Հոդված 1. Հայաստանի Հանրապետության 2007 թվականի փետրվարի 21-ի դատական օրենսգրքի (այսուհետ` օրենսգիրք) 68-րդ հոդվածը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.
«ՀՈԴՎԱԾ 68. ԴԱՏԱԿԱՆ ԱԿՏԵՐԻ ՀՐԱՊԱՐԱԿՈՒՄԸ
1. Գործն ըստ էության լուծող դատական ակտերը պարտադիր հրապարակվում են Հայաստանի Հանրապետության դատական իշխանության պաշտոնական ինտերնետային կայքում, բացառությամբ օրենքով նախատեսված դեպքերի:
2. Վճռաբեկ դատարանի` գործն ըստ էության լուծող դատական ակտերը ենթակա են պարտադիր հրապարակման նաեւ «Հայաստանի Հանրապետության պաշտոնական տեղեկագրում»:
3. Դատական ակտերի` Հայաստանի Հանրապետության դատական իշխանության պաշտոնական ինտերնետային կայքում հրապարակման կարգը սահմանում է դատարանների նախագահների խորհուրդը:»:
Հոդված 2. Օրենսգրքի 104-րդ հոդվածի`
1. 2-րդ մասի 2-րդ կետը «նրան» բառից հետո լրացնել «կամ նրա մերձավոր ազգական հանդիսացող դատավորին» բառերով,
2. 4-րդ մասը լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ նոր նախադասությամբ.
«Արդարադատության խորհրդի իրավաբան գիտնական անդամը չի մասնակցում նաեւ իր մերձավոր ազգական հանդիսացող դատավորին կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու մասին որոշման կայացմանը:»:
Հոդված 3. Օրենսգրքի 107-րդ հոդվածը լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ նոր` 4.1 մասով.
«4.1. Արդարադատության խորհրդի նիստերի ժամանակ նիստը վարողը իրավունք չունի կարգապահական վարույթին ըստ էության վերաբերող հարցեր տալ զեկուցողներին:»:
Հոդված 4. Օրենսգրքի 161-րդ հոդվածի 3-րդ մասը «ավարտվելուց հետո» բառերից հետո լրացնել «, բացառությամբ սույն օրենսգրքի 163-րդ հոդվածի 2.1. մասով նախատեսված դեպքի»:
Հոդված 5. Օրենսգրքի 163-րդ հոդվածում`
1) 2-րդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.
«2. Գործի քննությունը ավարտված հայտարարելուց հետո Արդարադատության խորհուրդը անցնում է խորհրդակցական սենյակ որոշում կայացնելու համար: Սույն օրենսգրքի 161-րդ հոդվածի 4-րդ մասով նախատեսված որոշումը հրապարակվում է գործի քննության ավարտման օրը: Սույն օրենսգրքի 161-րդ հոդվածի 4-րդ մասով նախատեսված որոշման հրապարակման հետ մեկտեղ Արդարադատության խորհուրդը հայտարարում է դատավորին կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու մասին որոշման հրապարակման վայրը եւ ժամանակը: Դատավորին կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու մասին որոշումը հրապարակվում է սույն օրենսգրքի 161-րդ հոդվածի 4-րդ մասով նախատեսված որոշման հրապարակման օրվանից 15 oրվա ընթացքում:»
2) լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ նոր` 2.1 մասով.
«2.1. Դատավորին կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու մասին որոշում կայացնելիս Արդարադատության խորհրդի անդամը կարող է ներկայացնել հատուկ կարծիք, որը Արդարադատության խորհրդի որոշման հետ հրապարակվում է Հայաստանի Հանրապետության դատական իշխանության պաշտոնական ինտերնետային կայքում եւ «Հայաստանի Հանրապետության պաշտոնական տեղեկագրում:»:
Հոդված 6.
Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակման օրվան հաջորդող տասներորդ օրը:
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«Հայաստանի Հանրապետության դատական օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի ընդունման անհրաժեշտության
«Հայաստանի Հանրապետության դատական օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի ընդունման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է հետեւյալ հանգամանքներով.
1. ՀՀ Սահմանադրության 94.1 հոդվածով` Արդարադատության խորհրդի նախագահի կարգավիճակի վերաբերյալ ամրագրված դրույթը, ըստ որի «Արդարադատության խորհրդի նիստերը վարում է վճռաբեկ դատարանի նախագահը առանց քվեարկության իրավունքի», երաշխավորված դարձնելու համար հարկ է Հայաստանի Հանրապետության դատական օրենսգրքում հստակ դրույթ ամրագրել, որով կբացառվի վճռաբեկ դատարանի նախագահի կողմից զեկուցողներին կարգապահական վարույթնին ըստ էության վերաբերող հարցեր տալը:
2. Արդարադատության խորհրդի անդամները չպետք է իրավունք ունենան մասնակցելու իրենց մերձավոր ազգական հանդիսացող դատավորներին կարգապահական պատասխանատվության ենթարկելու որոշումների կայացմանը: Նշված սահմանափակումն անհրաժեշտ է, որպեսզի գործնականում բացառվի կաշկանդված կամ ոչ անաչառ որոշումներ կայացնելը:
3. Նպատակահարմար է, որպեսզի հնարավորություն տրվի Արդարադատության խորհրդի յուրաքանչյուր անդամին` առանձին կարծիք ունենալու դեպքում, այն գրավոր կցել վերջնական որոշմանը, ինչն ընդունված է, օրինակ Սահմանադրական դատարանի պարագայում:
4. Արդարադատության խորհրդի կողմից որոշումների ընդունումը չպետք է անհարկի ձգձգել: Ըստ էության, նիստի ավարտից հետո տրամաբանական է անցկացնել քննարկում եւ կայացնել որոշում, հակառակ պարագայում ժամկետ սահմանելը սոսկ նախապայման է լրացուցիչ արտադատական քննարկումներ անցկացնելու եւ ուղղորդելու համար:
5. Անհրաժեշտ է նաեւ հստակեցնել դատական ակտերի հրապարակմանը վերաբերող դրույթները` սահմանելով, որ գործն ըստ էության լուծող դատական ակտերը պարտադիր հրապարակվում են Հայաստանի Հանրապետության դատական իշխանության պաշտոնական ինտերնետային կայքում, բացառությամբ օրենքով նախատեսված դեպքերի: Այլ, ոչ թե բացի վճռաբեկ դատարանի որոշումներից, այլ ատյանի դատարանների որոշումների` Հայաստանի Հանրապետության դատական իշխանության պաշտոնական ինտերնետային կայքում հրապարակման հարցը կախման մեջ դնել ՀՀ դատարանների նախագահների որոշումներից: