Armenian ARMSCII Armenian
ՆԱԽԱԳԻԾ
Կ-20135-05.12.2017-ՏՀ-011/0

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ
ՕՐԵՆՔԸ

«ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ ԶԻՆԾԱՌԱՅՈՂՆԵՐԻ ԿՅԱՆՔԻՆ ԿԱՄ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆԸ ՊԱՏՃԱՌՎԱԾ ՎՆԱՍՆԵՐԻ ՀԱՏՈՒՑՄԱՆ ՄԱՍԻՆ» ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ՕՐԵՆՔՈՒՄ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԵՎ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ

Հոդված 1. «Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության ժամանակ զինծառայողների կյանքին կամ առողջությանը պատճառված վնասների հատուցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության 2016 թվականի դեկտեմբերի 15-ի
ՀՕ-245-Ն օրենքի (այսուհետ՝ օրենք) 9-րդ հոդվածի 1-ին մասի 2-րդ կետում «օրենսդրության» բառերը փոխարինել «օրենսգրքի» բառով:

Հոդված 2. Օրենքի 11-րդ հոդվածում`

1) 1-ին մասի 3-րդ կետում «անհատ ձեռնարկատերերը» բառերից հետո ավելացնել «, բացառությամբ «Ինքնազբաղված անձանց հարկային արտոնությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքով սահմանված ինքնազբաղված անձ հանդիսացող անհատ ձեռնարկատերերի» բառերով,

2) 2-րդ մասի 1-ին կետում «հաշվեգրված եկամուտ» բառերը փոխարինել «աշխատավարձ եւ (կամ) աշխատանքների կատարման կամ ծառայությունների մատուցման քաղաքացիական-իրավական պայմանագրերով ստացված եկամուտ» բառերով,

3) 2-րդ մասը լրացնել 3-րդ կետով հետեւյալ խմբագրությամբ`

«3) Հայաստանի Հանրապետությունում բնակության իրավունք (կացության կարգավիճակ) չունեցող օտարերկրյա քաղաքացիները եւ քաղաքացիություն չունեցող անձինք:»,

4) 3-րդ մասում «այն անձինք, որոնք աշխատում են միայն մեկ աշխատանքային պայմանագրով եւ այդ աշխատանքային պայմանագրով հարկերը եւ պարտադիր այլ վճարները (ներառյալ՝ դրոշմանիշային վճարը) նվազեցնելուց հետո ստացվող աշխատավարձը» բառերը փոխարինել «այն անձինք, ովքեր նույն գործատուի մոտ աշխատում են միայն մեկ աշխատանքային պայմանագրով եւ տվյալ հաշվետու ժամանակաշրջանում ստացման ենթակա աշխատավարձը` հարկերը եւ պարտադիր այլ վճարները (ներառյալ՝ դրոշմանիշային վճարը) նվազեցնելուց հետո,»,

5) 3-րդ մասը լրացնել 3.1 կետով` հետեւյալ խմբագրությամբ.

«3.1 Դրոշմանիշային վճար չեն վճարում սույն հոդվածի 1-ին մասի 5-րդ կամ 6-րդ կետերում նշված այն անձինք, ում աշխատանքների կատարման կամ ծառայությունների մատուցման քաղաքացիական-իրավական պայմանագրերով վճարվող եկամուտները չեն բավարարում դրոշմանիշային վճարը պահելու համար: Սույն մասում նշված անձանց փոխարեն դրոշմանիշային վճարները վճարվում են այդ անձանց եկամուտ վճարող հարկային գործակալի կողմից` նրա միջոցների հաշվին:»,

6) 5-րդ մասը «յուրաքանչյուր տարվա առաջին երկու ամսվա ընթացքում» բառերից հետո լրացնել «, իսկ որպես անհատ ձեռնարկատեր կամ նոտար դրոշմանիշային վճար վճարելու դեպքում` մինչեւ յուրաքանչյուր տարվա ապրիլի 30-ը ներառյալ,» բառերով,

7) 5-րդ մասի վերջին նախադասության մեջ «համապատասխան պետական մարմնի» բառերից հետո լրացնել «, դատական ակտերի հարկադիր կատարման ծառայության, քրեակատարողական ծառայության» բառերը,

8) 6-րդ մասում «երկու» բառը փոխարինել «15» բառով,

9) 8-րդ մասի 1-ին կետում «համապատասխան պետական մարմիններում» բառերից հետո լրացնել «, դատական ակտերի հարկադիր կատարման ծառայությունում, քրեակատարողական ծառայությունում» բառերը, իսկ «համապատասխան պետական մարմինը» բառերից հետո լրացնել «կամ դատական ակտերի հարկադիր կատարման ծառայությունը կամ քրեակատարողական ծառայությունը» բառերը,

10) 8-րդ մասի 2-րդ կետը լրացնել նոր նախադասությամբ` հետեւյալ բովանդակությամբ.

«Սույն օրենքի 12-րդ հոդվածի 2-րդ, 3-րդ եւ 4-րդ մասերում սահմանված դեպքերում մեկից ավելի հիմքով վճարված (իր եկամուտներից հարկային գործակալի կողմից պահված) դրոշմանիշային վճարների մասով հարկային մարմնի կողմից տրամադրվող վճարված դրոշմանիշային վճարների չափի մասին տեղեկանքը պարունակում է նաեւ վերադարձման ենթակա գումարի չափը, իսկ Հիմնադրամը վճարված դրոշմանիշային վճարի վերադարձն իրականացնում է հիմք ընդունելով այդ չափի եւ իր կողմից արդեն իսկ վերադարձված գումարի չափի (առկայության դեպքում) տարբերությունը:»:

Հոդված 3. Օրենքի 12-րդ հոդվածի`

1) 2-րդ մասում «եւ» բառը փոխարինել «եւ (կամ)» բառերով,

2) 2-րդ, 3-րդ եւ 4-րդ մասերում «վճարված» բառից հետո լրացնել «(իրենց եկամուտներից հարկային գործակալի կողմից պահված)» բառերով:

Հոդված 4. Օրենքի 13-րդ հոդվածի`

1) 4-րդ մասում «օրենսդրությամբ» բառը փոխարինել «օրենսգրքով» բառով,

2) 4-րդ մասը լրացնել նոր նախադասությամբ` հետեւյալ բովանդակությամբ.

«Դրոշմանիշային վճարները սահմանված ժամկետից ուշ վճարելու դեպքում հարկային օրենսդրությամբ սահմանված տույժեր չեն հաշվարկվում:»:

Հոդված 5. Օրենքի 14-րդ հոդվածի`

1) 1-ին մասում «հարկային մարմիններ ներկայացված եկամտային հարկի եւ սոցիալական վճարի ամսական ամփոփ հաշվարկում ներառված այն վարձու աշխատողների թիվը, որոնց համար տվյալ ամսում հաշվեգրված են եկամուտներ:» բառերը փոխարինել «հարկային մարմին ներկայացված եկամտային հարկի եւ սոցիալական վճարի ամսական հաշվարկում ներառված այն աշխատողների թիվը, ում տվյալ ամսում հաշվեգրվել (վճարվել) են եկամուտներ:»,

2) 3-րդ մասում «ստացման ենթակա հաշվեգրված» բառերը փոխարինել «ստացման ենթակա (ստացված)» բառերով,

3) 4-րդ մասից եւ 16-րդ հոդվածի 1-ին մասի 1-ին կետից հանել «ամփոփ», իսկ 4-րդ մասից նաեւ` «վարձու» բառերը:

Հոդված 6. Օրենքի 15-րդ հոդվածում`

1) 2-րդ մասում «եկամտային հարկի վճարման ժամկետներում» բառերը փոխարինել «մինչեւ տվյալ հաշվետու ժամանակաշրջանին հաջորդող տարվա ապրիլի 20-ը ներառյալ» բառերով, իսկ «եկամտային հարկի հաշվարկում» բառերը փոխարինել «շահութահարկի հաշվարկում, իսկ ընտանեկան ձեռնարկատիրության սուբյեկտ համարվող անհատ ձեռնարկատերերը` ընտանեկան ձեռնարկատիրության սուբյեկտի իրացման շրջանառության վերաբերյալ հաշվետվության մեջ,» բառերով,

2) 2-րդ մասը լրացնել երկրորդ պարբերությամբ` հետեւյալ խմբագրությամբ.

«Շրջանառության հարկի եւ (կամ) արտոնագրային հարկի համակարգերում գործող անհատ ձեռնարկատերերը եւ նոտարները դրոշմանիշային վճարը կատարելու համար հիմք են ընդունում շահութահարկի հաշվարկում գործունեության այդ տեսակների մասով շահութահարկ հաշվարկված լինելու հանգամանքը:»:

Հոդված 5. Սույն օրենքն ուժի մեջ է 2018 թվականի հունվարի 1-ից:

Սույն օրենքի 4-րդ հոդվածի 2-րդ մասով սահմանված դրույթները տարածվում են 2017 թվականի հունվարի 1-ից հետո ծագած հարաբերությունների վրա:


Հիմնավորում

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի եւ հարակից ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթի վերաբերյալ

1. Իրավական ակտի անհրաժեշտությունը.

Նախագծերի փաթեթի ներկայացումը պայմանավորված է մինչեւ ՀՀ հարկային օրենսգրքի ամբողջական կիրառության մեջ մտնելը ՀՀ հարկային օրենսգրքով սահմանված առանձին իրավական նորմերի վերանայման անհրաժեշտությամբ:

2. Ընթացիկ իրավիճակը եւ խնդիրները.

Խնդիրը կայանում է նրանում, որ 2018 թվականի հունվարի 1-ից ուժի մեջ է մտնելու ՀՀ հարկային օրենսգիրքը, որի առանձին կարգավորումները կարող են տարընկալումների տեղիք տալ:

3. Կարգավորման նպատակը եւ բնույթը.

Նախագծերի փաթեթի կարգավորման նպատակը մինչեւ ՀՀ հարկային օրենսգրքի ամբողջական կիրառության մեջ մտնելը ՀՀ հարկային օրենսգրքով սահմանված առանձին իրավական նորմերի վերանայումն է` դրանցում բովանդակային, խմբագրական, ինչպես նաեւ տերմինաբանական փոփոխություններ կամ լրացումներ կատարելու ճանապարհով: Առաջարկվող բովանդակային փոփոխություններից էականները հետեւյալներն են.

1. Շահաբաժինների հարկման մասով առաջարկվում է`

ա) հարկել միայն ընդհանուր ժողովի կողմից հայտարարված (փաստացի բաշխված) շահաբաժինները` հանելով յուրաքանչյուր տարվա հունիսի 30-ին հարկի առաջացման նորմը։

բ) ոչ ռեզիդենտ ֆիզիկական անձանց դեպքում հարկել 2017 թվականի եւ դրան հաջորդող հաշվետու ժամանակաշրջաններում առաջացած շահույթի բաշխումից առաջացած շահաբաժինները։

գ) ռեզիդենտ ֆիզիկական անձանց դեպքում հարկել 2018 թվականի եւ դրան հաջորդող հաշվետու ժամանակաշրջաններում առաջացած շահույթի բաշխումից առաջացած շահաբաժինները։

2. Նվազագույն շահութահարկի մասով առաջարկվում է վերացնել նվազագույն շահութահարկի գերավճարների «զրոյացման» իրավական նորմը` թույլ տալով նվազագույն շահութահարկը նվազեցնել շահութահարկի փաստացի գումարի եւ այդ տարվա շահութահարկի կանխավճարի դրական տարբերություն առաջանալու դեպքում` առանց ժամկետային սահմանափակման:

3. Եկամտային հարկի հաշվին հիպոտեկային վարկի տոկոսների փոխհատուցման մասով առաջարկվում է սահմանել որոշակի սահմանափակումներ: Մասնավորապես,

ա) 2018 թվականի հունվարի 1-ից հետո ստացված եւ կառուցապատողից, պետությունից կամ համայնքից փաստացի բնակարան ձեռք բերելուն կամ կառուցապատողից անհատական բնակելի տուն ձեռք բերելուն ուղղված հիպոտեկային վարկի սպասարկման համար վարձու աշխատող հանդիսացող ֆիզիկական անձի կողմից վճարված տոկոսների գումարների չափով փոխհատուցման ենթակա եկամտային հարկը վարձու աշխատող հանդիսացող ֆիզիկական անձանց չի փոխհատուցվում, եթե բնակարանի կամ անհատական բնակելի տան ձեռք բերման պայմանագրային արժեքը գերազանցում է 55 միլիոն դրամը,

բ) 2018 թվականի հունվարի 1-ից հետո ստացված եւ կառուցապատողից, պետությունից կամ համայնքից փաստացի բնակարան ձեռք բերելուն կամ անհատական բնակելի տան կառուցմանը կամ անհատական բնակելի տան ձեռք բերելուն փաստացի ուղղված հիպոտեկային վարկի սպասարկման համար վճարվող տոկոսների գումարների չափով վարկառուին եւ համավարկառուներին փոխհատուցման ենթակա եկամտային հարկի գումարը յուրաքանչյուր եռամսյակի համար յուրաքանչյուր ձեռք բերված բնակարանի կամ կառուցված անհատական բնակելի տան կամ ձեռք բերված անհատական բնակելի տան մասով չի կարող գերազանցել 1,5 մլն. դրամը:

գ) 2018 թվականի հունվարի 1-ից հետո եկամտային հարկի վերադարձման հնարավորությունից ֆիզիկական անձինք կարող են օգտվել միայն մեկ անգամ, այդ թվում որպես համավարկառու։

4. Առաջարկվում է վերականգնել ներգնա զբոսաշրջության ոլորտի` ԱԱՀ-ից ազատման արտոնությունը:

5. Հանրային սննդի ոլորտի հարկման մասով առաջարկվում է`

ա) մինչեւ 2018 թվականի հուլիսի 1-ը վերականգնել 600 քմ շեմը, որը հնարավորություն կընձեռի ոլորտում գործող տնտեսավարողների հարկային բեռը չավելացնել մինչեւ 2018 թվականի հուլիսի 1-ը,

բ) սահմանել, որ հանրային սննդի ոլորտում գործունեություն իրականացնող ռեզիդենտ առեւտրային կազմակերպությունները եւ անհատ ձեռնարկատերերը գործունեության այդ տեսակի մասով 2018 թվականի հուլիսի 1-ից համարվում են եւ չեն դադարում համարվել շրջանառության հարկ վճարող,

գ) սահմանել, որ հաշվետու ժամանակաշրջանի համար հարկ վճարողի հարկային պարտավորությունը հաշվարկվում է որպես հանրային սննդի ոլորտում իրականացվող գործունեությունից ստացվող եկամուտների 10 տոկոսի եւ տվյալ հաշվետու ժամանակաշրջանում հանրային սննդի ոլորտում իրականացվող գործունեության հետ անմիջականորեն կապված` սահմանված կարգով հաշվարկային փաստաթղթերով հիմնավորված ծախսերի (բացառությամբ հիմնական միջոցների եւ ոչ նյութական ակտիվների ամորտիզացիոն մասհանումների) հանրագումարի 6 տոկոսի տարբերություն:

6. Դիզելային վառելիքի` ԱԱՀ-ով հարկման մասով առաջարկվում է սահմանել, որ մինչեւ 2017 թվականի դեկտեմբերի 31-ը ներառյալ ներմուծված եւ 2018 թվականի հունվարի 1-ի դրությամբ հարկ վճարողների մոտ առկա դիզելային վառելիքի ապրանքային մնացորդների մասով ներմուծման ժամանակ վճարված ակցիզային հարկից ենթակա է հաշվանցման յուրաքանչյուր տոննայի հաշվով 22000 դրամ (35000-13000)` 2018 թվականի առաջին հաշվետու ժամանակաշրջանի համար ներկայացված ակցիզային հարկի եւ ԱԱՀ-ի միասնական հաշվարկում` որպես մատակարարին վճարած ակցիզային հարկ:

7. Բազմակի օգտագործման տարաների հարկման մասով առաջարկվում է սահմանել, որ տարայավորված ապրանքի մատակարարման դեպքում տարայի արժեքը ներառվում է ԱԱՀ-ով հարկման բազայի մեջ, բացառությամբ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության կողմից սահմանված չափանիշներին բավարարող շրջանառելի բազմակի օգտագործման տարայի արժեքի։

8. Ծախսերի փաստաթղթավորման մասով, մասնավորապես, առաջարկվում է`

ա) հարկ վճարողներին հնարավորություն ընձեռել ստորեւ նշված դեպքերում էլեկտրոնային հաշվարկային փաստաթղթի փոխարեն գործարքի կողմերի միջեւ թղթային եղանակով կազմել այլ փաստաթղթեր: Նշված դեպքերն են`

1) ֆիզիկական անձանց հետ կնքված քաղաքացիաիրավական պայմանագրերի շրջանակներում ապրանքների, աշխատանքների եւ ծառայությունների ձեռք բերում,

2) գյուղատնտեսական արտադրանքի արտադրությամբ զբաղվող ֆիզիկական անձանցից գյուղատնտեսական արտադրանքի ձեռք բերում,

3) ֆիզիկական անձանցից գույքի ձեռք բերում կամ վարձակալություն,

4) արտասահմանյան գործընկերներից ապրանքների, աշխատանքների եւ ծառայությունների ձեռք բերում:

բ) հարկ վճարողներին հնարավորություն ընձեռել 2018թ. հուլիսի 1-ից ձեռքբերումները հիմնավորել նաեւ հսկիչ դրամարկղային մեքենայի կտրոններով, եթե վերջինիս վրա ՀԴՄ էլեկտրոնային համակարգով տպագրված կլինի գնորդի կամ ծառայություն ստացողի հարկ վճարողի հաշվառման համարը:

9. Գործարքների ճշգրտման եւ չեղարկման մասով առաջարկվում է`

ա) ճշգրտումը կիրառել բացառապես գործարքի առարկա համարվող ապրանքների քանակությունների փոփոխության դեպքերում,

բ) հաշվարկային փաստաթղթերը սխալներով լրացնելու բոլոր դեպքերում կիրառել չեղարկում:

10. Ապրանքների տեղափոխության փաստաթղթավորման մասով առաջարկվում է`

1) հարկ վճարողներին հնարավորություն ընձեռել Եվրասիական տնտեսական միության անդամ պետություններից ներմուծվող ապրանքների տեղափոխությունն իրականացնել հարկային մարմնի կողմից անվճար տրամադրվող` ապրանքների հետագծելիությունն ապահովող էլեկտրոնային սարքերով: Այս դեպքում հարկ վճարողներն այլեւս ստիպված չեն լինի ուղեկցող փաստաթղթեր կազմել, քանի որ նշված էլեկտրոնային սարքերի ուղեկցությամբ տեղափոխվող ապրանքները չեն համարվի առանց ուղեկցող փաստաթղթերի տեղափոխվող ապրանքներ: Մյուս կողմից, կբարձրանա Եվրասիական տնտեսական միության անդամ պետություններից ներմուծվող ապրանքների տեղաշարժի նկատմամբ հսկողության արդյունավետությունը:

2) հանրային ծառայություններ մատուցող հարկ վճարողներին հնարավորություն ընձեռել հանրային ծառայությունների ենթակառուցվածքները շահագործելու եւ սպասարկելու նպատակով տեղափոխվող ապրանքներն ու պահեստամասերը տեղափոխել առանց համապատասխան ուղեկցող փաստաթղթերի:

11. Հարկային օրենսգրքով սահմանված պատասխանատվության միջոցների մասով, մասնավորապես, առաջարկվում է`

1) առանց արտոնագրի գործունեություն իրականացնելու առաջին խախտման դեպքում կիրառել ընդամենը նախազգուշացում,

2) վերացնել հարկային վնասն ավել ցույց տալու համար նախատեսված տուգանքի կիրառությունը,

3) ֆիզիկական անձի կողմից հարկային հաշվարկը հարկային մարմին ուշ ներկայացնելու կամ չներկայացնելու դեպքում նշված տուգանքի կիրառությունը սկսել ոչ թե հաշվարկի ներկայացման վերջնաժամկետից, այլ հարկի գումարի նախնական հաշվարկը հարկային մարմնի կողմից կատարելու օրվան հաջորդող օրվանից:

12. ԵՏՄ միասնական օրենսդրությամբ անմաքս առեւտրի խանութների համար սահմանված արտոնությունների կիրառության շարունակականության մասով առաջարկվում է ԵՏՄ միասնական օրենսդրությամբ անմաքս առեւտրի խանութների համար ներկայումս սահմանված արտոնությունները ամրագրել նաեւ ազգային օրենսդրությամբ` հաշվի առնելով այն, որ առաջիկայում ուժի մեջ մտնող ԵՏՄ նոր մաքսային օրենսգրքով այդ արտոնություններն այլեւս նախատեսված չեն: Մասնավորապես, նախագծով առաջարկվում է կարգավորել անմաքս առեւտրի խանութների գործունեության հետ կապված ընթացակարգային հարցերը, ինչպես նաեւ սահմանել, որ`

1) անմաքս առեւտրի խանութներ ապրանքների ներմուծումը (այդ թվում` ԵՏՄ անդամ համարվող կամ չհամարվող երկրներից) ազատվում է ավելացված արժեքի հարկից եւ ակցիզային հարկից,

2) անմաքս առեւտրի խանութներ ներմուծվող ապրանքները ենթակա չեն դրոշմավորման` հաշվի առնելով այն, որ այդ ապրանքներն արդեն իսկ հաշվառվում են եւ գտնվում են հսկողության ներքո:

13. ՀՀ տարածքից դուրս սկսվող եւ ավարտվող տրանսպորտային ծառայությունների` ԱԱՀ-ով հարկման մասով առաջարկվում է սահմանել, որ ՀՀ տարածքից դուրս սկսվող եւ ՀՀ տարածքից դուրս ավարտվող տրանսպորտային ծառայությունները` անկախ այն հանգամանքից, որ ծառայություն մատուցողը գրանցված է ՀՀ-ում, համարել ԱԱՀ-ով չհարկվող գործարք:

14. ԱՏԳ ԱԱ 3403 ծածկագրին դասվող շարժիչային յուղի` ակցիզային հարկով հարկման մասով առաջարկվում է հարկումից խուսափելու եւ չարաշահումների դեմ պայքարելու, ինչպես նաեւ հարկման արդարության սկզբունքը պահպանելու նպատակով ակցիզային հարկով հարկել նաեւ ԱԱ 3403 ծածկագրին դասվող շարժիչային յուղը:

15. Հարկման հատուկ համակարգերում գործող ԱՁ-ների կողմից ամսական 5000 դրամի չափով շահութահարկի վճարման մասով առաջարկվում է սահմանել, որ ԱՁ-ն չաշխատած ամիսների համար (եթե հարկային մարմին է ներկայացրել գործունեությունը ժամանակավոր կամ անորոշ ժամկետով դադարեցնելու մասին հայտարարություն) ամսական 5000 դրամի չափով շահութահարկը չի վճարում:

16. Արտոնագրի տրամադրման մասով առաջարկվում է սահմանել, որ արտոնագիրը տրամադրվում է ներկայացված դիմումի հիման վրա` անկախ արտոնագրային հարկը վճարված լինելու հանգամանքից:

17. ԵՏՄ-ում կիրառվող հսկիչ (նույնականացման) նշաններով ապրանքների դրոշմավորման մասով առաջարկվում է ազգային օրենսդրությամբ ամրագրել, որ ՀՀ վավերացված միջազգային համաձայնագրերի հիման վրա հսկիչ (նույնականացման) նշաններով ապրանքների դրոշմավորում սահմանված լինելու դեպքում հսկիչ (նույնականացման) նշաններով ապրանքների դրոշմավորման պարտավորություն կրող կազմակերպությունների եւ անհատ ձեռնարկատերերի նկատմամբ կիրառվում են դրոշմապիտակներով դրոշմավորման ենթակա ապրանքներ արտադրող կամ ներմուծող կազմակերպությունների եւ անհատ ձեռնարկատերերի համար հարկային օրենսգրքով, այլ օրենքներով եւ դրոշմապիտակների համակարգի կիրառությունն ապահովող համապատասխան ենթաօրենսդրական ակտերով նախատեսված կարգավորումները:

18. Հարակից ՀՀ օրենքների նախագծերով առաջարկվում է Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքի ընդունմամբ պայմանավորված փոփոխություններ կատարել թվով 55 օրենքների մեջ` նպատակ ունենալով դրանք համապատասխանեցնել Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքով հարկային համակարգում կատարված փոփոխություններին:

4. Նախագծի մշակման գործընթացում ներգրավված ինստիտուտները եւ անձինք.

Նախագծերի փաթեթը մշակվել է ՀՀ ֆինանսների նախարարության եւ ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ-ի կողմից:

5. Ակնկալվող արդյունքը.

Նախագծերի փաթեթի ընդունման արդյունքում ակնկալվում է առաջարկվող բովանդակային լրացումներով եւ փոփոխություններով նախատեսված նոր գաղափարների ներդրմամբ հստակեցնել հարկային հարաբերությունները որոշ ոլորտների համար, ինչպես նաեւ գործառնությունների եւ գործարքների իրականացման ժամանակ:

Տեղեկանք

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի եւ հարակից ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթի ընդունման առնչությամբ այլ իրավական ակտերի ընդունման անհրաժեշտության վերաբերյալ

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի եւ հարակից ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթի ընդունմամբ այլ իրավական ակտերի ընդունման անհրաժեշտության չի առաջանում:

Եզրակացություն

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի եւ հարակից ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթի ընդունմամբ պետական բյուջեի եկամուտների նվազեցման կամ ծախսերի ավելացման մասին

«Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի եւ հարակից ՀՀ օրենքների նախագծերի փաթեթի ընդունմամբ պետական բյուջեի եկամուտների նվազեցում կամ ծախսերի ավելացում չի ակնկալվում:

Տեղեկանք գործող օրենքի փոփոխվող հոդվածների վերաբերյալ

ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ

ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ՆԱԽԱԳԱՀ
պարոն ԱՐԱ ԲԱԲԼՈՅԱՆԻՆ
Հարգելի պարոն Բաբլոյան

Համաձայն Հայաստանի Հանրապետության Սահմանադրության 109-րդ եւ «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի 65-րդ հոդվածների` Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողով է ներկայացնում «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Անհատ ձեռնարկատիրոջ մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության անտառային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Արդյունաբերական քաղաքականության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում եւ փոփոխություն կատարելու մասին», «Առեւտրի եւ ծառայությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Ավտոմոբիլային ճանապարհների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Ազատ տնտեսական գոտիների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում եւ փոփոխություն կատարելու մասին», «Ընկերությունների կողմից վճարվող բնապահպանական վճարների նպատակային օգտագործման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Բնապահպանական վերահսկողության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Բուսական աշխարհի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում եւ փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության բյուջետային համակարգի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Երեւան քաղաքում տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Ֆինանսական համահարթեցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Գաֆէսճեան թանգարան» հիմնադրամին հարկային, մաքսային եւ պարտադիր վճարների գծով արտոնություններ տրամադրելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Գործունեության իրականացման ծանուցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին», «Գովազդի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Հանրային ծառայությունների կարգավորման պարտադիր վճարների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հարկային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Հաշվապահական հաշվառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եւ Ամերիկայի Միացյալ Նահանգների կառավարության միջեւ համագործակցության վերաբերյալ մարդասիրական եւ տեխնիկական տնտեսական օգնության վերահսկումը հեշտացնելու մասին» 1992 թվականի դեկտեմբերի 15-ին ստորագրված համաձայնագրով նախատեսված հարկային, մաքսային եւ պարտադիր վճարների արտոնություններից օգտվելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության հողային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հողի հարկի արտոնությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Ինքնազբաղված անձանց հարկային արտոնությունների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Իրան-Հայաստան 400 կՎ լարման էլեկտրահաղորդման օդային գծի` Հայաստանի Հանրապետության տարածքով անցնող հատվածի շինարարության աշխատանքների նկատմամբ հարկային եւ մաքսային վճարների արտոնություններ սահմանելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Իրավաբանական անձանց պետական գրանցման, իրավաբանական անձանց առանձնացված ստորաբաժանումների, հիմնարկների եւ անհատ ձեռնարկատերերի պետական հաշվառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ կատարելու մասին», «Ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության ապահովման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության ջրային օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության ջրի ազգային ծրագրի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Ջրի ազգային քաղաքականության հիմնադրույթների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Կենդանական աշխարհի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում եւ փոփոխություն կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական բանկի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում եւ փոփոխություններ կատարելու մասին», «Լիցենզավորման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացում կատարելու մասին», «Մաքսային ծառայության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Մթնոլորտային օդի պահպանության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Եկամտային հարկի եւ սոցիալական վճարի անձնավորված հաշվառման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության պաշտպանության ժամանակ զինծառայողների կյանքին կամ առողջությանը պատճառված վնասների հատուցման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Պետական կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Պետական նպաստների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Աղբահանության եւ սանիտարական մաքրման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Ժամանակավոր անաշխատունակության եւ մայրության նպաստների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Նոտարիատի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին», «Օպերատիվ-հետախուզական գործունեության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Պետական տուրքի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին», «Փոստային կապի մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական օրենսգրքում փոփոխություն եւ լրացում կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետության քրեական օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Սահմանամերձ համայնքներում իրականացվող գործունեությունը հարկերից ազատելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Սնանկության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետությունում ստուգումների կազմակերպման եւ անցկացման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ եւ լրացում կատարելու մասին», «Թափոնների մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Տեղական ինքնակառավարման մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին», «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին», «Հայաստանի Հանրապետությունում ջրամատակարարման, ջրահեռացման եւ կեղտաջրերի մաքրման ծառայություններ մատուցող ընկերությանը բնապահպանական վճարների գծով արտոնություններ սահմանելու եւ «Երեւան ջուր» փակ բաժնետիրական ընկերությանը բնապահպանական վճարների գծով արտոնություններ սահմանելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքն ուժը կորցրած ճանաչելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին» եւ «Հայաստանի Հանրապետության ընդերքի մասին օրենսգրքում լրացումներ եւ փոփոխություններ կատարելու մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքների նախագծերի փաթեթը:

Օրենքների նախագծերի փաթեթին կից ներկայացվում են օրենքների ընդունման հիմնավորումը, օրենքների ընդունման առնչությամբ այլ օրենքների ընդունման անհրաժեշտության բացակայության եւ գործող օրենքների փոփոխվող հոդվածների մասին տեղեկանքները, Հայաստանի Հանրապետության պետական բյուջեի եկամուտների էական նվազեցման կամ ծախսերի ավելացման մասին Հայաստանի Հանրապետության կառավարության եզրակացությունը, ինչպես նաեւ նախաձեռնության վերաբերյալ Հայաստանի Հանրապետության կառավարության 2017 թվականի նոյեմբերի 23-ի N 1487-Ա որոշումը:

Միաժամանակ հայտնում ենք, որ, նշված օրենքների նախագծերի փաթեթը Հայաստանի Հանրապետության Ազգային ժողովում քննարկելիս, Հայաստանի Հանրապետության կառավարության ներկայացուցիչ (հիմնական զեկուցող) է նշանակվել Հայաստանի Հանրապետության ֆինանսների նախարարի տեղակալ Դավիթ Անանյանը:

Հարգանքով` ԿԱՐԵՆ ԿԱՐԱՊԵՏՅԱՆ