National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
1.12.2023

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
 
01.12.2023
Քննարկում ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովում
1 / 7

ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովը Երեւանի մի շարք դպրոցների ուսուցիչների խնդրանքով խորհրդարանում դեկտեմբերի 1-ին կազմակերպել էր քննարկում, որի առանցքում էին վերջիններիս աշխատավարձի եւ կամավոր ատեստավորման հետ կապված հարցերը:

Ուսուցիչներն անդրադարձել են ԿԳՄՍ նախարարության ներկայացրած ուսուցչի դրույքային ծանրաբեռնվածության նվազեցմանը՝ նշելով, որ 22 դասաժամը շաբաթական 18-20 դասաժամով փոխարինելը չի նպաստել ուսուցչի աշխատավարձի բարձրացմանը:

Մանկավարժներն առաջարկել են փոխել ուսուցչի աշխատավարձի հաշվարկման գործակիցը՝ սահմանելով 3.0, ինչպես նաեւ գրավոր աշխատանքների կատարման համար ուսուցչին վճարել առնվազն 20 տոկոս հավելավճար՝ հաշվի առնելով հանրակրթության պետական չափորոշիչներով առկա պահանջները:

Ուսուցիչներն առաջարկել են նաեւ վերաձեւակերպել կամավոր ատեստավորման որոշումը եւ ինչպես տարակարգի հաղթահարման դեպքում, վճարել հավելավճար՝ հանելով չհաղթահարման շեմը: Իսկ եթե կամավոր ատեստավորման գործընթացը լինի պարտադիր, ապա այն կազմակերպել այնպես, ինչպես պարտադիր ատեստավորման մյուս բաղադրիչներն են. նախապես պատշաճ վերապատրաստել եւ թեստավորել՝ համաձայն վերապատրաստման բովանդակության:

Ուսուցիչներն ակնկալում են, որ դպրոցների տնօրեններին չի ուղարկվի ատեստավորումը չհաղթահարած ուսուցիչների ցանկը եւ չի պարտադրվի խզել աշխատանքային պայմանագրերը:

Մանկավարժները հույս են հայտնել, որ կամավոր ատեստավորումը կմնա միայն հավելավճարների ստացման հիմք, ինչպես տարակարգի դեպքում է:

Քննարկման ընթացքում բարձրացվել են ատեստավորման թեստերի կառուցվածքին ու անհամաչափությանը, աշխատավարձի դրույքաչափերի վերանայման անհրաժեշտությանն առնչվող հարցեր:

Մտահոգություններ են հնչել աշակերտների՝ դպրոց հաճախելիության, ցածր առաջադիմության հետ կապված:

«Մենք պատրաստ ենք համագործակցության, բայց ունենք հստակ քաղաքականություն ու գծագրված քայլեր, որոնց իրականացման ընթացքում հաշվի ենք առնում ուսուցիչների կարծիքն ու դիրքորոշումը»,- նշել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի եւ սպորտի նախարարի տեղակալ Արաքսիա Սվաջյանը: Նա համաձայնել է, որ կրթական համակարգում կան խնդիրներ, որոնք պետք է լուծվեն: Փոխնախարարի գնահատմամբ կամավոր ատեստավորման գործընթացը հնարավորություն է տալիս արձանագրել ուսուցչի առարկայական գիտելիքի իմացությունը: «Եթե մենք ուզում ենք փոխել կրթության որակը, ապա պետք է վստահ լինենք, որ դպրոցներում աշխատող մասնագետները տիրապետում են իրենց առարկային»,- ընդգծել է Արաքսիա Սվաջյանը:

Խոսելով կամավոր ատեստավորման թեստի ծրագրից՝ ոլորտի պատասխանատուն նշել է, որ այն ներառում է տվյալ առարկայի ամբողջ ծավալը՝ անկախ այն հանգամանքից, թե ուսուցիչը որ կրթական մակարդակում է դասավանդում:

Փոխնախարարն անդրադարձել է նաեւ թեստերում առկա խնդիրներին, պատասխանների գնահատմանը, ԳԹԿ-ի արձագանքներին եւ այլն: Նշվել է, որ թեստերը մշակվում են մասնագիտական խմբերի կողմից, սակայն, այնուհանդերձ, քննությունների ժամանակ բացահայտվում են վրիպակներ ունեցող առաջադրանքներ: «Եթե մենք թեստերում հայտնաբերում ենք այդպիսի առաջադրանքներ, ապա անկախ ուսուցչի՝ դրանց տված պատասխանից՝ բոլորին դրական միավոր ենք հաշվում»,- տեղեկացրել է նախարարության ներկայացուցիչը:

Արաքսիա Սվաջյանը տեղեկացրել է, որ ամբողջովին փոխվում է պարտադիր ատեստավորման կարգը: Ներդրվում է կարիքի վրա հիմնված չորս մակարդակի վերապատրաստում:

«Ուսուցիչների կատարած գրավոր աշխատանքների համար բյուջեով վճարում նախատեսված չէ»,- նշել է փոխնախարարը: Նրա խոսքով նման աշխատանքների համար վճարումն իրականացվել է տնօրենի դիրքորոշմամբ մանկավարժական խորհրդում քննարկելու միջոցով: «Մենք որեւէ սահմանափակում այս մասով չենք նախատեսել»,- բարձրաձայնել է փոխնախարարը եւ հավելել, որ այսուհետ դասղեկության համար առանձին բյուջե կհատկացվի, որը դպրոցը կծախսի իր հայեցողությամբ:

Ամփոփելով քննարկումը՝ հանձնաժողովի փոխնախագահ Թագուհի Ղազարյանը կարեւորել է նմանատիպ քննարկումների անցկացումը: Պատգամավորը նշել է, որ ուսուցիչները ոլորտի ամենակարեւոր շահառուներն են, եւ նրանց բարձրացրած հարցերն ու ներկայացրած առաջարկները լրացուցիչ կքննարկվեն հանձնաժողովում:


01.12.2023
Զարուհի Բաթոյանը մասնակցել է «Բնակչություն, ժողովրդագրություն եւ պտղաբերություն» խորագրով G7 խորհրդարանական աշխատաժողովին
ՀՀ ԱԺ «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության պատգամավոր Զարուհի Բաթոյանը մասնակցել է դեկտեմբերի 1-ին Հռոմում կայացած «Բնակչություն, ժողովրդագրություն եւ պտղաբերություն» խորագրով G7 խորհրդարանական աշխատաժողովին, որի հրավերը ստացել է «Վերարտադրողական ու սեռական իրավունքների եվրոպական պառլամենտական ֆոր...

01.12.2023
Կարեւորվել է հայ-հունգարական դիվանագիտական հարաբերությունների վերականգնումը
Հայ-հունգարական դիվանագիտական հարաբերությունների վերականգնումը կարեւորել է ԱԺ Հայաստան-Հունգարիա բարեկամական խմբի ղեկավար, ՀՀ ԱԺ «Քաղաքացիական պայմանագիր» խմբակցության անդամ Հռիփսիմե Գրիգորյանը դեկտեմբերի 1-ին Հունգարիայի Հանրապետության Ազգային ժողովի հայազգի պատգամավոր Նիկողոս Ակոբյանի ղեկավար...



ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS
|   azdararir.am