:

6) պետական անտառների, անտառային հողերի եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների պահպանության 24/7 ռեժիմով  ապահովումը.

7) oրենuդրությամբ սահմանված իրավասության սահմաններում Օրենսդրության իրավախախտումների  հայտնաբերման, կանխման, կանխարգելման ապահովումը.

8) իրավախախտումները կանխելու, դեպքի վայրից իրավախախտների հեռանալու հնարավորությունը սահմանափակելու եւ վերջիններիս ոստիկանություն ներկայացնելու, Ծառայողի օրինական պահանջներին չենթարկվելու կամ դրանց կատարմանը խոչընդոտելու, անհնազանդություն ցուցաբերելու կամ դիմադրություն ցույց տալու դեպքերում, ինչպես նաեւ ինքնապաշտպանության նպատակով Ծառայողի՝ իրավախախտների նկատմամբ ֆիզիկական ուժ (հարկադրանք) եւ զենքի գործադրելը:

3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները, անձինք եւ նրանց դիրքորոշումը

Նախագիծը մշակվել է Շրջակա միջավայրի նախարարության անտառային կոմիտեի կողմից:

4. Ակնկալվող արդյունքը

Նախագծի ընդունման արդյունքում կհստակեցվի Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայության կարգավիճակը, ինչպես նաեւ պետական անտառների եւ բնության հատուկ պահպանվող տարածքների պահպանության գործառույթները, շրջակա միջավայրի պահպանության օրենսդրության կիրառման նկատմամբ պետական հսկողություն իրականացնող մարմնի լիազորությունները:

5. Տեղեկատվություն լրացուցիչ ֆինանսական միջոցների անհրաժեշտության եւ պետական բյուջեի եկամուտներում եւ ծախսերում սպասվելիք փոփոխությունների մասին.

«Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայության մասին»օրենքի նախագծի  ընդունման կապակցությամբ ծառայողներին 16 % տոկոս պարգեւատրման ֆոնդ նախատեսելու պարագայում Ծառայությանն անհրաժեշտ կլինի 5 մլրդ 298 մլն դրամ գումար, իսկ ծառայողին տեխնիկական վերազինմամբ ապահովելու համար՝ 4 մլրդ 580 մլն դրամ գումար, որից 2 մլրդ 570 մլն դրամ գումարը՝ միջազգային ծրագրերի միջոցով: ՀՀ պետական բյուջեով նախկինում հատկացված 1 մլրդ 403 մլն դրամը («Հայանտառ»ՊՈԱԿ - 506 հաստիք՝ 823 մլն 932 հազ. եւ ԲՀՊՏ- 345 հաստիք՝ 578 մլն 418 հազ.) Ծառայության ստեղծմամբ ՀՀ պետական բյուջեով չի նախատեսվի: Տեղեկացվում է նաեւ, որ ԲՀՊՏ-ների տեսուչները բացի ՀՀ պետական բյուջեից նաեւ ստանում են ֆինանսավորում՝ ձեռնարկատիրական եկամուտներից լրավճար եւ Կովկասի բնության հիմնադրամի դրամաշնորհից պարգեւավճար՝ 244 մլն 620 հազ դրամ, ինչպես նաեւ ՀՀ պետական բյուջեից Անտառային կոմիտեի պահպանման ծախսերի գծով 2023թ. պետական բյուջեով նախատեսված է 295.7 մլն դրամ:

6. Կապը ռազմավարական փաստաթղթերի հետ. Հայաստանի վերափոխման ռազմավարություն 2050, Կառավարության 2021-2026թթ. ծրագիր, ոլորտային եւ/կամ այլ ռազմավարություններ.

ՀՀ կառավարության 2021 թվականի նոյեմբերի 18-ի «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2021-2026 թվականների գործունեության միջոցառումների ծրագիրը հաստատելու մասին»թիվ 1902-Լ որոշման N 1 հավելվածով հաստատված ծրագրի «Շրջակա միջավայրի նախարարություն»բաժնի 3-րդ նպատակի 7-րդ` «Անտառային կոմիտեում անտառների պահպանության գործընթացի արդյունավետության բարձրացում»միջոցառման համաձայն նախատեսվում է ստեղծել շուրջօրյա հսկողություն իրականացնող Շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայություն:

ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՇՐՋԱԿԱ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ՊԱՀՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ», «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱՆՏԱՌԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՀԱՆՐԱՅԻՆ ԾԱՌԱՅՈՒԹՅԱՆ ՄԱՍԻՆ»ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ԲՆԱՊԱՀՊԱՆԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՀԵՏԵՎԱՆՔՈՎ ԿԵՆԴԱՆԱԿԱՆ ԵՎ ԲՈՒՍԱԿԱՆ ԱՇԽԱՐՀԻՆ ՊԱՏՃԱՌՎԱԾ ՎՆԱՍԻ ՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ՍԱԿԱԳՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ»ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՊԵՏԱԿԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՀԱՄԱԿԱՐԳԻ ՄԱՐՄԻՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ»ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ», «ՎԱՐՉԱԿԱՆ ԻՐԱՎԱԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ»ԵՎ «ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲՆՈՒԹՅԱՆ ՀԱՏՈՒԿ ՊԱՀՊԱՆՎՈՂ ՏԱՐԱԾՔՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ»ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ՓԱԹԵԹԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ ԿԱՊԱԿՑՈՒԹՅԱՄԲ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԵՏԱԿԱՆ ԲՅՈՒՋԵԻ ԵԿԱՄՈՒՏՆԵՐԻ ԷԱԿԱՆ ՆՎԱԶԵՑՄԱՆ ԿԱՄ ԾԱԽՍԵՐԻ ԱՎԵԼԱՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ


«Հայաստանի Հանրապետության շրջակա միջավայրի պահպանության ծառայության մասին», «Հայաստանի Հանրապետության անտառային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հանրային ծառայության մասին»Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում կատարելու մասին», «Բնապահպանական իրավախախտումների հետեւանքով կենդանական եւ բուսական աշխարհին պատճառված վնասի հատուցման սակագների մասին»Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում եւ փոփոխություններ կատարելու մասին», «Պետական կառավարման համակարգի մարմինների մասին»Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություն կատարելու մասին»եւ «Հայաստանի Հանրապետության բնության հատուկ պահպանվող տարածքների մասին»օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին»Հայաստանի Հանրապետության օրենքների նախագծերի փաթեթի նախագծի  ընդունման կապակցությամբ ծառայողներին 16 % տոկոս պարգեւատրման ֆոնդ նախատեսելու պարագայում Ծառայությանն անհրաժեշտ կլինի 5 մլրդ 298 մլն դրամ գումար, իսկ ծառայողին տեխնիկական վերազինմամբ ապահովելու համար՝ 4 մլրդ 580 մլն դրամ գումար, որից 2 մլրդ 570 մլն դրամ գումարը՝ միջազգային ծրագրերի միջոցով: ՀՀ պետական բյուջեով նախկինում հատկացված 1 մլրդ 403 մլն դրամը («Հայանտառ»ՊՈԱԿ - 506 հաստիք՝ 823 մլն 932 հազ. եւ ԲՀՊՏ- 345 հաստիք՝ 578 մլն 418 հազ.) Ծառայության ստեղծմամբ ՀՀ պետական բյուջեով չի նախատեսվի: Տեղեկացվում է նաեւ, որ ԲՀՊՏ-ների տեսուչները բացի ՀՀ պետական բյուջեից նաեւ ստանում են ֆինանսավորում՝ ձեռնարկատիրական եկամուտներից լրավճար եւ Կովկասի բնության հիմնադրամի դրամաշնորհից պարգեւավճար՝ 244 մլն 620 հազ դրամ, ինչպես նաեւ ՀՀ պետական բյուջեից Անտառային կոմիտեի պահպանման ծախսերի գծով 2023թ. պետական բյուջեով նախատեսված է 295.7 մլն դրամ:

Տեղեկանք գործող օրենքի փոփոխվող հոդվածների վերաբերյալ

Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշում

Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի որոշում

Գրություն