Armenian ARMSCII Armenian
ՆԱԽԱԳԻԾ
Կ-10371-06.12.2006-ՖՎ-010/0

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

«ՏԵՂԱԿԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՌԱՎԱՐՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Հոդված 1 . «Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաս՟տա՟նի Հան՟րապետության ( 2002 թվա՟կա՟՟՟նի մայիսի 7-ի, ՀՕ-337 ) օրենքի 57-րդ հոդվածի 3-րդ մասի «ա» կետում «եւ օգտագործման» բառերը փոխարինել «եւ (կամ) կա՟՟՟՟ռուցապատման իրավունքի» բառերով:

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» եւ «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթի վերաբերյալ

«Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Հայաստանի Հան՟րա՟պե՟տու՟՟թ՟յան օրենք՟ում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը ( այսուհետ` Նախագիծ ) մշակվել է 2005 թվականին ՀՀ Սահմանադրությունում եւ ՀՀ հողային օրենսգրքում կա՟տար՟ված փոփոխություններով, ինչպես նաեւ համայնքների բյուջեներին պետության կողմից տրամադրվող բյու՟ջետային հատկացումների ծավալների հիմքում դրվող` տեղական ինքնակառավարման մար՟մին՟նե՟րից ստացվող տվյալների հա՟վա՟ս՟տիու՟թ՟՟յունը պարզելու համար համապատասխան օրենսդրական հիմ՟քե՟րի ստեղծման անհրաժեշտությունով պայմանավորված հանրապետությունում բյուջետային գործ՟՟՟ըն՟թա՟՟ցի իրա՟կա՟նաց՟ման հետ կապված առան՟ձին հար՟ցե՟րի կարգավորման նպատակով:

Մասնավորապես.

1. Նախագծի 1-ին հոդվածով առաջարկվող դրույթի անհրաժեշտությունը պայմանավորված է հե՟տեւ՟յալով.

ՀՀ Սահ՟մա՟նա՟դրության մեջ 2005 թվա՟կանի վեր՟ջում փոփոխությունների եւ լրացումների կա՟տար՟ման արդյունքում, կապված ՀՀ կառավարության կողմից առաջիկա տարվա պետական բյու՟ջեի նա՟խա՟գի՟ծը ՀՀ Ազգային ժողով ներ՟կա՟յացնելու վերջնաժամկետի փոփոխման հետ, այլ հավասար պայ՟ման՟նե՟րում, կարող են առաջանալ որոշ դժվա՟րություններ «Հայաս՟տա՟նի Հանրա՟պետության բյուջետային հա՟մա՟՟կարգի մասին» ՀՀ օրենքի 15-րդ հոդ՟վա՟ծի 13-րդ մասի համաձայն դատական ակտերի հիման վրա ՀՀ պե՟տական բյուջեից բռնագանձ՟ման ենթա՟կա գու՟՟մար՟՟՟ների դի՟մաց տրված մուր՟հակ՟նե՟րի սպասարկման գծով առաջիկա տարվա պե՟տա՟կան բյուջեի նախագծում ծախսերի նախատեսման եւ հետեւաբար նաեւ հե՟տագայում այդ տարվա պե՟տա՟կան բյուջեի կատարման բնագավառում: Մասնա՟վո՟րա՟պես.

«Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային հա՟մա՟կարգի մասին» ՀՀ օրենքի 15-րդ հոդ՟վա՟ծի 13-րդ մասի համաձայն դատական ակտերի հիման վրա ՀՀ պետական բյուջեից բռնագանձ՟ման ենթա՟կա գու՟՟մար՟՟՟ների դի՟մաց կարող է տրվել մինչեւ մեկ տարի ժամկետով փոխանցվող մուր՟հակ (այսուհետեւ` մուր՟հակ), հա՟մա՟՟պա՟տաս՟խան դա՟տա՟րա՟նի վճռի, դատավճռի եւ որոշման կամ միջ՟՟նորդ դատարանի վճռի վրա տրված կա՟տա՟րողական թերթը (այսուհետեւ` կատարողական թերթ) ներ՟՟կայաց՟վելուց հետո` 20 օրվա ընթացքում: Մինչեւ ՀՀ Սահ՟մա՟նա՟դրության մեջ 2005 թվա՟կանի վեր՟ջում փոփոխությունների եւ լրա՟ցում՟նե՟րի կատարումը, ՀՀ Սահ՟մա՟նա՟դրու՟թ՟յան 90-րդ հոդվածի հա՟մաձայն ՀՀ կառա՟վա՟րությունն առաջիկա տար՟վա (այսուհետեւ` նա՟խագծվող տարվա) պե՟տա՟կան բյուջեի նախագիծը ՀՀ Ազգային ժողովի քննարկ՟՟՟մանը պետք է ներ՟՟՟կա՟յաց՟ներ բյուջե՟տային տա՟՟՟րին սկսվելուց առնվազն 60 օր առաջ եւ մուր՟հակ՟՟՟նե՟րի տրա՟մադր՟ման վերը նշված օրեն՟՟քով սահմանված ժամկետները ընդհանուր առմամբ տեղավորվում էին պե՟տա՟կան բյուջեի նա՟խագ՟ծի կազմման եւ հաս՟տատ՟՟ման ժամանակացույցի ընդ՟հա՟նուր շրջանակ՟նե՟րում, քանի որ մինչեւ նա՟խագծի մշակ՟ման տար՟՟վա դեկ՟տեմբերի 10-ը ստացված կա՟տա՟րողական թերթերի հի՟ման վրա ՀՀ ֆինանսների եւ էկո՟նո՟մի՟կայի նախա՟րա՟րության կողմից տրված մուրհակների սպա՟սարկ՟ման ծախ՟սե՟՟րը տեսա՟կանորեն հնա՟րա՟վոր էր նե՟րառել ՀՀ կառավարության կողմից ՀՀ Ազ՟գա՟յին ժողով ներ՟կա՟՟յաց՟վող նախագծվող տար՟՟վա պետա՟կան բյու՟ջեի նախագծի վերջնական տար՟բե՟րա՟կում (թեեւ` գործնականում դա հանգեցնում է արդեն իսկ հաշվեկշռված եւ ՀՀ Ազգային ժողով ներկայացված պե՟տա՟կան բյուջեի նախագծում փոփոխությունների կատարմանը, որն այդ փուլում բնականաբար ան՟ցան՟կալի է): Պետական բյուջեի նա՟խագծի մշակման տար՟վա դեկտեմբեր ամս՟վա 10-ից հե՟տո ստացված կա՟տա՟րո՟՟ղա՟կան թեր՟թիկ՟նե՟րի հիման վրա մուր՟հակ՟նե՟րը տրվում էին նա՟խագծ՟վող տար՟վա հունվար ամս՟վա ըն՟թաց՟քում եւ դրանց սպա՟սարկ՟ման ծախ՟սե՟րը տեղափոխ՟վում էին նախագծվող տար՟վան հա՟ջոր՟դող տարի, որը հնա՟րա՟վո՟րու՟թյուն էր տա՟լիս նշված ծախ՟սերն արդեն այդ (նախագծվող տարվան հաջորդող) տար՟վա պե՟տա՟կան բյուջեի նա՟խագ՟ծում նա՟խա՟տե՟սե՟լու հա՟՟մար:

ՀՀ Սահ՟մա՟նա՟դրության մեջ 2005 թվա՟կանի նոյեմբերին փոփոխությունների եւ լրացումների կա՟տար՟՟ման արդյունքում ՀՀ Սահ՟մա՟նա՟դրու՟թ՟յան 90-րդ հոդվածի համաձայն ՀՀ կառա՟վա՟րությունը պե՟՟տա՟կան բյուջեի նախագիծը ՀՀ Ազգային ժողովի քննարկմանն է ներկայացնում բյուջե՟տային տա՟րին սկսվելուց առնվազն 90 օր առաջ կամ նախկինում սահմանված ժամկետից 30 օր շուտ: 2005 եւ 2006 թվա՟կան՟ների տարիների փորձից ելնելով կարելի է ենթադ՟րել, որ առաջիկա տար՟վա պե՟տա՟՟կան բյուջեն Ազ՟գա՟յին ժողովի կողմից կարող է ընդունվել այդ տար՟՟՟վան նախորդող տար՟վա նոյեմբեր ամսում: Այս պայ՟ման՟նե՟րում չի կա՟րե՟լի բա՟ցառել դեպքեր, երբ կա՟տա՟րողական թեր՟թերը ստաց՟վեն պետական բյու՟ջեի նա՟խագ՟ծի մշակման տար՟՟վա հոկտեմբերի 1-ից մինչեւ տարեվերջ ըն՟կած ժամա՟նա՟կա՟հատ՟վա՟ծում եւ այդ դեպ՟՟քում գործ՟նա՟կա՟նում հնարա՟վո՟րու՟թ՟յուն չի լինի պե՟՟՟տա՟կան բյու՟ջեի նախագծում այդ մուր՟՟հակ՟ների սպա՟՟սարկ՟ման համար ծախ՟սե՟ր նա՟խա՟տեսել, որը կհան՟՟գեց՟նի նախագծվող տա՟րում այդ տարվա պե՟տա՟կան բյու՟ջե՟ով չնա՟խա՟տես՟ված ծախսերի կա՟՟տար՟մա՟՟նը` դրա՟նով իսկ պե՟տա՟կան բյուջեի կա՟տարման ըն՟թաց՟քին հա՟ղորդելով ան՟տեղի լար՟վա՟ծու՟թ՟յուն:

Ելնելով վերոհիշյալից` պետական բյուջեի բնականոն կատարման ընթացքն ապա՟՟՟հո՟վե՟լու նպա՟տա՟կով անհրաժեշտ է կարգավորել պետական բյուջեի նախագծի մշակման տար՟՟՟՟՟՟՟՟վա հոկ՟տեմ՟՟բե՟րի 1-ից մինչեւ տարեվերջ ըն՟կած ժամանակահատվածում ստացվող կա՟տա՟րո՟ղական թեր՟թե՟՟րի հի՟ման վրա ՀՀ ֆի՟՟՟՟նանս՟ների եւ էկո՟նո՟մի՟կայի նախարարության կողմից մուր՟հակ՟նե՟րի տրա՟մադր՟՟՟՟ման ժամ՟կետ՟ների հար՟ցը, մաս՟նա՟վորապես օրենքով սահմանելով, որ եթե ՀՀ պե՟տա՟կան բյուջեից գու՟մար՟՟՟ների բռնա՟գանձ՟ման մա՟սին հա՟՟՟մա՟՟պա՟տաս՟խան դա՟տա՟րա՟նի վճռի, դա՟տա՟վճռի եւ որոշման կամ միջ՟՟նորդ դա՟տա՟րանի վճռի վրա տրված կա՟տա՟՟րողական թերթը ներ՟՟կայաց՟վում է տվյալ տարվա հոկտեմբերի 1-ից դեկ՟տեմբերի 31-ն ըն՟՟կած ժա՟մա՟՟նա՟կա՟հատվածում, ապա փո՟խանցվող մուր՟հակը տրամադրվում է այդ տար՟վան հաջորդող տարվա հուն՟վար ամս՟վա ըն՟թաց՟քում` մինչեւ այդ ամսվա 20-ը:

2. Նախագծի 2-րդ հոդվածով առաջարկվող փոփոխության անհրաժեշտությունը պայ՟մա՟նա՟վոր՟ված է ՀՀ հողային օրենսգրքի 46-րդ հոդվածում 2005 թվականի հոկտեմբերի 4-ին կատարված փո՟փո՟խու՟՟թյան արդյունքում «հո՟ղամասի օգտագործման տրամադրում» հասկացության հստակեցման (այն է. «Հո՟ղա՟մա՟սը սե՟փա՟կա՟նա՟՟տերն օգտագործման է տրամադրում կառուցապատման, անհատույց (մշտա՟կան) օգ՟տա՟՟գործ՟ման կամ վարձակալության իրավունքով:») հետեւանքով «Հայաստանի Հանրա՟պե՟տու՟թ՟յան բյու՟ջե՟տային հա՟մա՟կարգի մասին» ՀՀ օրենքի 17-րդ հոդվածի 3-րդ մասի «գ» կետում նշված` ՀՀ պե՟տա՟կան բյու՟ջեին ամ՟րագրված ոչ հարկային եկամուտների համապատասխան տեսակի անվանման հստա՟կեց՟ման ան՟հրա՟ժեշտությամբ: Մասնավորապես, ըստ գործող օրենքի, պետական բյուջեի եկա՟մուտ՟ներ ենհանդիսանում համայնք՟նե՟րի վարչական տարածքից դուրս գտնվող պետա՟կան սեփա՟կա՟նու՟թյուն հա՟մար՟վող հողերի վար՟ձա՟կա՟լու՟թյան եւ օգտագործման դիմաց գանձվող վարձավճարները: Նկա՟տի ունենալով այն հանգամանքը, որ ՀՀ հողային օրենսգրքի 46-րդ հոդվածի համաձայն հողամասի սեփականատերի համար վերջինիս կող՟մից հողամասը օգտագործման տրամադրելու դիմաց եկամուտ կա՟րող է առաջանալ միայն վարձա՟կա՟լու՟թ՟յան կամ կառուցապատման իրավունքով այդ հո՟ղա՟մա՟սը տրա՟մադ՟րելիս, իսկ օգտագործման իրա՟վուն՟քը ենթադրում է հողամասի անհատույց օգտագործում, ուստի նա՟խագծով առաջարկվում է «եւ օգ՟տա՟գործ՟ման» բառերը փոխարինել «եւ (կամ) կառուցապատման իրավունքի» բա՟ռերով:

Նույն հիմքերով նախագծի 5-րդ հոդվածի «ա» ենթակետով փոփոխություն է առաջարկվել նաեւ հա՟մայնքների բյուջեների եկամուտներին վերաբերող նույն օրենքի 281 -րդ հոդվածի I մասի 1-ին կետի 1.3-րդ ենթակետի «ա» կետում: Ընդ որում, նախագծով առաջարկվող այս փոփոխությունը ան՟մի՟ջա՟կա՟նորեն կապակցված է սույն նախագծի հետ նույն փաթեթում ներկայացված «Տեղական ինք՟նա՟կա՟ռա՟վար՟ման մա՟սին» Հայաստանի Հան՟րա՟պե՟տութ՟յան օրենքում փոփո՟խու՟թ՟յուն կա՟տարելու մա՟սին» ՀՀ օրեն՟՟քի նախագծի հետ:

Հարկ է նշել նաեւ, որ ըստ ՀՀ հողային օրենսգրքի 46-րդ հոդվածի կա՟ռու՟ցա՟պատ՟ման իրա՟վուն՟քի վարձավճարները կարող են գանձվել միայն պետական եւ համայնքային սե՟փա՟կա՟նու՟թ՟յուն հան՟դի՟սա՟ցող այն հողամասերի դիմաց, որոնց փոխանցումը սեփականության իրա՟վունքով օրենքով արգելված է:

3. Նախագծի 3-րդ հոդվածով առաջարկվող դրույթի անհրաժեշտությունը պայմանավորված է նրա՟՟՟՟նով, որ համայնքներին պետական բյուջեից տրամադրվող հատկացումների չափերը որոշ դեպ՟քե՟րում որոշվում են ՀՀ օրենսդրությամբ սահմանված կարգով պետական ֆինանսների կառավարման բնա՟գա՟՟վառում ՀՀ կառավարության լիա՟զոր մարմնին ուղղակիորեն կամ անուղղակի` այլ պետական մար՟մին՟ների միջոցով համայնքների ղեկավարների կողմից տրամադր՟վող տվյալ՟՟ների եւ հաշվետվություն՟նե՟րի հի՟ման վրա (օրինակ` ֆինանսական համահարթեցման դո՟տա՟ցիա՟նե՟րի կամ ընդունված օրենք՟ների արդ՟յուն՟քում հա՟մայնք՟ների բյուջեների եկամուտների կորուստների փոխ՟հա՟՟՟տուց՟ման կամ սուբվենցիաների գու՟՟մար՟՟նե՟րի հաշ՟վարկ՟ման նպա՟տա՟կով տրամադրվող ելակետային տվյալների): Ուստի, հիմք ըն՟դու՟նե՟լով «Տեղական ինք՟՟նա՟կա՟ռավարման մասին» ՀՀ օրեն՟քի 771 –ին հոդվածի չորրորդ պար՟բե՟րու՟թյան դրույ՟թը, ըստ որի հա՟մայն՟՟քի ղե՟կավարի բյու՟ջե՟տա՟յին գործունեության նկատմամբ իրա՟կա՟նաց՟վում է ֆի՟նան՟սա՟կան հսկո՟ղու՟թ՟յուն «Բյուջետային հա՟մա՟կար՟գի մասին» ՀՀ օրենքով սահ՟մանված դեպ՟քե՟րում եւ կար՟գով, ան՟հրա՟ժեշ՟տու՟թ՟յուն է առաջանում վերոհիշյալ ՀՀ կառա՟վա՟րու՟թյան լիա՟զոր մարմնին օժ՟տել վերը նշված տեղե՟կատ՟վու՟թ՟յան արժա՟նա՟հա՟վա՟տությունը պարզելու իրա՟՟՟՟վա՟սու՟թ՟յունով:

4.Նախագծի 4-րդ հոդվածով առաջարկվող դրույթի անհրաժեշտությունը ուղղակիորեն բխում է ՀՀ Սահմանադրության 90-րդ հոդվածի պահանջից, ըստ որի ՀՀ կառավարությունը պետական բյուջեի նա՟խա՟գիծն Ազգային ժողովի քննարկմանն է ներկայացնում բյուջետային տարին սկսվելուց առնվազն 90օր առաջ (գործող օրենքով այդ ժամկետը սահմանված է 60 օր):

5. Նախագծի 5-րդ հոդվածի «բ» կետով առաջարկվող փոփոխությունը շարադասական բնույթ ունի, մաս՟նա՟՟վորապես օրենքի 281 -րդ հոդվածի I մասի 2-րդ կետի «բ» ենթակետում «5-րդ եւ 6-րդ մա՟սե՟րով» բա՟ռե՟րի առա՟ջարկ՟ված փոխարի՟նումը «5-րդ մասով» բառերով պայմանավորված է նրանով, որ գոր՟ծող օրեն՟քի 281 -րդ հոդ՟վա՟ծի I մասի 2-րդ կետի «բ» են՟թա՟կե՟տում 6-րդ մա՟ս չկա:

Նախագծով առաջարկվող փոփոխության անհրաժեշտությունը պայ՟մա՟նա՟վոր՟ված է ՀՀ հողային օրենսգրքի 46-րդ հոդվածում 2005 թվականի հոկտեմբերի 4-ին կատարված փո՟փո՟խու՟թյան արդյունքում «հո՟ղամասի օգտագործման տրամադրում» հասկացության հստակեցման (այն է. «Հո՟ղա՟մա՟սը սե՟փա՟կա՟նա՟՟տերն օգտագործման է տրամադրում կառուցապատման, անհատույց (մշտա՟կան) օգ՟տա՟՟գործ՟ման կամ վարձակալության իրավունքով:») հետեւանքով «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 57-րդ հոդվածի 1-ին կետի «ա» ենթակետում նշված` ՀՀ համայնքների բյու՟ջեներին ամ՟րագրված ոչ հար՟կա՟յին եկամուտների համապատասխան տեսակի անվանման հստա՟կեց՟ման ան՟հրա՟ժեշտությամբ: Մաս՟նա՟վորապես, ըստ գործող օրենքի, համայնքների բյուջեների եկամուտներ են հանդիսանում համայնքի սե՟փականություն հանդիսացող հողերի, ինչ՟պես նաեւ համայնքի վարչական տարածքում գտնվող պետա՟կան սեփականություն համարվող հո՟ղե՟րի վարձակալության եւ օգտագործման դիմաց գանձվող վար՟ձա՟վճար՟ները: Նկատի ունենալով այն հան՟գա՟մանքը, որ ՀՀ հողային օրենսգրքի 46-րդ հոդվածի համաձայն հողամասի սեփականատերի համար վերջինիս կողմից հողամասը օգտագործման տրամադրելու դիմաց եկամուտ կարող է առաջանալ միայն վարձակալության կամ կառուցապատման իրավունքով այդ հո՟ղա՟մա՟սը տրամադրելիս, իսկ օգ՟տա՟գործ՟ման իրավունքը ենթադրում է հողամասի անհատույց օգտագործում, ուս՟տի նախագծով առաջարկվում է «Տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 57-րդ հոդվածի 1-ին կետի «ա» ենթակետում «եւ օգտագործման» բառերը փոխարինել «եւ (կամ) կառուցապատման իրա՟վուն՟քի» բա՟ռե՟րով:

Հարկ է նշել նաեւ, որ ըստ ՀՀ հողային օրենսգրքի 46-րդ հոդվածի կա՟ռու՟ցա՟պատ՟ման իրա՟վուն՟քի վարձավճարները կարող են գանձվել միայն պետական եւ համայնքային սե՟փա՟կա՟նու՟թ՟յուն հան՟դի՟սա՟ցող այն հողամասերի դիմաց, որոնց փոխանցումը սեփականության իրա՟վունքով օրենքով արգելված է:

Այս նախագիծը ան՟միջականորեն կապակցված է վերջինիս հետ նույն փաթեթում ներ՟կայացված «Հայաստանի Հան՟րա՟պե՟տութ՟յան բյու՟ջետային համակարգի մա՟սին» Հայաստանի Հան՟րա՟՟պե՟տութ՟յան օրենքում փոփո՟խու՟թ՟յուններ եւ լրա՟ցում՟ներ կա՟տարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի 5-րդ հոդ՟՟վածի «ա» կետի հետ:

«Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» Հայաստանի Հանրա՟պե՟տու՟թյան օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի ( այսուհետ` Նախագիծ ) ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է հետեւյալով.

1. ՀՀ Սահ՟մա՟նա՟դրության մեջ 2005 թվա՟կանի նոյեմբերին փոփոխությունների եւ լրացումների կա՟տար՟՟ման արդյունքում ՀՀ Սահ՟մա՟նա՟դրու՟թ՟յան 90-րդ հոդվածի համաձայն ՀՀ կառա՟վա՟րությունը պե՟՟տա՟կան բյուջեի նախագիծը ՀՀ Ազգային ժողովի քննարկմանն է ներկայացնում բյուջե՟տային տա՟րին սկսվե՟՟լուց առնվազն 90 օր առաջ (նախկինում` մինչեւ 60 օր առաջ) կամ մինչեւ հոկտեմբերի 3-ը (նախ՟կի՟նում` մինչեւ նոյեմբերի 2-ը):

2. «Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» ՀՀ օրենքի 21-րդ հոդվածի 13-րդ մասի համաձայն ՀՀ կառավարության կողմից ՀՀ Ազգային ժողովի քննարկմանը ներկայացվող պետական բյուջեի նախագիծը` ներառում է նաեւ ՀՀ կենտրոնա՟կան բանկի խորհրդի կողմից հաս՟տատ՟ված ՀՀ կենտրոնական բանկի հաջորդ տարվա կապիտալ ներդրումների ծրագիրը եւ ծախսերի նա՟խա՟հա՟շիվը, որը նե՟րա՟ռում է բանկի վարչական ծախսերը եւ գործառնական ծախսերի կանխատեսումը:

3. «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 1-ին մասի եւ «Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդ՟վա՟ծի 4-րդ մասի «բ2 » կետի համաձայն ՀՀ կենտրոնական բանկի հաջորդ տարվա վարչական ծախսերը եւ կապիտալ ներդրումների առա՟վե՟լա՟գույն սահմանաքանակը հաստատում է ՀՀ Ազգային ժողովը` պե՟տա՟կան բյուջեի մասին օրեն՟քի առան՟ձին հոդվածով` ՀՀ կառավարության ներկայացմամբ,

4. «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 1-ին մա՟սի համաձայն ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհուրդը մինչեւ յուրաքանչյուր տարվա նոյեմբերի 1-ը հաս՟՟տատում է ՀՀ կենտ՟րոնական բանկի հաջորդ տարվա կապիտալ ներդրումների ծրագիրը եւ ծախսերի նա՟խահաշիվը:

Ուստի` անհրաժեշտություն է առաջացել ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի կողմից ՀՀ կենտ՟րո՟նա՟կան բանկի հաջորդ տարվա կապիտալ ներդրումների ծրագրի եւ ծախսերի նա՟խահաշվի հաս՟տատ՟ման «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» ՀՀ օրենքի 14-րդ հոդվածի 1-ին մա՟սով սահմանված վերջնաժամկետը համապատսխանեցնել ՀՀ կառավարության կողմից ՀՀ Ազգային ժողովի քննարկմանը պետական բյուջեի նախագծի ներկայացման վերջնաժամկետին:

Հարկ է նշել, որ

- ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի որոշմամբ հաս՟տատ՟ված ՀՀ կենտ՟րո՟նա՟կան բան՟կի հաջորդ տարվա կապիտալ ներդրումների ծրագիրը եւ ծախ՟սե՟րի նա՟խա՟հա՟շիվը ՀՀ կա՟ռա՟վարությանը պետք է ներկայացվեն վաղորոք` մինչեւ ՀՀ կառավարության կողմից ՀՀ պետական բյուջեի նախագծի ներ՟կա՟յա՟ցու՟մը ՀՀ Ազգային ժողով,

- ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի նշված որոշումը ՀՀ կառավարություն պետք է ներկայացվի այն՟պի՟սի ժամկետում, որը բավարար կլինի ՀՀ կա՟ռա՟վարության կողմից «Հայաստանի Հան՟րա՟պե՟տու՟թ՟յան բյու՟՟ջետային համակարգի մասին» ՀՀ օրենքի 16-րդ հոդ՟վա՟ծի 3-րդ մասի «ժբ2 » կետով նախա՟տես՟ված եզրա՟կա՟ցու՟թյունը կազմելու համար:

Հետեւաբար առաջարկված օրենքի նախագծով նախատեսվում է սահմանել, որ ՀՀ կենտ՟րո՟նա՟կան բան՟կի հաջորդ տարվա կապիտալ ներդրումների ծրագիրը եւ ծախսերի նա՟խահաշիվը ՀՀ կենտրոնական բան՟կի խորհրդի կողմից հաստատվում են մինչեւ յուրաքանչյուր տար՟վա սեպտեմբերի 15-ը: