Հոդված 1. «Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության 2004 թվականի նոյեմբերի 22-ի ՀՕ-129-Ն օրենքի (այսուհետ` Oրենք) 4-րդ հոդվածի 1-ին մասը «մանրածախ վաճառք» բառերից առաջ լրացնել «առեւտրի օբյեկտների, առեւտրի իրականացման վայրերում վաճառատեղերի միջոցով» բառերով:
Հոդված 2. Օրենքի 11-րդ հոդվածում`
1) 1-ին մասի`
ա. 1-ին պարբերությունում «հարյուր հիսուն հազար» բառերը փոխարինել «երեք հարյուր հազար» բա՟՟ռերով.
բ. 2-րդ պարբերությունում «երեք հարյուր հազար» բառերը փոխարինել «վեց հարյուր հազար» բա՟՟ռերով.
2) 2-րդ մասի`
ա. 1-ին պարբերությունում «յոթանասունհինգ հազար» բառերը փոխարինել «հարյուր հիսուն հա՟զար» բառերով.
բ. 2-րդ պարբերությունում «հարյուր հիսուն հազար» բառերը փոխարինել «երեք հարյուր հազար» բա՟՟ռերով.
գ. 3-րդ պարբերությունում «երեք հարյուր հազար» բառերը փոխարինել «վեց հարյուր հազար» բա՟ռե՟՟՟րով:
Հոդված 3. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում 2009 թվականի հունվարի 1-ից:
Հիմնավորում
«Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի վերաբերյալ
1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը).
Նախագծի ներկայացումը նախատեսված է Հայաստանի Հանրապետության վարչապետի 2008 թվականի ապրիլի 11-ի թիվ 188-Ա որոշմամբ հաստատված փոքր ձեռնարկատիրական գործունեության ոլորտում հար՟կային օրենս՟՟դրության եւ վար՟չարարու՟թյան կատարելագործմանն ուղղված միջոցառումների ժա՟մա՟նակացույ՟ցի 3-րդ կետով: Օրենքի նախագծի նպա՟տակն է հստակեցնել մանրածախ առեւտրի ոլորտում ՀԴՄ-ների ներդրման հարցերը, ինչպես նաեւ ՀԴՄ-ների ներդրման եւ ՀԴՄ-ների շահագործման կանոն՟նե՟րը չպահպանելու համար օրեն՟քով սահմանված պատասխանատվության միջոցների խստացումն է` նպատակ ունենալով նվա՟զագույնի հասցնել հարկ վճարողների կողմից նշյալ կա՟նոնների չպահպանման դեպքերը:
1.1. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը եւ առկա խնդիրները.
«Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» ՀՀ օրենքի համաձայն ՀԴՄ-ների ներդրումը պատադիր է մանրածախ առեւտրի եւ բնակչությանը մատուցվող ծառայությունների ոլորտներում: Մանրածախ առեւտուրը իրականացվում է առեւտրի օբյեկտներում, որոնց տեսակները սահմանված են «Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» ՀՀ օրենքով: Նշված երկու օրենքների կիրառման ընթացքում առկա է երկու օրենքների դրույթների համապատասխանեցման հարցը, ինչպես նաեւ ներմուծող, արտադրող եւ մեծածախ իրացնող սուբյեկտների մոտ իրացման շրջանառության իրական ծավալների բացահայտման առումով պահեստներում կամ առեւտրի օբյեկտ չհանդիսացող համանման այլ տարածքներում ՀԴՄ-ների տեղադրման բացառումը:
Օրենքի 11-րդ հոդվածի համա՟ձայն ՀԴՄ-ների կիրառման եւ ՀԴՄ-ների միջոցով դրամական հաշվարկների կանոն՟նե՟րը չպահպանելու համար նախատեսված են համեմատաբար մեղմ պատասխանատ՟վու՟թյան միջոց՟ներ, որոնց կիրառությամբ հնարավոր չէ արդյունավետ վերահսկողություն սահ՟մանել հարկ վճա՟րողների կողմից նշյալ կանոնների պահպանման ուղղությամբ:
1.2. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները.
Օրենքի նախագծով առաջարկվում է`
2. Կարգավորման առարկան.
Նախագծի կարգավորման առարկան ՀԴՄ-ների կիրառման ոլորտների հստակեցման, ՀԴՄ-ների կիրառման եւ ՀԴՄ-ների միջոցով դրամական հաշվարկների կա՟՟նոն՟՟նե՟րը չպահպանելու համար օրեն՟քով նախատեսված պատասխանատվության միջոց՟ներն են:
3. Իրավական ակտի կիրառման դեպքում ակնկալվող արդյունքը.
Մանրածախ առեւտրի ոլորտում գործունեություն իրականացնողների կողմից առեւտրի օբյեկտներում ՀԴՄ-ների ներդրման մասով կանխիկ դրամով իրականացվող գործարքների շրջանառությունների ֆիքսման հնարավորության ապահովում :
Ակնկալվում է, որ ծախսերի ճանաչման առումով ՀԴՄ-ների կտրոնների կարեւորության բարձրացման մասով նախա՟գծե՟րի փաթեթով ներկայացվող առաջարկություններին զուգընթաց, սույն նախագծի ընդուն՟ման եւ դրանում տեղ գտած դրույթների գործնական կիրառության արդյունքում նկատելիորեն կկրճատ՟վեն հսկիչդրամարկղային մեքենա՟ների կիրառման եւ հսկիչ-դրամարկղային մեքե՟նա՟ների միջոցով դրա՟մա՟կան հաշվարկների կա՟նոն՟նե՟րի խախտման դեպքերը: