Հոդված 1. «Հuկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մաuին» Հայաuտանի Հանրապետության 2004 թվականի նոյեմբերի 22-ի ՀO-129-Ն oրենքի (այuուհետ` Oրենք) 4-րդ հոդվածի 3-րդ մասի «ա» ենթակետից հանել «խաղատների եւ/կամ շահումով խաղերի կազմակերպում» պարբերությունը:
Հոդված 2. Օրենքի 6-րդ հոդվածի վերջին պարբերությունում «համարվում են չհիմնավորված եւ նման» բառերը փոխարինել «հիմք չեն հարկերի հաշվարկման համար եւ այդ» բառերով:
Հոդված 3. Օրենքի 11-րդ հոդվածում`
1) 1-ին մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.
«1. Սույն օրենքով սահմանված դեպքերում հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառումը պարտադիր լինելու դեպքում կանխիկ դրամով կամ պլաստիկ քարտերի միջոցով դրամական գործարքներ իրականացնելու վայրում հարկային մարմնում այդ վայրի հասցեով գրանցված հսկիչ-դրամարկղային մեքենայի բացակայության համար կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը տուգանվում է`
ա. մեկ միլիոն դրամի չափով` հանրային սննդի օբյեկտում իրականացվող հանրային սննդի գործունեության մասով, եթե այդ գործունեությունը «Արտոնագրային վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն, չի համարվում արտոնագրային վճարի օբյեկտ,
բ. երեք հարյուր հազար դրամի չափով` գործունեության այլ տեսակների մասով:
Տուգանքը նշանակելուց հետո մեկ տարվա ընթացքում սույն մասի առաջին պարբերությունում նշված խախտումը կրկնելու դեպքում կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը տուգանվում է`
ա. երկու միլիոն դրամի չափով` հանրային սննդի օբյեկտում իրականացվող հանրային սննդի գործունեության մասով, եթե այդ գործունեությունը «Արտոնագրային վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն, չի համարվում արտոնագրային վճարի օբյեկտ, եւ նրա գործունեությունն այդ մասով կասեցվում է մինչեւ սահմանված կարգով հսկիչ-դրամարկղային մեքենայի ներդրումը,
բ. վեց հարյուր հազար դրամի չափով` գործունեության այլ տեսակների մասով, եւ նրա գործունեությունն այդ մասով կասեցվում է մինչեւ սահմանված կարգով հսկիչ-դրամարկղային մեքենայի ներդրումը:»,
2) 2-րդ մասի`
ա. 1-ին պարբերությունը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.
«Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների գրանցման կարգի եւ (կամ) շահագործման կանոնների խախտմամբ հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման համար կազմակերպությունը կամ անհատ ձեռնարկատերը տուգանվում է`
ա. վեց հարյուր հազար դրամի չափով` հանրային սննդի օբյեկտում իրականացվող հանրային սննդի գործունեության մասով, եթե այդ գործունեությունը «Արտոնագրային վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն, չի համարվում արտոնագրային վճարի օբյեկտ,
բ. հարյուր հիսուն հազար դրամի չափով` գործունեության այլ տեսակների մասով:»:
բ. երկրորդ պարբերությունում «ամսվա» բառը փոխարինել «եռամսյակի» բառով, «երկու տոկոսի» բառերը փոխարինել «զրո ամբողջ յոթ տասնորդական տոկոսի» բառերով եւ պարբերությունը «բայց ոչ պակաu» բառերից հետո լրացնել «Արտոնագրային վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն, արտոնագրային վճարի օբյեկտ չհամարվող հանրային սննդի ոլորտում իրականացվող գործունեության մասով` մեկ միլիոն դրամից, այլ գործունեության տեսակների մասով`» բառերով,
գ. երրորդ պարբերությունը «ամսվա» բառը փոխարինել «եռամսյակի» բառով, «երկու տոկոսի» բառերը փոխարինել «զրո ամբողջ յոթ տասնորդական տոկոսի» բառերով եւ նույն պարբերությունը «բայց ոչ պակաu» բառերից հետո լրացնել «Արտոնագրային վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն, արտոնագրային վճարի օբյեկտ չհամարվող հանրային սննդի ոլորտում իրականացվող գործունեության մասով` երկու միլիոն դրամից, իսկ այլ գործունեության տեսակների մասով`» բառերով,
3) 5-րդ մասի առաջին պարբերությունում`
ա. երրորդ նախադասությունից հետո լրացնել նոր նախադասություն հետեւյալ բովանդակությամբ. «Մինչեւ գործունեության կասեցումը դիմում ներկայացնելու դեպքում սույն մասով սահմանված տուգանքը վճարվում է դիմումում նշված` գործունեության կասեցման հաջորդական օրերի համար:»,
բ. լրացնել նոր նախադասություն հետեւյալ բովանդակությամբ` «Սույն մասով սահմանված դիմումի ձեւը սահմանում է վերադաս հարկային մարմինը:»:
4) լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ նոր պարբերություն.
«Սույն հոդվածով սահմանված դեպքերում խախտումը կրկնելու համար սահմանված տուգանքները կիրառվում են յուրաքանչյուր գործունեության տեսակի համար առանձին: Նույն խախտումը կրկնելը համարվում է երկրորդ եւ ավելի անգամ կատարված խախտում` եթե կատարված խախտումը վերաբերվում է նույն գործունեության տեսակին:
Սույն հոդվածով սահմանված տուգանքները, բացառությամբ կասեցումը չկիրառելու համար վճարվող տուգանքների, պետական բյուջե են վճարվում հարկային մարմնի կողմից համապատասխան ակտ ներկայացնելուց հետո` 10-օրյա ժամկետում:»:
Հոդված 4. Սույն օրենքն ուժի մեջ է 2013 թվականի հունվարի 1-ից:
Սույն օրենքի ուժի մեջ մտնելուց հետո Օրենքի 11-րդ հոդվածով սահմանված համապատասխան խախտումն առաջին անգամ արձանագրելու դեպքում այդ խախտումը համարվում է առաջին խախտում:
Հիմնավորում
«Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի վերաբերյալ
1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը (նպատակը). Նախագծի նպատակը 600մ2 -ից ավելի սպասարկման սրահի մակերս ունեցող հանրային սննդի խոշոր օբյեկտների կողմից հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման կամ շահագործման կանոների խախտման համար սահմանված տուգանքների խստացումն է:
2. Կարգավորման հարաբերությունների ներկա վիճակը եւ առկա խնդիրները. Ներկայումս հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման կամ շահագործման կանոների խախտման համար «Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 11-րդ հոդվածով սահմանված տուգանքները ընդհանուր են եւ որեւէ կերպ կախված չեն հարկ վճարողի կողմից իրականացվող գործունեության տեսակից:
Խնդիրը կայանում է նրանում, որ «Արտոնագրային վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծով նախատեսվում է 600 մ2-ից ավելի սպասարկման սրահի մակերես ունեցող հանրային սննդի օբյեկտի միջոցով իրականացվող գործունեության հարկումն իրականացնել հարկման ընդհանուր համակարգի շրջանակներում:
Վերոգրյալով պայմանավորված` 600մ2 -ից ավելի սպասարկման սրահի մակերերս ունեցող հանրային սննդի ոլորտում գործունեություն իրականացնող հարկ վճարողների իրացման շրջանառության իրական ծավալներն արձանագրելու նպատակով անհրաժեշտություն է առաջացել 600մ2 -ից ավելի սպասարկման սրահի մակերերս ունեցող հանրային սննդի ոլորտում իրականացվող գործունեության մասով խստացնել «Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման կամ շահագործման կանոնները խախտելու համար սահմանված տուգանքները:
3. Առկա խնդիրների առաջարկվող լուծումները. Նախագծով առաջարկվում է 600 մ2 -ից ավելի սպասարկման սրահի մակերերս ունեցող հանրային սննդի ոլորտում իրականացվող գործունեության մասով խստացնել «Հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման կամ շահագործման կանոնները խախտելու համար սահմանված տուգանքները:
4. Կարգավորման առարկան. Նախագծի կարգավորման առարկան հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման կամ շահագործման կանոնները խախտելու համար սահմանված տուգանքներն են:
Իրավական ակտի ընդունման դեպքում ակնկալվող արդյունքը. Նախագծի ընդունման արդյունքում ակնկալվում է 600 մ2 եւ ավելի սպասարկման սրահի մակերերս ունեցող հանրային սննդի օբյեկտների կողմից հսկիչ-դրամարկղային մեքենաների կիրառման կամ շահագործման կանոնների խախտման դեպքերի համար սահմանել առավել բարձր տուգանքներ: