Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 73-րդ հոդվածի եւ «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 22-րդ հոդվածի համաձայն` Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովը ՈՐՈՇՈՒՄ Է.
1. Ստեղծել ժամանակավոր հանձնաժողով (այսուհետեւ` Հանձնաժողով) Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի (ԶՊՄԿ) մասնավորեցման, նրան հանքավայրերի շահագործման իրավունքներ տրամադրելու պայմանների օրինականության, ԶՊՄԿ-ի կողմից ՀՀ-ում օրենքով սահմանված բնապահպանական չափորոշիչները պահպանելու եւ բնապահպանական վճարների կատարման, Սյունիքի մարզի Քաջարան եւ Հայաստան-Իրան միջպետական ճանապարհի շրջակա` Արծվանիկ, Սեւաքար, Աճանան, Չափնի, Սյունիք համայնքների վարչական սահմաններում որոշ տարածքներում բացառիկ` գերակա հանրային շահ ճանաչելու եւ հողերի նպատակային նշանակությունը փոփոխելու մասին Կառավարության 2011թ. ապրիլի 28-ի N 627-Ն որոշման, ուսումնասիրության վերաբերյալ` Ազգային Ժողովին եզրակացություն(ներ) ներկայացնելու համար:
2. Հանձնաժողովի խնդիրներն են`
ա) ուսումնասիրել ԶՊՄԿ-ի մասնավորեցման եւ նրան հանքավայրերի շահագործման իրավունքներ տրամադրելու պայմանների օրինականությունը,
բ) ստուգել ԶՊՄԿ-ի կողմից ՀՀ-ում օրենքով սահմանված բնապահպանական չափորոշիչները պահպանելու եւ բնապահպանական վճարների կատարումը,
գ) ուսումնասիրել Սյունիքի մարզի սահմանամերձ Քաջարան եւ Հայաստան-Իրան միջպետական ճանապարհի շրջակա` Արծվանիկ, Սեւաքար, Աճանան, Չափնի, Սյունիք համայնքների վարչական սահմաններում որոշ տարածքներում բացառիկ` գերակա հանրային շահ ճանաչելու եւ հողերի նպատակային նշանակությունը փոփոխելու մասին ՀՀ կառավարության 2011թ. ապրիլի 28-ի N 627-Ն որոշման հիմնավորումները եւ օրինականությունը,
դ) առաջարկություններ կամ միջնորդություններ ներկայացնել ՀՀ գլխավոր դատախազությանը, Հատուկ քննչական ծառայությանը եւ պատասխանատու այլ մարմիններին` Հանձնաժողովի հայտնաբերումների ու չարաշահումների բացահայտման դեպքում:
3. Հանձնաժողովն իր գործունեությունն իրականացնում է ձեւավորումից սկսած մինչեւ չորրորդ գումարման Ազգային ժողովի տասնմեկերորդ նստաշրջանի աշխատանքների ավարտը եւ արդյունքների մասին զեկուցում է Ազգային ժողովի տասնմեկերորդ նստաշրջանի մարտի 19-22-ի քառօրյա նիստերի ընթացքում:
4. Հանձնաժողովն իր առջեւ դրված խնդիրներն իրականացնելիս իրավունք ունի.
ա) հարցումներով դիմելու պետական մարմիններին, որոնք հնարավորինս սեղմ, բայց ոչ ուշ, քան օրենքով սահմանված ժամկետներում պետք է տրամադրեն անհրաժեշտ տեղեկություններ,
բ) իր աշխատանքներում ներգրավելու համապատասխան մասնագետների եւ փորձագետների:
5. Հանձնաժողովը բաղկացած է վեց անդամից: Հանձնաժողովի կազմում ընդգրկվում են մեկական պատգամավոր Ազգային ժողովի խմբակցություններից, եւ մեկ` դրանց կազմում չընդգրկված պատգամավորներից:
Ձեւավորվելուց հետո` եռօրյա ժամկետում, Հանձնաժողովը խորհրդակցական ձայնի իրավունքով իր աշխատանքներին մասնակցելու հրավեր է ուղարկում բնապահպանական ոլորտով զբաղվող հասարակական կազմակերպություններին, քաղաքացիական նախաձեռնությունների եւ պետական մարմիններին, որոնց ցանկը որոշում է Հանձնաժողովը: Հանձնաժողովի նիստերին մասնակցում է նրանցից յուրաքանչյուրի մեկական ներկայացուցիչ:
6. Պատգամավորները Հանձնաժողովների կազմում ընդգրկվում են համապատասխան խմբակցության ղեկավարի ներկայացմամբ:
7. Հանձնաժողովի կազմում ընդգրկելու համար խմբակցության կազմում չընդգրկված պատգամավորների թեկնածուին առաջադրում են պատգամավորներն Ազգային ժողովի նիստում: Ընտրված է համարվում այն պատգամավորը, որն էլեկտրոնային համակարգի միջոցով կազմակերպված քվեարկությամբ ստանում է առավել շատ ձայներ:
8. Հանձնաժողովի որոշումներն ընդունվում են կոնսենսուսի սկզբունքով:
9. Հանձնաժողովն իր կազմից ընտրում է նախագահ եւ տեղակալ, որոնցից մեկը` պարտադիր Հանձնաժողովում ընդդիմադիր խմբակցությունների ներկայացուցիչներից:
10. Ազգային ժողովի աշխատակազմն Ազգային ժողովի ժամանակավոր հանձնաժողովների համար սահմանված կարգով ապահովում է Հանձնաժողովի գործունեության համար օրենքով սահմանված անհրաժեշտ պայմաններ:
11. Հանձնաժողովն իր գործունեության արդյունքների մասին Ազգային ժողովի տասնմեկերորդ նստաշրջանի մարտի 19-22-ի քառօրյա նիստերի ընթացքում զեկույցի հետ միասին Ազգային ժողովի նիստում ներկայացնում է նաեւ եզրակացություն: Եզրակացության առնչությամբ առարկություններ ունեցող անդամները (այդ թվում` խորհրդակցական ձայնի իրավունք ունեցող) կարող են ներկայացնել հատուկ կարծիք, որը կցվում է զեկույցին:
ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ
«Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի (ԶՊՄԿ) մասնավորեցման գործընթացի, նրան հանքավայրերի շահագործման իրավունքներ տրամադրելու պայմանների, ԶՊՄԿ-ի կողմից ՀՀ-ում օրենքով սահմանված բնապահպանական չափորոշիչները պահպանելու եւ բնապահպանական վճարների կատարման, «Հայաստանի Հանրապետության Սյունիքի մարզի Քաջարանի, Արծվանիկի, Սեւաքարի, Աճանանի, Չափնիի եւ Սյունիքի համայնքների վարչական սահմաններում որոշ տարածքներում բացառիկ` գերակա հանրային շահ ճանաչելու եւ հողերի նպատակային նշանակությունը փոփոխելու մասին» Կառավարության 2011թ. ապրիլի 28-ի N 627-Ն որոշման օրինականության ուսումնասիրության վերաբերյալ ԱԺ ժամանակավոր հանձնաժողով ստեղծելու մասին» ԱԺ որոշման
Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի (ԶՊՄԿ) մասնավորեցման գործընթացի, նրան հանքավայրերի շահագործման իրավունքներ տրամադրելու պայմանների, ԶՊՄԿ-ի կողմից ՀՀ-ում օրենքով սահմանված բնապահպանական չափորոշիչները պահպանելու եւ բնապահպանական վճարների կատարման, «Հայաստանի Հանրապետության Սյունիքի մարզի Քաջարանի, Արծվանիկի, Սեւաքարի, Աճանանի, Չափնիի եւ Սյունիքի համայնքների վարչական սահմաններում որոշ տարածքներում բացառիկ` գերակա հանրային շահ ճանաչելու եւ հողերի նպատակային նշանակությունը փոփոխելու մասին» Կառավարության 2011թ. ապրիլի 28-ի N 627-Ն որոշման օրինականության ուսումնասիրության վերաբերյալ ԱԺ ժամանակավոր հանձնաժողով ստեղծելու անհրաժեշտությունը պայմանավորված է Սյունիքի մարզի 5 համայնքներում 600հա-ից ավելի հողերի շուրջ ստեղծված իրավիճակը ուսումնասիրելու, ինչպես նաեւ այդ տարածքում հանքարդյունաբերության առաջատար Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատի (ԶՊՄԿ) մասնավորեցման ու գործունեության օրինականության հարցերը ուսումնասիրելու հրամայականներով:
Սյունիքի մարզի Քաջարան, Արծվանիկ, Սեւաքար, Աճանան, Չափնի եւ Սյունիք համայնքների վարչական սահմաններում որոշ տարածքներ բացառիկ` գերակա հանրային շահ ճանաչելու եւ հողերի նպատակային նշանակությունը փոփոխելու մասին Կառավարության 2011թ. ապրիլի 28-ի N 627-Ն որոշման ընդունումը ուղեկցվել է ընթացակարգային խախտումներով: Մասնավորապես, 5 գյուղերի համայնքային սեփականությունը հանդիսացող տարածքների նպատակային նշանակությունը փոխելու եւ դրանք հանքարդյունաբերության նպատակով ԶՊՄԿ-ին տրամադրելու մասին կանխավ իրազեկված չեն եղել ոչ վերոնշյալ համայնքների բնակիչները, ոչ էլ անգամ համայնքների ղեկավարաները, ինչը վկայում է, որ բացառիկ` գերակա հանրային շահ ճանաչելու հղումները կապ չունեն ազդակիր համայնքների հանրության շահերի հետ: Ավելին, այդ համայանքների բնակիչների մեծամասնությունը դեմ է խնդրո առարկա հողերը հանքարդյունաբերության նպատակով օգտագործելուն, քանի որ դա կմեծացնի առանց այն էլ մարզում սրված բնապահպանական եւ ժողովրդագրական իրավիճակը:
Սյունքի մարզում տարիներ շարունակ իրականացված հանքարդյունաբերությունը ստեղծել է բնապահպանական վտանգված իրավիճակ, հետեւաբար հանքարդյունաբերողների կողմից օրենքով սահմանված բնապահպանական չափորոշիչները պահպանելու եւ բնապահպանական վճարների կատարումը նույնպես անհապաղ ու հանգամանալից ուսումնասիրության անհրաժեշտություն ունի: