Armenian ARMSCII Armenian
Լրամշակված տարբերակ
Կ-856-23.09.2015,11.12.2015-ՏՀ-010/0

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

«ԷՆԵՐԳԱԽՆԱՅՈՂՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՎՈՂ ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Հոդված 1. «Էներգախնայողության եւ վերականգնվող էներգետիկայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության 2004 թվականի նոյեմբերի 9-ի ՀO-122-Ն oրենքի (այսուհետ` Օրենք) 2-րդ հոդվածում «վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ`» սահմանման մեջ «էներգիայի» բառից առաջ լրացնել «վերականգնվող» բառը, իսկ հոդվածը սահմանումից հետո լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ` նոր սահմանումներով.

հողմային էներգիայի աղբյուր` քամի.

արեգակնային էներգիայի աղբյուր` արեգակից փոխանցված ճառագայթներ.

ջրային էներգիայի աղբյուր` մակերեւույթային եւ ստորերկրյա ջրեր.

երկրաջերմային էներգիայի աղբյուր` ստորերկրյա տաք ջրեր (հիդրոթերմալ աղբյուր) կամ ապարների ջերմություն (երկրաթերմալ աղբյուր).

կենսազանգվածի էներգիայի աղբյուր` մարդու կենսաբանական կամ տնտեսական գործունեության եւ այլ կենդանական ծագում ունեցող օրգանական եւ/կամ այրվող արգասիքներ, բուսական մնացորդներ եւ թափոններ, ինչպես նաեւ գյուղատնտեսական մշակաբույսեր.

էներգետիկ հաշվեկշիռ` սահմանված ժամանակահատվածում արդյունահանված, արտադրված, ներմուծված, վերամշակված, փոխակերպված, փոխադրված, բաշխված եւ պահեստավորված, արտահանված ու օգտագործված էներգակիրների քանակական բազային բնութագիր.»:

Հոդված 2. Օրենքի 3-րդ հոդվածի առաջին մասի

1. «ա» կետում «փոխադրող,» բառից հետո լրացնել «բաշխող,» բառը,

2. «ե» կետը ուժը կորցրած ճանաչել:

Հոդված 3. Օրենքի 5-րդ հոդվածում.

1. 1-ին մասում «վրա» բառից հետո լրացնել` «, եթե օրենքով այլ բան նախատեսված չէ» բառերը,

2. 2-րդ մասի ժ) կետից հետո լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ`  3-րդ մասով.

«3. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը սահմանում է նոր կառուցվող բնակելի բազմաբնակարան շենքերում, ինչպես նաեւ պետական միջոցների հաշվին կառուցվող (վերակառուցվող, նորոգվող) օբյեկտներում էներգախնայողության եւ էներգաարդյունավետության պարտադիր պահանջները:»:

Հոդված 4. Օրենքի 6-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ե» կետը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ`

«ե) էներգախնայողության եւ էներգաարդյունավետության, վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսների օգտագործման եւ շրջակա միջավայրի վրա ներգործության ստանդարտացման փաստաթղթերի մշակումը եւ հաստատումը.»:

Հոդված 5. Օրենքի 7-րդ հոդվածի «բ» կետում «փոխադրման,» բառից հետո լրացնել «բաշխման,» բառը:

Հոդված 6. Օրենքի 8-րդ հոդվածը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ.

«Հոդված 8. Էներգասպառող սարքերի եւ սարքվածքների շրջանառությունը

1. Էներգասպառող սարքերի եւ սարքվածքների պիտակավորման կարգը եւ պիտակի ձեւը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը:

2. Էներգաարդյունավետ սարքերի, սարքվածքների եւ արտադրանքի մարդու կյանքին եւ(կամ) շրջակա միջավայրին վտանգ սպառնացնող (վտանգավոր նյութեր պարունակող) էներգաարդյունավետ սարքերի, սարքվածքների եւ արտադրանքի ցանկը, ինչպես նաեւ այդ ցանկում ընդգրկված Էներգաարդյունավետ սարքերի, սարքվածքների եւ արտադրանքի Հայաստանի Հանրապետության ներքին սպառման շուկայում շրջանառության ինչպես նաեւ շահագործումից հետո օգտահանման կարգը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը:»:

Հոդված 7. Օրենքի 9-րդ հոդվածը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ`

«Հոդված 9. Էներգակիրների պետական հաշվառումը եւ վիճակագրությունը

1. Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը սահմանում է տնտեսության ճյուղերը ըստ էներգատարության` բարձր, միջին եւ ցածր:

2. Պետական վիճակագրություն իրականացնող մարմինը վարում է արդյունահանվող, արտադրվող, ներմուծվող, վերամշակվող, փոխակերպվող, փոխադրվող, բաշխվող եւ պահեստավորվող, արտահանվող եւ օգտագործվող էներգակիրների հաշվառում` «Պետական վիճակագրության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված կարգով, ինչի արդյունքների հիման վրա էներգախնայողության եւ վերականգնվող էներգետիկայի ոլորտի պետական կառավարման լիազորված մարմինը կազմում է էներգետիկ հաշվեկշիռ: Էներգետիկ հաշվեկշիռը հրապարակվում է  պետական վիճակագրություն իրականացնող մարմնի կողմից:»:

Հոդված 8. Օրենքի 12-րդ հոդվածը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ`

«Հոդված 12. Էներգետիկ փորձաքննության մասին նորմատիվ իրավական ակտերը

Էներգետիկ փորձաքննության մասին նորմատիվ իրավական ակտերը կազմված են սույն օրենքից, դրան համապատասխան ընդունված այլ իրավական  ակտերից, ինչպես նաեւ հավատարմագրման եւ համապատասխանության գնահատման բնագավառի պետական քաղաքականությունը մշակող Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից լիազորված պետական կառավարման մարմնի ընդունած նորմատիվ իրավական ակտերից:»:

Հոդված 9. Օրենքի 13-րդ հոդվածի 3-րդ մասը շարադրել հետեւյալ խմբագրությամբ`

«3. Էներգետիկ փորձաքննությունն իրականացվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգով` «Հավատարմագրման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի համաձայն հավատարմագրված համապատասխանության գնահատման գործունեություն իրականացնող համապատասխանության գնահատման մարմինների կողմից:»:

Հոդված 10. Օրենքի 14-րդ հոդվածի 2-րդ մասում  «Համապատասխանության հավաստման լիազոր մարմնի» բառերը փոխարինել «Հավատարմագրման եւ համապատասխանության գնահատման բնագավառի պետական քաղաքականությունը մշակող Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից լիազորված պետական կառավարման մարմնի» բառերով, իսկ «կառավարությունը» բառը փոխարինել «Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը» բառերով:

Հոդված 11. Ուժը կորցրած ճանաչել Օրենքի 20-րդ հոդվածի 1-ին մասի «ա» կետը:

Հոդված 12. Օրենքի 20-րդ հոդվածի 1-ին մասի «բ» եւ «գ» կետերում «կառավարություն» եւ «կառավարությունը» բառերը փոխարինել համապատասխանաբար` «Հայաստանի Հանրապետության կառավարություն» եւ «Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը»բառերով:

Հոդված 13. Օրենքը լրացնել հետեւյալ բովանդակությամբ հավելվածով.

«Հավելված. Ինքնավար էներգաարտադրողի եւ էլեկտրաէներգիայի բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի միջեւ փոխհոսքերի կարգը

Վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողի էլեկտրասպառման համակարգի անխափան աշխատանքի եւ գործունեության իրականացման անհրաժեշտ պայմանները ապահովելու նպատակով էլեկտրաէներգիայի բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի կողմից ապահովվում են էլեկտրական էներգիայի փոխհոսքերը:

1. Վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողի եւ էլեկտրաէներգիայի բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի կողմից մատակարարված էլեկտրական էներգիայի դիմաց վճարման ենթակա գումարների հաշվարկը կատարվում է ամսեկան, իսկ վերջնահաշվարկը՝ տարեկան կտրվածքով:

2. Վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողի եւ էլեկտրական էներգիայի բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի կողմից էլեկտրական էներգիայի փոխհոսքերի շրջանակներում ամսվա ընթացքում մատակարարված (հանձնված) էլեկտրական էներգիայի դիմաց հատուցում չի տրամադրվում այն ծավալի չափով, որը հավասար է տվյալ ամսվա ընթացքում մյուս կողմից ստացված (հանձնված) էլեկտրական էներգիայի ծավալին (այսուհետ՝ հատուցման ոչ ենթակա ծավալ):

Տարվա արդյունքներով վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողի կողմից հատուցման ոչ ենթակա էլեկտրաէներգիայի ծավալից ավելի առաքված էլեկտրաէներգիայի ձեռքբերումը բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի կողմից կատարվում է՝

1) տվյալ սպառողական խմբի համար յուրաքանչյուր ամսվա համար Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարագավորող հանձնաժողովի կողմից սահմանված սակագների 50 տոկոսի չափով՝ բացառությամբ սույն պարբերության 2-րդ կետով նախատեսված դեպքի,

2) փոքր հիդրոէլեկտրակայանների դեպքում՝ հանձնաժողովի կողմից տվյալ խմբի (բնական ջրահոս, ոռոգման համակարգ, խմելու ջրատար) համար սահմանված գործող սակագնին հավասար:

Բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի կողմից հատուցման ոչ ենթակա էլեկտրաէներգիայի ծավալից ավելի առաքված էլեկտրաէներգիայի ձեռքբերումը վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողի կողմից կատարվում է ամսական հաշվարկի արդյունքով մատակարարված էլեկտրական էներգիայի ծավալի եւ հատուցման ոչ ենթակա ծավալի դրական տարբերությունը, որի դիմաց ինքնավար արտադրողը վճարում է էլեկտրաէներգետիկական համակարգում տվյալ տարվա ընթացքում յուրաքանչյուր ամսվա համար տվյալ սպառողական խմբի համար Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից սահմանված սակագներով:

Վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողի եւ էլեկտրական էներգիայի բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի կողմից մատակարարված էլեկտրական էներգիայի դիմաց հատուցում տրամադրելու կարգը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովը:»:

Հոդված 14. Սույն օրենքն ուժի մեջ է մտնում պաշտոնական հրապարակմանը հաջորդող տասներորդ օրը: Վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողի եւ էլեկտրական էներգիայի բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի միջեւ ծագած հարաբերությունների վրա Օրենքը տարածվում է 2015 թվականի հունվարի 1-ից: Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը Օրենքի 13-րդ հոդվածով նախատեսված էներգետիկ փորձաքննության կարգը համապատասխանեցնում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությանը` սույն օրենքն ուժի մեջ մտնելու ամսվան հաջորդող վեց ամիսների ընթացքում: 

ՀԻՄՆԱՎՈՐՈՒՄ

«ԷՆԵՐԳԱԽՆԱՅՈՂՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՎՈՂ ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ, «ԷՆԵՐԳԵՏԻԿԱՅԻ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ, «ՀԱՐԿԵՐԻ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ, «ՇԱՀՈՒԹԱՀԱՐԿԻ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ԵՎ «ԵԿԱՄՏԱՅԻՆ ՀԱՐԿԻ ՄԱՍԻՆ» ՀՀ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԵՐԻ ԸՆԴՈՒՆՄԱՆ

1. Ընթացիկ իրավիճակը եւ իրավական ակտի ընդունման անհրաժեշտությունը

««Էներգախնայողության եւ վերականգնվող էներգետիկայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում (այսուհետ` Օրենք)  փոփոխությունները եւ լրացումները անհրաժեշտ են Էներգետիկ փորձաքննության իրականացման պայմանների կատարելագործման, Օրենքի դրույթները այլ օրենքներին («Հավատարմագրման մասին», «Ստանդարտացման մասին», «Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» եւ «Էներգետիկայի մասին» ՀՀ օրենքներին), էներգետիկայի բնագավառում ստեղծված անհրաժեշտություններին եւ փաստացի իրավիճակին համապատասխանեցնելու համար, ինչպես նաեւ.

Օրենքի 20-րդ հոդվածի 1-ին մասի ա) կետի համաձայն եւ ՀՀ հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի (Հանձնաժողով) 2005 թվականի նոյեմբերի 30-ի թիվ 194-Ն որոշմամբ հաստատված կարգով (այսուհետ՝ կարգ) նախատեսվում է ապահովել վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողների` էլեկտրաէներգիայի փոխանակման պայմանով էլեկտրաէներգետիկական համակարգի հետ համատեղ աշխատանքը, իսկ 2006 թվականի ապրիլի 7-ի Հանձնաժողովի թիվ 45-Ն որոշմամբ հաստատվել է էլեկտրաէներգիայի առուվաճառքի (մատակարար-սպառող (միկրոէլեկտրակայան ունեցող ինքնավար արտադրող)) պայմանագրի օրինակելի ձեւը: Նշված ակտերով սահմանվում են ինքնավար արտադրողների միկրոէլեկտրակայանների էլեկտրաէներգետիկական համակարգին միանալու եւ զուգահեռ աշխատանքի, ինչպես նաեւ այդ աշխատանքի ընթացքում էլեկտրաէներգիայի հաշվառման պայմանները:

««Էներգախնայողության եւ վերականգնվող էներգետիկայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի նախագծի (այսուհետ` Նախագիծ) մշակման ընթացիկ իրավիճակը.

ա. Նախագծի 1-ին հոդված. վերականգնվող էներգետիկ առանձին ռեսուրսների  համար բացակայում են սահմանումները, ինչը բազմիցս առաջացրել է տարամեկնաբանություններ;

բ. Նախագծի 2-րդ հոդվածի 1-ին մաս եւ 5-րդ հոդված. Օրենքի կարգավորման շրջանակներից դուրս է մնացել բաշխման գործառույթը;

գ. Նախագծի 2-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, 4-րդ, 8-րդ, 9-րդ եւ 10-րդ հոդվածներ. անհրաժեշտ է նշված դրույթները խմբագրել` հստակեցնելու նպատակով եւ համապատասխանեցնել այլ օրենքներին;

դ. Նախագծի 3-րդ հոդվածի 1-ին մաս. Ըստ Օրենքի էներգախնայողության եւ վերականգնվող էներգետիկայի  ոլորտի պետական քաղաքականությունը հիմնված է այդ գործունեության շրջանակներում ներգրավվող կողմերի կամավորության սկզբունքի վրա, ինչը հնարավորություն չի տալիս տնտեսության տարբեր բնագավառներում էներգախնայողության եւ էներգաարդյունավետության միջոցառումների, ինչպես նաեւ վերականգնվող էներգիայի օգտագործման համար սահմանել պարտադիր պահանջներ;

2-րդ մաս. ՀՀ իրավական ակտերում տնտեսության ճյուղերը դասակարգված չեն ըստ էներգատարության, ինչպես նաեւ օրենսդրությամբ կարգավորված չեն պետական միջոցների հաշվին կառուցվող (վերակառուցվող, նորոգվող) օբյեկտներում էներգախնայողության եւ էներգաարդյունավետության պարտադիր պահանջները;

ե. Նախագծի 6-րդ հոդված. ՀՀ օրեսդրությամբ կարգավորված չեն բարձր էներգասպառում ունեցող սարքերի, սարքվածքների եւ արտադրանքի շրջանառության սահմանափակումները, այդ թվում դրանց փոխարինող էներգաարդյունավետ  վտանգավոր արտադրանքի հետագա օգտահանումը ներքին սպառման շուկայում, ինչը հանգեցնում է ավելորդ էներգիայի սպառմանը եւ կարող է հանգեցնել շրջակա միջավայրի վիճակի եւ մարդկանց առողջության վատթարացմանը;

զ. Նախագծի 7-րդ հոդված. Օրենքը չի սահմանում էներգետիկ հաշվեկշիռ կազմելու եւ հրապարակելու պատասխանատու մարմիններին;

է. Վերջին շրջանում ՀՀ էներգետիկայի եւ բնական պաշարների նախարարություն եւ Հանձնաժողով են դիմում մի շարք ինքնավար էներգաարտադրողներ տեղեկացնելով, որ վերը նշված ակտերի համաձայն էլեկտրաէներգետիկական համակարգին միացումը եւ էլեկտրաէներգիայի առուվաճառքի պայմանագրի կնքումը «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ՓԲԸ-ի կողմից չեն իրականացվում՝ հարկային օրենսդրության համաձայն հարկային ձեւակերպումների կատարման առնչությամբ առաջացած խնդիրների պատճառով: Այս ամենի արդյունքում ստեղծվել է մի իրավիճակ, երբ, փաստորեն հարկային օրենսդրությամբ հաշվի չեն առնված էներգետիկայի բնագավառը կարգավորող օրենսդրությամբ ինքնավար էներգաարտադրողների համար նախատեսված կարգավորման առանձնահատկությունները, ինչի արդյունքում էլեկտրաէներգիայի փոխանակման պայմանով էլեկտրաէներգետիկական համակարգի հետ ինքնավար էներգաարտադրողների զուգահեռ աշխատանքը եւ համապատասխան կարգերի կիրառությունը դարձել են անհնար:

2. Առաջարկվող կարգավորման բնույթը

ա. Նախագծի 1-ին հոդված. տրվում են վերականգնվող էներգետիկ առանձին ռեսուրսների սահմանումները:

բ. Նախագծի 2-րդ հոդվածի 1-ին մաս եւ 5-րդ հոդված. առաջարկվում է Օրենքի կարգավորման շրջանակները լրացնել բաշխման գործառույթով;

գ Նախագծի 2-րդ հոդվածի 2-րդ մաս, 4-րդ, 8-րդ, 9-րդ եւ 10-րդ հոդվածներ. նշված դրույթները ներկայացվում են խմբագրված` այլ օրենքներին համապատասխան;

դ. Նախագծի 3-րդ հոդված.  1-ին մաս.  առաջարկվում է, որ էներգախնայողության եւ վերականգնվող էներգետիկայի ոլորտի պետական քաղաքականությունը հիմնվի նաեւ պարտադիր պահանջների վրա` էներգատար համապատասխան ճյուղերում էներգախնայողությունը եւ էներգաարդյունավետությունը ապահովելու համար:

2-րդ մաս առաջարկվում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարության որոշմամբ տնտեսության ճյուղերը դասակարգել ըստ էներգատարության, որպեսզի հետագայում պետական միջոցների հաշվին կառուցվող (վերակառուցվող, նորոգվող) օբյեկտներում կիրառվեն էներգախնայողության եւ էներգաարդյունավետության համապատասխան պարտադիր պահանջներ, իսկ այդ պահանջների ծավալները բխելու են էներգատարության կարգերից: Ուսումնասիրությունները ցույց են տալիս, որ այդ դեպքում լրացուցիչ կապիտալ ներդրումները կարող են կազմել առավելագույնը 15%, իսկ էներգախնայողության արդյունքը` մինչեւ 50%:

ե. Նախագծի 6-րդ հոդված. առաջարկվում է բարձր էներգասպառում ունեցող սարքերի, սարքվածքների եւ արտադրանքի շրջանառության սահմանափակումները, այդ թվում դրանց փոխարինող էներգաարդյունավետ վտանգավոր արտադրանքի օգտահանումը ներքին սպառման շուկայում սահմանել ՀՀ կառավարության որոշմամբ;

զ. Նախագծի 7-րդ հոդված. առաջարկվում է Օրենքով սահմանել էներգետիկ հաշվեկշիռ կազմելու եւ հրապարակելու պատասխանատու մարմիններին;

է. Նախագծով եւ փաթեթով ներկայացվող «Հարկերի մասին», «Շահութահարկի մասին», «Եկամտային հարկի մասին» եւ «Էներգետիկայի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքներում համապատասխան լրացումները եւ(կամ) փոփոխությունները կատարելու մասին Հայաստանի Հանրապետության օրենքների նախագծերով (Օրենքների Նախագծեր) առաջարկվում է ապահովել վերականգնող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող ինքնավար էներգաարտադրողների եւ էլեկտրական էներգիայի բաշխման լիցենզիա ունեցող անձի միջեւ էլեկտրաէներգիայի փոխանակման փոխհոսքերը, իսկ կարգավորման դաշտից հանել վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներ օգտագործող էլեկտրական էներգիա արտադրող այն ինքնավար էներգաարտադրողներին, որոնց տեղակայանքների դրվածքային հզորությունը չի գերազանցում էլեկտրական էներգիայի տեղակայված իրենց սպառիչների ընդհանուր հզորությունը, բայց ոչ ավել քան 150 կիլովատտը: Օրենքների նախագծերի ընդունումն ուղղված է ՀՀ-ում էներգախնայողության իրականացման եւ վերականգնվող էներգետիկայի զարգացման պետական քաղաքականության եւ դրա իրագործման մեխանիզմների ապահովմանը` ՀՀ տնտեսության դիվերսիֆիկացմանը, ՀՀ տնտեսական եւ էներգետիկ անկախության ամրապնդմանը, ՀՀ տնտեսական եւ էներգետիկ անվտանգության, էներգետիկ համակարգի հուսալիության աստիճանի բարձրացմանը, էներգախնայողությունը եւ վերականգնվող էներգետիկայի զարգացումը խթանող նոր արտադրությունների ստեղծմանը եւ ծառայությունների կազմակերպմանը, ինչպես նաեւ շրջակա միջավայրի, մարդու առողջության վրա տեխնածին ազդեցությունների նվազեցմանը:

3. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները եւ  անձիք եւ նրանց դիրքորոշումը

ՀՀ էներգետիկայի եւ բնական պաշարների նախարարություն,  շահագրգիռ կազմակերպություններ:

4. Ակնկալվող արդյունքը

Ակնկալվում է, որ Օրենքի դրույթները կհամապատասխանեցվեն «Էներգետիկայի մասին», «Հավատարմագրման մասին» եւ «Տեխնիկական կանոնակարգման մասին» ՀՀ օրենքների դրույթներին, էներգետիկ բնագավառում ստեղծված անհրաժեշտություններին եւ փաստացի իրավիճակին:

Կանխատեսվում է, որ Օրենքների Նախագծերի ընդունմամբ միջնաժամկետ հեռանկարում էներգետիկ համակարգում կստեղծվեն նորագույն եւ մաքուր («կանաչ») տեխնոլոգիաների կիրառմամբ  արտադրական մի շարք նոր հզորություններ, այդ թվում արեւային էներգիայի կիրառմամբ, որոնք զգալիորեն կթեթեւացնեն էներգետիկ համակարգում գործող արտադրական հզորությունների բեռը` նվազեցնելով կախվածությունը ներկրվող ածխաջրածնային վառելիքներից, այդպիսով կդիվերսիֆիկացվի ՀՀ տնտեսությունը` էներգակիրների մատակարարման (ներկրման եւ(կամ) արտադրության) այլընտրանքային ուղիների ապահովման եւ նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառման տեսակետից եւ կբարձրանա էներգետիկ անկախության աստիճանը: