Խորհրդարանը մարտի 17-ի նիստում քվեարկությամբ ընդունեց նախորդ օրը քննարկված օրակարգային բոլոր հարցերը:
Շարունակվեց ՀՀ քաղաքացիական, քրեական եւ քրեական դատավարության օրենսգրքերում փոփոխություններ եւ լրացումներ նախատեսող` քաղաքական կոալիցիայի օրենսդրական նախաձեռնության քննարկումը: Պատգամավորները փաթեթի վերաբերյալ ներկայացրին տեսակետներ:
Պատգամավորների ելույթներում կային թե դեմ, թե կողմ կարծիքներ: Ընդդիմախոսների հիմնավորումներով` ցանկացած կարծիք կարող է դիտարկվել որպես զրպարտություն` ելնելով դատաիրավական պրակտիկայից եւ նախագծերում առկա անորոշ ձեւակերպումներից: Դեմ արտահայտվողները անդրադարձան նաեւ դատական համակարգը բարեփոխելու անհրաժեշտությանը: Հօգուտ փաթեթի արտահայտվողները պատգամավորների ուշադրությունը հրավիրեցին հեղինակների հիմնական նպատակի` զրպարտության համար պատիժը ապաքրեականացնելու վրա` նշելով, որ անգամ զարգացած եվրոպական երկրներում է մինչեւ 5 տարի ազատազրկում նախատեսվում վիրավորանքի կամ զրպարտության համար: Նրանց ներկայացմամբ` խնդիրը քաղաքացիաիրավական հարթություն տեղափոխելով` մեղմացվում է պատժատեսակը: Խոսվեց նաեւ լրատվամիջոցներում պրոֆեսիանալիզմը բարձրացնելու անհրաժեշտության մասին:
«Ժառանգություն» խմբակցության ղեկավար Ստյոպա Սաֆարյանը նախագծերի հիմքում դրված գաղափարը ընդունելի համարելով` մտահոգություն հայտնեց արտահայտած կարծիքի համար մարդուն դատական քաշքշուկի մեջ ներգրավելու եւ կամայականությունների հնարավորության վերաբերյալ: Նրա խոսքերով` այդ մտահոգությունը բխում է այսօրվա պրակտիկայից: Խմբակցությունը նախագծերի վերաբերյալ առաջարկներ ունի եւ պատրաստվում է դրանք ներկայացնել հեղինակներին: Ասելով, որ այս տեսքով նախագծերն իրենց համար անընդունելի են` Ստյոպա Սաֆարյանն առաջարկեց դիտողությունների համար մինչեւ առաջին ընթերցումը ժամանակ թողնել:
ՀՀԿ խմբակցության ղեկավար Գալուստ Սահակյանը համաձայն չէ կարծիքների հետ, թե նախաձեռնությունն ուղղված է լրատվամիջոցներին եւ հավաստիացրեց, որ այն բոլորին է վերաբերվելու: Նրա խոսքերով` սրանով իշխանությունը հենց իրեն է զսպում: Անդրադառնալով դատարանների հասցեին հնչած քննադատությանը` խմբակցության ղեկավարը հարցրեց. անգամ դատարաններին չվստահելով` բարեկիրթ պե՞տք է լինել, զրպարտված մարդուն բողոքելու հնարավորություն պե՞տք է տալ: Գալուստ Սահակյանը դատական հայցերի ավելացման վտանգ չի տեսնում եւ կարծում է, որ հայկական ազգային պատկերին հարիր չէ անհարկի դատարան դիմելու մոտեցումը: Նա առաջարկեց ընդունել նախագծերը:
Ամփոփելով քնարկումը` համահեղինակ Հովհաննես Մարգարյանն ընդգծեց նախագծերի գաղափարախոսությանը դեմ արտահայտվողներ չլինելու փաստը եւ բաց քննարկումների ու առաջարկներով փաստաթղթերը բարելավելու պատրաստակամություն հայտնեց:
Նիստում «Օրինաց երկիր» խմբակցությունը օգտվեց Ազգային ժողովի կանոնակարգ-օրենքի 105.1 հոդվածով ընձեռված` հարցապնդման իրավունքից: Հովհաննես Մարգարյանը տեղեկացրեց, որ կառավարությունն արձագանքել է 1 ամիս առաջ խմբակցության հնչեցրած հարցապնդմանը: Խմբակցությունն առաջարկել էր Հայրենական Մեծ պատերազմի հաղթանակի 65-րդ տարեդարձի կապակցությամբ պատերազմի վետերաններին առանջահերթ կարգով փոխհատուցել ԽՍՀՄ բանկերում ավանդադրված գումարները: Առաջարկն ընդունելով` կառավարությունը նախագիծ է մշակում այդ մասին: Աշխատանքի եւ սոցիալական հարցերի փոխնախարար Արտեմ Ասատրյանը տեղեկացրեց, որ հանրապետությունում Հայրենական պատերազմի վետերանների թիվը 3936-ն է, նրանցից 3766-ը դեռ չի օգտվել փոխհատուցման իրավունքից: Այս ծրագրի համար կպահանջվի լրացուցիչ շուրջ 1 մլրդ. դրամ եւ, միջին հաշվարկով, յուրաքանչյուրին 245 հազարական դրամ կփոխհատուցվի` 2010 թ. պետական բյուջեի մասին օրենքում համապատասխան փոփոխություն կատարելուց հետո: Հարցապնդման հեղինակը տեղեկացրեց մեկ շաբաթ առաջ իրենց կողմից խնդրին առնչվող նախագիծ շրջանառելու մասին, ինչով եւ պայմանավորված հարցապնդմանը որոշման նախագիծ չի հետեւելու:
Ոստիկանության պետի տեղակալ Արթուր Օսիկյանը պատգամավորներին առաջարկեց քննարկել «Ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության ապահովման մասին» օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին կառարավության նախագիծը` կից օրենքներում համապատասխան փոփոխություններով: Կառավարությունը նախատեսում է ոստիկանությունում ստեղծել տրանսպորտային միջոցների կադաստր` սեփականության, գրավի, լիզինգի պայմանագրով վարձակալության իրավունքի ծագման, փոփոխման, դադարման պետական գրանցում: Ճանապարհային ոստիկանությունում գրանցումը պետք է կատարվի գործարքը կնքելուն հաջորդող15 օրերի ընթացքում: Այն անձինք, ովքեր տրանսպորտային միջոցի սեփականության իրավունքը ձեռք են բերել մինչ այս օրենքի ընդունումը եւ չունեն հաշվառման վկայագիր, կունենան 6 ամիս ժամանակ տրանսպորտային միջոցը գրանցելու համար: Պատգամավորներն առաջարկեցին հնարավորության դեպքում ավելացնել այս ժամկետը` հաշվի առնելով, որ հանրապետությունում գրանցված է 470 հազարից ավելի տրանսպորտային միջոց: Իսկ մեկ անձի անունով հաշվառված եւ մեկ այլ անձի սեփականության տակ գտնվող ավտոմեքենաները, մոտավոր հաշվարկներով, 30 հազարն են: Կառավարության ներկայացուցիչը նշեց, որ պարտադիր այս հաշվառումը լրացուցիչ ֆինանսական պարտավորություններ չի առաջացնելու:
Հարցի քննարկումը կշարունակվի մարտի 18-ին:
Չորեքշաբթի օրվա վերջին նիստը, ինչպես նախատեսում է ԱԺ կանոնակարգը, տրամադրվեց պատգամավորների եւ կառավարության անդամների միջեւ հարցուպատասխանին: