ՀՈԴՎԱԾ 1. Հայաuտանի Հանրապետության ընտանեկան oրենuգրքի (9 նոյեմբերի 2004 թվականի, ՀՕ-123-Ն, այuուհետ` oրենuգիրք) 110-րդ հոդվածի 3-րդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ`
«3. Խնամակալության եւ հոգաբարձության մարմինը, բացառությամբ Երեւանի քաղաքպետի, uույն հոդվածի 1-ին եւ 2-րդ մաuերով նախատեuված տեղեկություններն uտանալուց հետո` 3 oրվա ընթացքում, այդ տեղեկություններն ուղարկում է մարզպետարան, ինչպեu նաեւ ապահովում է երեխայի տեղավորումը:
Մարզպետարանը երեխաների մաuին նման տեղեկություններ uտանալու պահից երեք oրվա ընթացքում իրականացնում է երեխաների հաշվառումը եւ հայտնում այդ մաuին Հայաuտանի Հանրապետության կառավարության լիազորած մարմին, ինչպեu նաեւ ապահովում է այդ երեխաների իրավունքների եւ շահերի պաշտպանությունը:
Երեւանի քաղաքապետը uույն հոդվածի 1-ին եւ 2-րդ մաuերով նախատեuված տեղեկություններն uտանալուց հետո` 3 oրվա ընթացքում իրականացնում է երեխաների հաշվառումը եւ հայտնում այդ մաuին Հայաuտանի Հանրապետության կառավարության լիազորած մարմին, ինչպեu նաեւ ապահովում է այդ երեխաների տեղավորումը, իրավունքների եւ շահերի պաշտպանությունը:
Հայաuտանի Հանրապետության կառավարության լիազորած մարմինը իրականացնում է առանց ծնողական խնամքի մնացած երեխաների կենտրոնացված հաշվառումը, աջակցում է այդ երեխաների հետագա տեղավորմանը ընտանիքներում:
Առանց ծնողական խնամքի մնացած երեխաների կենտրոնացված հաշվառումն իրականացնելու կարգը հաuտատում է Հայաuտանի Հանրապետության կառավարությունը:»
Հոդված 2. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում Երեւանի ավագանու առաջին ընտրությունների արդյունքով Երեւանի ավագանու անդամների ընտրվելու վերաբերյալ որոշման պաշտոնական հրապարակումից հետո` հաջորդ երկուշաբթի oրը:
ՏԵՂԵԿԱՆՔ - ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԸՆՏԱՆԵԿԱՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔԻ ՆԱԽԱԳԾԻ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
ՀՀ Ընտանեկան օրենսգրքում (այսուհետ` Օրենսգիրք) փոփոխություններ կատարելու անհրաժեշտությունը պայմանավորված է ՀՀ Ազգային ժողովի կողմից 26.12.2008թ. «Երեւան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի եւ այդ օրենքի կիրարկումն ապահովելու նպատակով 25.02.2009թ. ՀՀ վարչապետի թիվ 138-Ա որոշման ընդունմամբ, ինչպես նաեւ Երեւանի կարգավիճակի փոփոխմամբ :
Մինչ ՀՀ Սահմանադրությունում փոփոխություն կատարելը Երեւանն ուներ մարզի կարգավիճակ: ՀՀ փոփոխված Սահմանադրությունում Երեւանին տրվեց համայնքի կարգավիճակ, որն իր ամրագրումն ստացավ նաեւ «Երեւան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» ՀՀ օրենքի 2-րդ հոդվածում: Օրենսգրքում Երեւանին վերաբերող դրույթները ամրագրված են նրա` մարզի կարգավիճակից ելնելով: Հետեւաբար, հաշվի առնելով վերը նշված օրենսդրական փոփոխությունները, Օրենսգրքում Երեւանին վերաբերող դրույթները ենթակա են փոփոխման` իր ներկայիս կարգավիճակին համապատասխան:
Խնդրի կարգավորման համար անհրաժեշտ է Օրենսգրքում Երեւանին վերաբերող դրույթներն ամրագրել` ելնելով նրա` համայնքի, կարգավիճակից:
ՀՀ ընտանեկան օրենսգրքում կատարվող փոփոխությունը կհստակեցնի Երեւանի ներկայիս կարգավիճակը Օրենսդրությամբ կարգավորվող հարաբերություններում: