Հոդված 1. «Եկամտահարկի մասին» Հա՟յաստանի Հան՟րա՟պե՟տու՟թյան 1997 թվականի դեկ՟տեմ՟բե՟՟րի 27-ի ՀՕ-183 օրենքի (այսուհետ` օրենք) 7-րդ հոդվածի «ա» կետը շարադրել հետեւյալ խմբա՟գրութ՟յամբ.
1. «Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը համաձայն վճարվող նպաստները, բացա՟ռութ՟՟յամբ հիվանդության, պրոթեզավորման, առողջարանային բուժման եւ ընտանիքի հիվանդ ան՟դա՟՟՟մի խնամքի նպաստների»:
Հոդված 2. Օրենքի 9-րդ հոդվածի «ժա» կետը «հատուցումները» բառից հետո լրացնել «բա՟ցա՟ռութ՟յամբ` կենսաթոշակների եւ ապահովագրական նպաստների» բառերով:
Հոդված 3. Օրենքի 20-րդ հոդվածում`
1. 1-ին մասում «վճարելիս» բառը փոխարինել «հաշվարկելիս» բառով
2. 2-րդ մասի «ա» կետում «վճարվող» բառը փոխարինել «վճարման ենթակա» բառերով, իսկ նույն մասի «գ» կետում «վճարվում է» բառերը փոխարինել «վճարման ենթակա է» բառերով:
Հոդված 4. Օրենքի 21-րդ հոդվածում`
1. 1-ին մասում «վճարվող» բառը փոխարինել «վճարման ենթակա» բառերով
2. երկրորդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.
«2. Հարկի պահումը (գանձումը) իրականացվում է ելնելով ընթացիկ ամսում հարկային գոր՟ծա՟կա՟լի կողմից հաշվարկված` ֆիզիկական անձին վճարման ենթակա եկամուտների ընդհանուր գու՟մա՟րի եւ սույն օրենքով սահմանված նվազեցումների չափից:»:
Հոդված 5. Օրենքի 22-րդ հոդվածում`
1. 1-ին մասում «վճարելիս» բառը փոխարինել «հաշվարկելիս» բառով
2. 2-րդ մասում «վճարվող» բառը փոխարինել «վճարման ենթակա» բառերով:
Հոդված 6. Օրենքի 23-րդ հոդվածում «ֆիզիկական անձանց եկամուտների վճարման» բա՟ռերը փո՟խարինել «եկամուտների հաշվարկման» բառերով, իսկ «5-ից ոչ ուշ» բառերը փո՟խա՟՟րինել «20-ից ոչ ուշ» բառերով:
Հոդված 7. Օրենքի 31-րդ հոդվածի 7-րդ մասում «եկամուտներ ստանալու դեպքում» բառերը փոխարինել «վճարման ենթակա եկամուտների դեպքում» բառերով:
Հոդված 8. Օրենքի 311 -րդ հոդվածի 2-րդ մասում «15-ից (իսկ եթե համընկնում է ոչ աշխա՟տան՟քա՟յին օրվա հետ, ապա այդ օրվան հաջորդող առաջին աշխատանքային օրվանից) ոչ ուշ» բառերը փո՟խա՟րի՟նել «20-ից ոչ ուշ» բառերով:
Հոդված 9. Օրենքի 33-րդ եւ 34-րդ հոդվածներում «ստացված» բառից հետո լրացնել «ստաց՟ման են՟թակա» բառերը:
Հոդված 10. Օրենքի 35-րդ հոդվածի 1-ին մասում «վճարվող» բառը փոխարինել «վճարման են՟թա՟կա» բառերով:
Հոդված 11. Օրենքի 37-րդ հոդվածի 1-ին եւ 3-րդ մասերը շարադրել հետեւյալ խմբագրություն՟նե՟րով.
«1. Կազմակերպությունները, անհատ ձեռնարկատերերը եւ նոտարները պարտավոր են տա՟րին մեկ` հաշվետու տարվան հաջորդ երկրորդ ամսվա 1-ից ոչ ուշ, իրենց գտնվելու (հաշվառման) վա՟յրի հար՟կային մարմիններին Հայաստանի Հանրապետության հարկային պետական ծա՟ռա՟յութ՟յան սահ՟մանած ձեւով գրավոր տեղեկություններ ներկայացնել անցած տարում ֆիզիկական ան՟ձանց հաշ՟վարկած եւ վճարած եկամտի գումարների, նրանց բնակության (հաշվառման) վայրի հաս՟՟ցե՟նե՟րի եւ այդ եկամուտներից պահված ու բյուջե փոխանցված եկամտահարկի գումարների մա՟սին: Նշված տեղեկությունները վերահասցեագրվում են եկամուտներ ստացող ֆիզիկական անձանց բնա՟՟՟կութ՟յան (հաշվառման) վայրի հարկային մարմիններին:»:
«3. Կազմակերպությունները, անհատ ձեռնարկատերերը եւ նոտարները յու՟րա՟քանչ՟յուր ամս՟վա արդ՟՟յունքներով մինչեւ հաջորդ ամսվա 20-ը (ներառյալ) իրենց հաշվառման վայրի հար՟՟՟կային տես՟չութ՟՟՟յան մարմնին ներկայացնում են հարկային մարմնի կողմից հաստատված ձեւի եկամ՟՟տա՟հար՟կի հաշ՟՟՟վարկ` անցած ամսում իրենց կողմից ֆիզիկական անձանց հաշվարկած եկամուտների, պահված եւ՟ բյուջե փոխանցված եկամտահարկի գումարների մասին` Հայաստանի Հանրապետության կառա՟վա՟՟՟՟րության սահմանած պարզեցված ընթացակարգով:»:
Հոդված 12. Օրենքի 38-րդ հոդվածի 4-րդ մասում «եւ անհատ ձեռնարկատերերը» բառերը փո՟խա՟՟րինել «անհատ ձեռնարկատերերը եւ նոտարները» բառերով, իսկ «25000» թիվը «5000» թվով:
Հոդված 13. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2008 թվականի հունվարի 1-ից:
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«Եկամտահարկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն՟ներ եւ լրացումներ կա՟տարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի ընդունման վերաբերյալ
«Եկամտահարկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփո՟խու՟թյուն՟ներ եւ լրացումներ կա՟տարելու մասին» Հայաստանի Հանրա՟պետության օրենքի նախագծով առաջարկվում է ֆիզիկական անձանց համար եկամտահարկը հաշվարկել հաշվեգրման եղանակով, ինչը ներկայումս կիրառվում է պարտադիր սոցիալական ապահովագրության վճարների հաշվարկման ժամանակ:
Նարկայացված նախագիծը նպատակ ունի նաեւ միասնականացնել եւ դրանով հանդերձ պարզեցնել ֆիզիկական անձանց վճարման ենթակա եկամուտներից գանձվող եկամտահարկի եւ սոցիալական վճարների հաշվարկման մեխանիզմները եւ ժամկետները, ինչպես նաեւ հաշվետվությունների ներկայացման ընթացակարգերը:
Նախագծով նախատեսվում է նաեւ վերացնել ապահովագրական նպաստների մասով գործող օրենսդրությունում առկա հակասությունները: