National Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.amNational Assembly of the Republic of Armenia | Official Web Page | www.parliament.am
HOME | MAIL | SITEMAP
Armenian Russian English French
Արխիվ
18.11.2021

Երկ Երք Չրք Հնգ Ուր Շբթ Կիր
01 02 03 04 05 06 07
08 09 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
 
ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎ
ՈՒԹԵՐՈՐԴ ԳՈՒՄԱՐՈՒՄ
ԵՐԿՐՈՐԴ ՆՍՏԱՇՐՋԱՆ


ՍՂԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ N 12

18 նոյեմբերի 2021

Ժամը 10:00

        

ՆԱԽԱԳԱՀՈՒՄ Է ՀՀ ԱԶԳԱՅԻՆ ԺՈՂՈՎԻ ՆԱԽԱԳԱՀԻ

ՏԵՂԱԿԱԼ ՌՈՒԲԵՆ ՌՈՒԲԻՆՅԱՆԸ

 

Ռ. ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Բարի լույս, հարգելի պատգամավորներ, խնդրում եմ լռել և նախապատրաստվել գրանցման. գրանցում: Գրանցվել է 54 պատգամավոր: Խնդրում եմ գրանցեք նաև այն պատգամավորներին, որոնց կոչնակները չեն աշխատել: Քվորում կա, կարող ենք սկսել նիստը: Լռություն դահլիճում:

Հարգելի պատգամավորներ, շարունակում ենք հերթական նիստերի օրակարգի հարցերի քննարկումը:

Քննարկում ենք Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» և կից ներկայացված օրենքների նախագծերի փաթեթը երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ ընդունելու մասին հարցը:

Հիմնական զեկուցող՝ Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի նախագահ Գարեգին Բաղրամյան: Համեցեք:

 Գ.ԲԱՂՐԱՄՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարգելի Ազգային ժողովի նախագահություն, հարգելի Ազգային ժողովի պատգամավորներ, երկրորդ ընթերցմամբ ընդունման համար ձեր քննարկմանն է ներկայացվում «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին», «Էներգետիկայի մասին», «Հանրային ծառայությունների կարգավորման պարտադիր վճարների մասին», «Էլեկտրոնային հաղորդակցության մասին», «Դատական ակտերի հարկադիր կատարման մասին» օրենքներում և Հայաստանի Հանրապետության ջրային օրենսգրքում փոփոխությունների և լրացումների օրենսդրական փաթեթը: Առաջին ընթերցմամբ հարցի քննարկման ընթացքում իմ կողմից մանրամասն ներկայացվել էին առաջարկվող օրենսդրական փոփոխությունների հիմնավորումներն ու առաջարկվող լուծումները: Դրանք առավելապես ուղղված են հանձնաժողովի գործունեության արդյունավետության բարձրացմանն ու կարգավորվող ոլորտների առավել հստակ, համակողմանի և թափանցիկ կանոնակարգմանը: Առաջին ընթերցմամբ ընդունումից հետո օրենսդրական փաթեթը սահմանված կարգով քննարկվել է տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովում: Դրանում կատարվել են տարընկալումները բացառող, ձևակերպումները ճշգրտող և նախագծերում ներառված կարգավորումների միջև համապատասխանեցումն ապահովող հստակեցումներ:

Միաժամանակ առաջարկվել է Ջրային օրենսգրքի 79-րդ հոդվածով ամրագրված սակագների ձևավորման սկզբունքներում «Էներգետիկայի մասին» օրենքի համանմանությամբ ավելացնել խոցելի սպառողներ լինելու հանգամանքով պայմանավորված սակագների տարբերակման սկզբունքը: Այսքանը, շնորհակալություն ուշադրության համար:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Քանի որ գրավոր առաջարկներ չկան, հարցեր նույնպես չեն լինի: Կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը:

Հարակից զեկուցման համար ամբիոնի մոտ եմ հրավիրում տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Հովիկ Աղազարյանին. համեցեք:

 Հ.ԱՂԱԶԱՐՅԱՆ

-Ազգային ժողովի հարգարժան փոխխոսնակ, հարգելի գործընկերներ, երկրորդ ընթերցմամբ քննարկվում է «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքում, ինչպես նաև հարակից օրենքներում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին օրենքների նախագծերի փաթեթը: Երկրորդ ընթերցումից առաջ տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովում հարցը քննարկվել է և, առաջարկվող փոփոխություններով հանդերձ, տրվել դրական եզրակացություն: Մեկ անգամ ևս, ուղղակի, ուզում եմ հիշեցնել ձեզ, թե ինչով է պայմանավորված 24-ժամյա ռեժիմը, որովհետև քննարկումների նախնական փուլում և՛ աշխատանքային քննարկումների ժամանակ, և՛ հետո հանձնաժողովի նիստի ժամանակ օրենքի նախաձեռնողները բարեհաճությամբ ընդառաջ գնացին հանձնաժողովի առաջարկին, որպեսզի համապարփակ քննարկում լինի, և բոլոր շահագրգիռ կողմերի կարծիքները կարողանանք լսել: Մենք էն ժամանակ չմտցրինք լիագումար նիստերի օրակարգ, պատրաստվելով, որ այն իրականացնենք 24-ժամյա ռեժիմով, որպեսզի, այսպես կոչված, վերջնաժամկետները պահպանվեն, հետևաբար՝ կոչ եմ անում ձեզ՝ պատեհ առիթին կողմ քվեարկել նախագծերին երկրորդ ընթերցմամբ: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Պրն Աղազարյան, կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը: Հարգելի պատգամավորներ, կարող եք հերթագրվել մտքերի փոխանակության համար. հերթագրում: Հերթագրված պատգամավորներ չկան: Պրն Աղազարյան, եզրափակիչ ելույթի կարիք չե՞ք տեսնում, պրն Բաղրամյան, նույնպես չե՞ք տեսնում: Հարցի քննարկումն ավարտվեց:

Հարգելի պատգամավորներ, քննարկում ենք Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Դատական ակտերի հարկադիր կատարման մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ ընդունելու մասին հարցը:

Հիմնական զեկուցող՝ արդարադատության նախարարի տեղակալ Երանուհի Թումանյան. համեցեք:

 Ե.ԹՈՒՄԱՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարգելի պատգամավորներ, ձեր ուշադրությանն է ներկայացվում երկրորդ ընթերցման համար «Դատական ակտերի հարկադիր կատարման մասին» օրենքում լրացում կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը, որի հետ կապված՝ առաջին ընթերցումից հետո դիտարկումներ չեն եղել, և այն նույնությամբ է ներկայացվում, ինչ առաջին ընթերցումից հետո: Եվ, ինչպես արդեն հայտնվել է, սույն նախագծի նպատակը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ գործող օրենսդրությամբ ռազմական և պատերազմական գործողություններով պայմանավորված՝ պարտատերերի կողմից պարտապանի պարտավորությունները ներելու դեպքում կատարողական ծախսերը չգանձելու իրավական հիմք սահմանված չէ, իսկ այս ընթացքում բանկերը և տարբեր վարկային կազմակերպություններ ներել են, և այժմ նաև այդ գործընթացն է իրականացվում, ներում են այդ պարտքերը, որի պատճառով նաև կատարման ծախսերը գանձվում են, սակայն այս պարագայում այս նախագծի ընդունումից հետո այդ ծախսերը չեն գանձվի: Հաշվի առնելով նաև պատգամավորների կողմից թե՛ պետաիրավական հանձնաժողովում, և թե՛ հենց առաջին ընթերցմամբ քննարկման ժամանակ բարձրացված հարցերը, պարզապես, տեղեկացնեմ, որ աշխատանքներ են տարվել նաև ֆինանսների նախարարության հետ և Հայաստանի բանկերի միության հետ, կան որոշակի տվյալներ այժմ պարտավորությունները չկատարելու հիմքով ներումների և կատարողական վարույթների վերաբերյալ: Դրանք կարող ենք աշխատանքային կարգով փոխանցել, բայց, ցավոք, դրանք ամբողջական չեն, և դեռևս չենք կարող ամբողջական ինֆորմացիա տալ: Սա՝ ուղղակի, աշխատանքային կարգով, եթե անհրաժեշտություն եղավ, կարող ենք տրամադրել:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Տիկին Թումանյան, կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը, որովհետև հարցեր չեն կարող լինել առաջարկներ չլինելու բերումով:

Հարակից զեկուցող՝ պետաիրավական հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Արթուր Դավթյան. համեցեք:

 Ա.ԴԱՎԹՅԱՆ

-Բարև ձեզ, հարգելի գործընկերներ: Պետաիրավական հանձնաժողովը երկրորդ ընթերցմամբ տվել է դրական եզրակացություն, ուստի, կոչ եմ անում կողմ քվեարկել նախագծին:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն, կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը: Այժմ հերթագրում մտքերի փոխանակության համար: Հերթագրված պատգամավորներ չկան: Պրն Դավթյան, եզրափակիչ ելույթի կարիք չե՞ք տեսնում, տիկին Թումանյան, նույնպես չե՞ք տեսնում: Հարցի քննարկումն ավարտվեց:

Քննարկում ենք Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքում փոփոխություն և լրացումներ կատարելու մասին» և կից ներկայացված օրենքների նախագծերի փաթեթն առաջին ընթերցմամբ ընդունելու մասին հարցը:

Հիմնական զեկուցող՝ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Արմեն Սիմոնյան. համեցեք:

 Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Մեծարգո Ազգային ժողովի փոխնախագահ, հարգելի պատգամավորներ, հանրապետության օդանավակայանների տարածքում առանձին կարգավորում չունի տաքսի ծառայությունների մատուցման գործընթացը, ինչի պատճառով ոլորտում առաջացել են խնդիրներ, որոնք խոչընդոտում են հանրապետություն մուտք գործող ուղևորների՝ քաղաքակիրթ տրանսպորտային սպասարկման կազմակերպմանը: Տաքսամոտորային փոխադրումներ իրականացնողների համար օդանավակայանի տարածքից փոխադրումներ իրականացնելու մրցակցային հավասար պայմաններ ստեղծելու, զբոսաշրջության տեսանկյունից հանրապետություն մուտք գործող ուղևորներին և օտարերկրյա քաղաքացիներին մատուցվող տաքսամոտորային փոխադրումների պատշաճ որակ ապահովելու նպատակով մշակվել է ներկայացված օրենսդրական փաթեթը, որով առաջարկվում են հետևյալ կարգավորումները: Օդանավակայանի տաքսի կայանատեղից փոխադրումներ իրականացնելու համար սահմանել «Ա» տիպի լիցենզիայի պահանջ, որի պետական տուրքը տարեկան նախատեսվում է 200 հազար դրամ, սահմանել օդանավակայանի տաքսի ծառայություն մատուցող տրանսպորտային միջոցների կահավորմանը, արտաքին տեսքին և տարիքային սահմանափակմանը ներկայացվող պահանջներ, սահմանել վարչական պատասխանատվության միջոցներ՝ ոլորտի իրավախախտումների համար: Եթե ավելի կոնկրետ նշեմ տարիքային սահմանափակումների մասով, ապա խոսքը մինչև 7 տարեկան թեթև մարդատար տրանսպորտային միջոց ունենալն է: Հարցը քննարկվել է տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովում: Այնտեղ եղել են նաև առաջարկներ և մասնակցել է նաև ՀԿ ներկայացուցիչ, և պայմանավորվել ենք, որ ՀԿ ներկայացուցչի հետ նույնպես առաջինից երկրորդ ընթերցում կքննարկենք իրենց առաջարկները: Ունենք առաջարկներ նաև օդանավակայանի կողմից, որոնք եթե ընդունելի լինեն, առաջինից երկրորդ ընթերցում համապատասխան փոփոխություններ կարվեն: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարգելի պատգամավորներ, կարող եք հերթագրվել զեկուցողին հարցեր ուղղելու համար. հերթագրում: Հերթագրվել է 3 պատգամավոր: Արմեն Խաչատրյան. համեցեք:

 Ա.ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Պրն Սիմոնյան, փաստորեն, ցանկացած անձ կարող է ստանալ լիցենզիա, սահմանափակված չի լինելու այն տնտեսավարողների քանակը, որոնք կարող են մասնակցել ուղևորափոխադրումներին, կարող է գնալ, ստանալ այդ լիցենզիան, լիցենզավորվել և իրականացնել ուղևորափոխադրումներ «Զվարթնոց» օդանավակայանից, այո, այդպե՞ս է:

 Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն հարցի համար: Մենք լիցենզիաների քվոտավորում չենք նախատեսում, այսինքն՝ լիցենզիաների սահմանափակ քանակ չի լինելու, ինչը ձեր հարցի պատասխանն է, սա՝ մեկ:

Երկրորդը. պետք է հասկանանք, որ օդանավակայանի տարածքն անվերջ չէ, կայանատեղին անվերջ չէ, և հնարավոր չէ այնտեղ զետեղել բազմաթիվ տրանսպորտային միջոցներ: Եվ այս առումով՝ ենթաօրենսդրական ակտով մենք էդ հարցը պետք է կարգավորենք, այդ թվում, միգուցե, օդանավակայանի հետ որոշակի մեխանիզմ մշակելով:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Արձագանք:

 Ա.ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ

-Եղավ, շնորհակալություն: Մեկ էլ, փաստորեն, լիցենզավորման պահանջների մեջ չկա այն պահանջը, որ անձը պետք է ունենա մեկից ավելի տրանսպորտային միջոցներ, կարող է մեկ տրանսպորտային միջոցով մասնակցել և ստանալ լիցենզիան և իրականացնել այդ գործառույթը, այդպե՞ս է:

Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Ամբողջությամբ ճիշտ է, պրն Խաչատրյան: Կարող է ունենալ մեկ տրանսպորտային միջոց, բայց պայման է դրված, որ ֆիզիկական անձը չի կարող ստանալ այս լիցենզիան: Այս լիցենզիան կարող է ստանալ կա՛մ անհատ ձեռնարկատերը, կա՛մ կազմակերպությունը: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Սերգեյ Բագրատյան:

 Ս.ԲԱԳՐԱՏՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Պրն Սիմոնյան, օրենքի նախագիծը քննարկելիս հաշվի առե՞լ եք այն հանգամանքը, որ հնարավոր է, որ օդանավակայանն այս պահին կոնցեսիոն կառավարման վերցրած ընկերությունը, պայմանական ասած, ձեր նախատեսած չափ չհատկացնի կամ թե այնպիսի գումար պահանջի այդ տեղի համար, որ թանկացնի ձեր նշած ծառայությունը: Այսինքն՝ մրցույթը հաղթող կազմակերպությունը հետո բախվի այն խնդրի հետ, որ կոնցեսիոն կառավարման վերցրած ընկերությունն օդանավակայանի տվյալ տարածքը, պայմանական ասած, շատ բարձր գնով է տրամադրում օգտագործողներին: Այս իմաստով հաշվարկ կատարվե՞լ է կամ համաձայնեցվա՞ծ է կոնցեսիոն կառավարիչների հետ տվյալ օրենքի նախագիծը: Շնորհակալություն:

 Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն հարցի համար, պրն Բագրատյան: Օրենքի նախագիծը շրջանառելիս ուղարկվել է նաև «Զվարթնոց» օդանավակայանի կառավարչին, և իրենց կողմից ներկայացված առաջարկները քննարկվել են իրենց հետ: Էդ առաջարկների մեջ չի եղել այն, ինչի մասին դուք հիմա խոսում եք, և ենթաօրենսդրական ակտը մշակելիս, կարծում եմ՝ օդանավակայանի հետ, մենք կգանք մի փոխընդունելի վիճակի, որ շահառուները, այսինքն՝ էն ծառայությունները, որոնք այդ կայանատեղերից իրականացնելու են գործունեություն, խտրականության հետ չբախվեն: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

- Արձագանք չունե՞ք: Վլադիմիր Վարդանյան:

 Վ.ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ

-Պրն փոխնախարար, տեսեք, տաքսամոտորային փոխադրումների համակարգը փոխվել է, հիմա դասական տաքսիների հետ զուգահեռ շատ ակտիվ օգտագործվում է էլեկտրոնային հավելվածների միջոցով աշխատող էդ համակարգերը՝ Uber, Yandex, GG, Bold և այլն, և օդանավակայանները, ըստ էության, ամբողջ աշխարհում տարբերվում են 2 սկզբունքով. մի մասը չի թույլատրում այդ համակարգերի մուտքն օդանավակայան, մի մասը թույլ է տալիս: Հիմա ուզում եմ հարցնել՝ այս կարգավորումները որոշակի առումով անդրադառնալո՞ւ են վերը նշված համակարգերի մուտք գործելուն տարածք, թե՞ ոչ: Եվ երկրորդ հարցը. եթե մենք խոսում ենք զբոսաշրջության, չգիտեմ, ակտիվացման մասին, այս կարգավորումներն էլ ավելի չե՞ն թանկացնելու արդեն իսկ թանկ ծառայությունները, որոնք քաղաքացիները սովորաբար վճարում են օդանավակայանից քաղաք հասնելու և հակառակի պարագայում:

 Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն հարցերի համար: Տեսեք, էս օրենքի նախագիծը մշակվել է, որպեսզի բացառվի էն իրավիճակը, երբ զբոսաշրջիկը գալիս է Հայաստանի Հանրապետություն և դեպի կենտրոն ուղևորվելիս հասկանում է, որ էդ ծառայությունն արժե շատ ավելի թանկ, քան եվրոպական ամենաթանկ երկրներում: Ինչը կապված է ձեր նշած էլեկտրոնային հարթակներով աշխատող ծառայություններին, սա որևէ կերպ չի անդրադառնա նրանց գործունեության վրա, այսինքն՝ խոսքը գնում է օդանավակայանի տարածքից, օդանավակայանի կայանատեղերից տաքսի ծառայությունների մատուցման մասին: Եվ էդ խնդիրը՝ որը ես բարձրաձայնեցի օնլայն հարթակների մասով, իրականում գոյություն չունի, որովհետև երբ դու պատվիրում ես օնլայն հարթակով փոխադրում, էնտեղ գինը հստակ նշված է, այսինքն՝ էնտեղ այդ հանգամանքը բացառված է, որը կբերի նրան, որ Երևանի կենտրոն կհասնես 50 հազար դրամով, օրինակ:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Արձագանք:

 Վ.ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ

-Պրն փոխնախարար, գաղափարը հետևյալն է. կարո՞ղ են այս փոփոխությունները հանգեցնել նրան, որ այդ էլեկտրոնային հարթակներով աշխատող ավտոմեքենաները՝ տաքսամոտորային պարկը, հնարավորություն չունենա՝ մուտք գործել տարածք, ինչպես արվում է մի շարք եվրոպական քաղաքներում, և, ըստ էության, քաղաքացու միակ այլընտրանքը մնա այն լիցենզավորված տաքսին, որը գտնվում է օդանավակայանի տարածքում:

 Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Ոչ, այս նախագծով նախատեսված չէ արգելք սահմանել տաքսիով նույն էլեկտրոնային տաքսիների կամ հարթակների միջոցով դեպի օդանավակայան փոխադրումներին: Այս մասով այս օրենքի նախագծում դուք որևէ սահմանափակում չեք տեսնի: Խոսքը հենց օդանավակայանի տարածքից փոխադրումների մասին է, այսինքն՝ էն փոխադրումների, որոնք այսօր մեծամասամբ կարող են իրականացվել ապօրինի: Խոսքն էդ մարդկանց օրինական դաշտ բերելու մասին է: Օնլայն տաքսիների մասով՝ ոչ, եթե ուղևորն իջնում է և պատվիրում է այդ տաքսին… Ես ասեմ, որ տեսչական գործառույթ իրականացնելու առումով դա նույնպես, գրեթե, անհնար չեմ ասի, բայց բավականին բարդ կլինի, առանց տարբերանշանի, առանց շախմատաձև որևէ նշանի, երբ մեքենան մուտք է գործում օդանավակայանի տարածք, օրինակ՝ որն աշխատում է օնլայն հարթակի հետ, իդենտիֆիկացնել՝ արդյո՞ք նա տաքսի է, թե՞ տաքսի չէ: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարցերն ավարտվեցին: Պրն Սիմոնյան, կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը:

 Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Հարգելի գործընկերներ, հարակից զեկուցող Հռիփսիմե Ստամբուլյանը չի ներկայացել նիստին: Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահը նույնպես չի ներկայացել նիստին: Պրն Թունյան, որպես հանձնաժողովի փոխնախագահ, գուցե, դուք հարակից զեկուցմամբ հանդես գաք: Լռություն դահլիճում:

 Բ.ԹՈՒՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարգելի գործընկերներ, նախ՝ նախագծի մասին խոսեմ, հետո կասեմ՝ ինչ է տեղի ունենում: Նախագիծը, ինչպես արդեն պրն Սիմոնյանը նշեց, վերաբերում է օդանավակայանի տաքսի ծառայություններին և դեռ անցած գումարման Ազգային ժողովում մենք էս նախագիծը քննարկել ենք անցած տարի, և գրեթե նույն լուծումն էր առաջարկվում: Մենք էն ժամանակ, ուղղակի, հետաձգեցինք, քանի որ առանց այդ էլ ուղևորափոխադրումների ակտիվությունը շատ թուլացել էր, այսինքն՝ օդանավակայանն էդ նախկին ակտիվությամբ չէր գործում, ու էդ խնդիրն էդքան հրատապ չէր: Հիմա, քանի որ ուղևորահոսքերը վերականգվում են, և էդ խնդիրն առաջացել է, որոշել ենք էս տարբերակով լուծել էս հարցը, բայց սա, կարելի է ասել, միջանկյալ լուծում է, որովհետև մենք ունենք խնդիր՝ ոչ միայն օդանավակայանի, այլև ընդհանուր տաքսի ծառայությունների հետ կապված: Մենք ունենք էսօր աշխատող անհատ վարորդներ, ունենք էլեկտրոնային համակարգով աշխատող տաքսի ծառայություններ և ունենք որպես իրավաբանական անձ գրանցված ընկերություններ, և բոլորը գտնվում են անհավասար պայմաններում, դրա համար էս խնդիրը պիտի համապարփակ լուծվի: Պրն Վարդանյանի հարցի հետ կապված՝ ասեմ, որ էդ հարցը մանրամասն էլի քննարկվել է՝ էդ օնլայն տաքսիների հետ կապված: Արդեն նշվեց, որ իդենտիֆիկացնելու հնարավորություն չկա, այսինքն՝ եթե առանց որևէ տարբերանշանի մեքենան մտնում է օդանավակայանի տարածք, անհնար է հասկանալ՝ դա էդ մարդու անհատական մեքենան է, թե տաքսի է: Բայց նաև ի սկզբանե նպատակը չի եղել, որ տարբերակում դրվի: Նպատակը եղել է, նախ՝ առաջինը. օդանավակայանի էդ անկազմակերպ, տհաճ վիճակը վերացնել և զբոսաշրջիկներին կամ ժամանողներին զերծ պահել հնարավոր խարդախություններից: Ես դրան խարդախություն եմ ասում, բայց, չգիտեմ՝ էս պահին ճիշտ տերմինը որն է, երբ մարդուն կարող են իրական արժեքից մի քանի անգամ թանկ գնով տեղափոխել ինչ-որ տեղ, այ էդ վիճակներից զերծ պահելու համար: Եթե առաջարկներ լինեն, կքննարկվեն: Ինչ վերաբերում է ընդհանուր մեր աշխատանքի բնույթին, նախագծի հարակից զեկուցողը ես չեմ, նախագծի հարակից զեկուցողը մեր ընդդիմադիր գործընկերներից Հռիփսիմե Ստամբուլյանն է, բայց, ինչպես տեսնում եք, մեր գործընկերները բոյկոտել են ընդհանուր նստաշրջանը, 2-3 օր է՝ նիստերին չեն մասնակցում: Մենք էս ընթացքում ունեցել ենք բյուջեի քննարկում, մենք էս ընթացքում ունեցել ենք նախագծերի քննարկումներ, էս ընթացքում ունեցել ենք հանձնաժողովի արտահերթ նիստ, և ուզում եմ ասել, որ էս վարքագիծն անթույլատրելի է: Ես հասկանում եմ քաղաքական բոյկոտի իմաստը և այլն, բայց կոնկրետ հանձնաժողովներում անթույլատրելի է հանձնաժողովի աշխատանքները հնարավոր ձախողման տանելը: Ասենք, առավոտյան` մի քիչ առաջ, մենք քննարկեցինք «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքը, դա 24-ժամանոց ռեժիմով նախագիծ էր: Երեկ մենք ունեցել ենք հանձնաժողովի արտահերթ նիստ: Պրն Քոչարյան, էս էլ ձեր հարցին ի պատասխան: Եվ էնպես է ստացվել, որ մենք ունենք հանձնաժողովի նախագահ, բայց էս վերջին ժամանակներս հիմնականում մենք աշխատում ենք սեփական ուժերով: Եվ ուզում եմ ասել, որ անկախ քաղաքական հարցերից ու նախապատվություններից, հանձնաժողովները պիտի լինեն մաքսիմալ մասնագիտական ու, էսպես ասեմ, հնարավորինս չեզոք դիրքորոշման վրա հիմնված, որովհետև էդտեղ, իրոք, քննարկվում են մասնագիտական հարցեր: Այսինքն՝ կոչ եմ անում էդ առումով վերանայել մոտեցումները, այլապես դա կդիտվի որպես աշխատանքային պարտականությունների չկատարում իր հնարավոր հետևանքներով հանդերձ: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Դեռ մի գնացեք, պրն Թունյան: Հարակից… Ավելի շուտ, ոչ թե հարակից զեկուցողին, այլ պրն Թունյանին հարցեր ուղղելու համար կարող եք հերթագրվել. հերթագրում: Այ հիմա կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը, պրն Թունյան: Հարցեր չկան: Այժմ կարող եք հերթագրվել մտքերի փոխանակության համար: Հերթագրվել է Հովիկ Աղազարյանը. համեցեք:

 Հ.ԱՂԱԶԱՐՅԱՆ

-Ազգային ժողովի հարգարժան փոխխոսնակ, հարգելի գործընկերներ, օրենքը միտված է շատ կարևոր խնդիր լուծելու: Իհարկե, ես հեռու եմ այն մտքից, որ…

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Ներողություն, պրն Աղազարյան: Հարգելի գործընկերներ, խնդրում եմ լռություն ապահովել: Շարունակեք:

Հ.ԱՂԱԶԱՐՅԱՆ

-Ես հեռու եմ այն մտքից, որ բոլորիս հայտնի այդ շատ դժվար խնդիրը միանգամից հնարավոր է լուծել, որովհետև մենք պատկերացնում ենք, թե էնտեղ ինչ է տեղի ունենում, այդուհանդերձ, սա առաջին քայլն է: Հետագայում, եթե տեսնենք, որ ինչ-որ փոփոխությունների կարիք լինի, նորից կանդրադառնանք: Բայց, մասնավորապես, մենք գիտենք, որ էնտեղ տեղը սահմանափակ է, հետևաբար՝ նույն ձևով հերթ են կանգնելու լիցենզիա ստացած մեր տնտեսավարող սուբյեկտները կամ քաղաքացիները, և սպասարկման որակը գնային առումով, երևի թե, շատ չփոփոխվի, որովհետև հերթ են կանգնելու իրար հետևից, և օտարերկրյա մեր հյուրը կամ մեր հայրենակիցը, երբ դուրս գա էդ հայտնի սրահից, հանդիպելու է առաջինին: Մինչև առաջինը չգնա, երկրորդը չի գնալու, երրորդը չի գնալու, չորրորդը չի գնալու, և ընտրության հնարավորություն չկա: Էս իմաստով՝ միգուցե հնարավորություն տրվի տնտեսավարող սուբյեկտներին օդանավակայանին հարող տարածքում ինչ-որ մի էդպիսի այլընտրանքային բան ստեղծվի, մի քիչ ավելի ազատ, այսպես կոչված, ոճով աշխատելու, սա՝ մեկ:

Երկրորդը, պրն Սիմոնյան, ես հարց էի ուզում տալ, չհասցրեցի հերթագրվել, ուղղակի, որովհետև էդ հարցը հանձնաժողովում էլ հնչեց քննարկման ժամանակ: Երբ մեր տնտեսավարող սուբյեկտները մասնակցում էին քննարկմանը, իրենք էսպիսի հարց բարձրացրին, որ իրենք տարեկան թե ամսական, չեմ հիշում, տարեկան, երևի թե, հսկայական գումար են վճարում՝ 2 մլն դրամ՝ էդ օդանավակայանում կանգնելու համար, բայց չէ որ հանրային տարածք է էդ ճանապարհը: Ես անձամբ ձեզ խնդրեցի էդ հարցով հետաքրքրվել: Կխնդրեի հիմա անդրադառնալ այդ հարցին ձեր եզրափակիչ ելույթում: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Մտքերի փոխանակությունն ավարտվեց: Պրն Թունյան, եզրափակիչ ելույթի կարիք չե՞ք տեսնում: Պրն Սիմոնյան, համեցեք:

 Ա.ՍԻՄՈՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն, պրն Աղազարյան: Կապված էդ հարակից տարածքում այլընտրանքային հնարավորություն ստեղծելու հետ՝ ես կարծում եմ՝ էդտեղ որևէ խոչընդոտ չկա՝ հարակից տարածքում՝ էդ կայանատեղերում այդպիսի բան կազմակերպել,: Ինչը կապված էն մյուս հարցի հետ, որ օդանավակայանը… Կլորացնեիք, 1 մլն 800 հազարի մասին էր խոսքը, եթե չեմ սխալվում, որ ՀԿ-ի ներկայացուցիչը բարձրաձայնեց: Ես էս շաբաթվա ընթացքում պետք է հանդիպում ունենամ «Զվարթնոց»-ի ղեկավարության հետ և մի քանի հարցեր կան՝ կապված «Զվարթնոց»-ի ընդլայնման հետ, և էդ հարցերի շրջանակներում նաև կքննարկենք այն, ինչ բարձրացվել էր ՀԿ-ի կողմից, և հասկանանք, թե եթե կա այդպիսի բան, ապա դրա մասին ինչ ենք մենք մտածում և ինչ լուծում կարող ենք առաջարկել, եթե չկա, ուրեմն, չկա: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Պրն Սիմոնյան, կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը: Հարցի քննարկումն ավարտվեց:

Հարգելի պատգամավորներ, մենք ունենք քննարկելու ևս 2 նախագիծ և այնուհետև քվեարկելու ենք: Քննարկում ենք Ազգային ժողովի պատգամավոր Գևորգ Պապոյանի կողմից ներկայացված՝ «Հաշվեքննիչ պալատի մասին» օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծն առաջին ընթերցմամբ ընդունելու մասին հարցը:

Հիմնական զեկուցող՝ Ազգային ժողովի պատգամավոր Գևորգ Պապոյան. համեցեք:

 Գ.ՊԱՊՈՅԱՆ

-Շնորհակալություն, պրն Ռուբինյան: Հարգելի գործընկերներ, սիրելի հայրենակիցներ, «Հաշվեքննիչ պալատի մասին» օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու նախագծի նպատակն այն է, որ ուժի մեջ մտնելուց հետո, ըստ էության, կյանքում պրակտիկայում կիրառելու ժամանակ ի հայտ են եկել մի շարք խնդիրներ, որոնք ես՝ որպես նախագծի հեղինակ, ցանկացել եմ վեր հանել և այդ խնդիրներին լուծումներ տալ: Ընդ որում, այդ խնդիրներն ի հայտ են եկել ինչպես պատգամավորների վերահսկողական գործունեության ընթացքում, այնպես էլ Հաշվեքննիչ պալատն է առաջարկություններով հանդես եկել, ինչպես նաև SIGMA-ն է իր դիտարկումներն ունեցել: Պետք է նշել, որ պալատի գործունեության նպատակը հանրային ֆինանսների և սեփականության ոլորտում պետական և համայնքային միջոցների ստացած փոխառությունների, վարկերի, պետական և համայնքային սեփականության օգտագործման օրինականության և արդյունավետության վերաբերյալ Ազգային ժողովին և հանրությանը ժամանակին մասնագիտական և անկողմնակալ տեղեկատվություն ներկայացնելն է: Եվ համաձայն օրենքի՝ նշված տեղեկատվությունն Ազգային ժողովին և հանրությանը տրամադրվում է հաշվեքննությունների արդյունքում կազմված և հաստատված ընթացիկ եզրակացությունների միջոցով, ուստի, առաջարկվում է նախագծում լրացնել «ընթացիկ եզրակացություն» և դրա հետ փոխկապակցված «հաշվեքննության արձանագրություն» տերմինները: Օրենքի 10-րդ հոդվածի բովանդակությունը կարևոր է հաշվեքննողների մասնագիտական կարողությունների շարունակական զարգացման իմաստով, և այս առումով նշված հոդվածն ուժը կորցրած ճանաչելու առաջարկը պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ օրենքի համապատասխան հոդվածներում նշվում են մասնագիտական կարողությունների շարունակական զարգացման ծրագրի հաստատման և վերապատրաստման պարբերականությանը վերաբերող դրույթները: Կարևոր փոփոխություն ենք համարում նաև 6-րդ հոդվածում առաջարկվող փոփոխությունը, որը, ըստ էության, էստեղ, իհարկե, ունենք քննարկելու նաև Կառավարության հետ, որը դեռևս մի փոքր լրացման կարիք կա, և, առհասարակ, նշեմ, որ նախագիծը ներկայացվելուց հետո բավականին մեծ փոփոխության ենք ենթարկել: Ես ինքս 5 առաջարկով լրամշակել եմ նախագիծը, և Կառավարությունը 8 առաջարկ է ներկայացրել, այսինքն՝ շատ ավելի շատ առաջարկներ է ներկայացրել, բայց, ըստ էության, 8 առաջարկի շուրջ որոշակի տեխնիկական, խմբագրական և բովանդակային համաձայնության ենք եկել: Մենք համարում ենք, որ Օրենքի 31-րդ հոդվածի 2-րդ մասը և 39-րդ հոդվածի 1-ին մասերը կրկնվում են, ուստի, անհարկի կրկնությունից խուսափելու համար առաջարկել ենք 31-րդ հոդվածի 2-րդ մասն ուժը կորցրած ճանաչել: Կարևոր է նաև այն, որ հաշվեքննությանը քաղաքացիական ծառայողների հետ համատեղ պալատի որոշմամբ կարող են մասնակցել նաև քաղաքացիական աշխատանք կատարող անձինք, որոնք ևս պետք է լիարժեք ներգրավված լինեն հաշվեքննությանը: Այսօր այդ անձանց, ըստ էության, կարող են չտրամադրվել այն նյութերը, ինչը նրանք պահանջում են: Հիմա մենք կարծում ենք, որ պետք է տրամադրեն, և այդ նպատակով օրենքի 1-ին հոդվածում որպես հաշվեքննող դիտարկել նաև փորձագետներին և մասնագետներին, ինչպես նաև որպես 7-րդ առաջարկ առաջարկում ենք վերացնել պալատի այն պարտավորությունը, համաձայն որի՝ յուրաքանչյուր եռամսյակի առաջին երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում պալատը պետք է Ազգային ժողով ներկայացնի եռամսյակի ընթացքում ըստ ամիսների բաշխված Ազգային ժողով ներկայացվելիք ընթացիկ եզրակացությունների նախատեսվող ցանկը: Սա պրակտիկ նշանակություն չունի, փաստացի, ըստ էության, մենք ստանում ենք դա, բայց դա ոչ մի բան մեզ չի տալիս, ըստ էության, ծանրաբեռնում է պալատի աշխատանքը և մեր աշխատանքն ինչ-որ իմաստով: Ազգային ժողովը որպես պրակտիկա և՛ հիմա, և՛ նախկինում, ըստ էության, հաշվեքննությունների ընթացիկ եզրակացություններին անդրադարձել է այն ժամանակ, երբ դրանք եկել են Ազգային ժողով, և բացի դրանից, կարող է ինքը նախնական ներկայացնել, հետո դրա մեջ փոփոխություններ անել առանց, ըստ էության, մեր կարծիքը հաշվի առնելու, իր գործունեության արդյունավետությունից ելնելով: Այսինքն՝ էս իմաստով ևս ինքն իր արդյունավետությունը կորցնում է: Երևի թե, այսքանը: Եվ քանի որ ժամանակ կա, շատ կարճ նշեմ, որ, ըստ էության, մենք այս նախագծի շուրջ 1-2 դրույթի հետ կապված դեռևս քննարկում կունենանք Կառավարության հետ, և այս մասով, երևի թե, մնացած բոլոր հարցերը համաձայնեցված են բոլոր կողմերի հետ: Բայց նշեմ նաև, որ մենք օրակարգում ունենք «Հաշվեքննիչ պալատի մասին» օրենքում փոփոխությունների շատ ավելի լայն նախագիծ, որը հիմա աշխատանքային կարգով, այսպես ասած, ավելի երկար ժամանակահատվածում ավելի խորը կքննարկենք և եթե այնտեղ գտնենք, ըստ էության, գանք վերջնական եզրակացության, դրանք ևս կներկայացնենք ձեր դատին: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարգելի պատգամավորներ, հերթագրում պրն Պապոյանին հարցեր ուղղելու համար: Հերթագրվել է մեկ պատգամավոր: Ծովինար Վարդանյան, համեցեք:

 Ծ.ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Պրն Պապոյան, 2 հարց ունեմ, առաջինը. էդ եռամսյակային հաշվետվությունների ցանկը, որ ասում եք՝ պարտադիր չէ, հասկանում եմ, մանավանդ, եթե ինքը փոփոխման ենթակա է, հասկանում եմ, բայց կուզենայի իմանալ, ճիշտն ասած, ձեր կարծիքն Ազգային ժողովի կողմից թեմատիկ պատվերով հաշվեքննություն իրականացնելու վերաբերյալ Հաշվեքննիչ պալատի կողմից, որովհետև, փաստացի, ստացվում է, որ Ազգային ժողովը չի կարող իր ցանկացած թեմայով հաշվեքննություն պատվիրել Հաշվեքննիչ պալատին, ինչը, կարծում եմ՝ կարևոր է, էս՝ մեկ, ձեր կարծիքն էի ուզում իմանալ:

Եվ երկրորդ. ի՞նչ կտա էդ ձեր ասած «ընթացիկ հաշվետվություններ» և «արձանագրություններ» լրացումը, այսինքն՝ այդ արձանագրությունն իրենից ի՞նչ է ներկայացնում: Շնորհակալություն:

Գ.ՊԱՊՈՅԱՆ

-Շնորհակալ եմ: Նախ՝ նշեմ, որ տիկին Վարդանյան, ըստ էության, վերջին փոփոխությունները, որոնք տեղի են ունեցել՝ նաև սահմանադրական կարգավիճակի փոփոխությունից ելնելով, Հաշվեքննիչ պալատի գործունեության, ըստ էության, անկախության մակարդակն էականորեն բարձրացվել է, և այս առումով իրենք բավականին անկախ են այդ մասով, բայց ես կարծում եմ, հիմա որևէ կարծիք ձեր թույլտվությամբ չհայտնեմ, բայց կարծում եմ, որ կարող ենք մենք քննարկել, ըստ էության, և առաջարկներով հանդես գալ այդ մեծ փաթեթի շրջանակներում: Ես, ուղղակի, դրա հետ կապված մի փոքր տեղեկատվություն տամ ձեզ: Նախագծում ի սկզբանե մի կետ կար, որը ենթադրում էր, որ ընթացիկ եզրակացություններից բացի, նաև Հաշվեքննիչ պալատը մեզ տար այլ եզրակացություն՝ պետական բյուջեի ընթացիկ հաշվետվությունները լսելու հետ կապված, որպեսզի նաև համադրելի լինեինք, բայց էդտեղ բախվեցինք սահմանադրական խնդրի, որովհետև Սահմանադրության մեջ հստակ նշված է, որ Ազգային ժողովին en ներկայացնում ընթացիկ եզրակացություններ, նաև ընթացիկ եզրակացությունների բովանդակությունն այլ օրենքներով սահմանված է: Էստեղ որոշակի սահմանափակումներ ունենք, բայց կարող ենք քննարկել և գտնել փոխադարձ ընդունելի լուծումներ: Արձագանքի ժամանակ կփորձեմ…

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Արձագանք:

 Ծ.ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ

-Խնդրեմ, արձագանքեք, պրն Պապոյան:

 Գ.ՊԱՊՈՅԱՆ

-Եթե կարող եք, երկրորդ հարցը հիշեցրեք:

 Ծ.ՎԱՐԴԱՆՅԱՆ

-Երկրորդ հարցը. ուզում էի իմանալ, որ ասում եք՝ ընթացիկ հաշվեքննություն և արձանագրություն, այդ արձանագրությունը բովանդակային բանով ի՞նչ է տալու մեզ, բովանդակային կշիռն ի՞նչ է, այսինքն՝ ի՞նչ ենք ստանալու:

 Գ.ՊԱՊՈՅԱՆ

-Շատ լավ: Շնորհակալ եմ հարցի համար. կարևոր հարց եք բարձրացնում: Տեսեք, ընթացիկ եզրակացությունը նախ՝ սահմանված չէ, նաև հաշվեքննության արձանագրությունը սահմանված չէ, բայց դրանք իրավական հասկացություններ են, որոնց հետ անընդհատ հաշվեքննողները և հաշվեքննվողները, ըստ էության, առնչվում են: Եվ այդ առումով՝ ընթացիկ եզրակացությունը սահմանել ենք որպես սույն օրենքով սահմանված կարգով իրականացված հաշվեքննության արդյունքում կազմված և պալատի կողմից հաստատված փաստաթուղթ, իսկ հաշվեքննության արձանագրությունը՝ սույն օրենքով սահմանված կարգով հաշվեքննողի կողմից հաշվեքննության արդյունքների վերաբերյալ կազմված և իր ստորագրությամբ հաստատված փաստաթուղթ:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարցերն ավարտվեցին, կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը:

Հարակից զեկուցման համար ամբիոնի մոտ եմ հրավիրում ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ Արուսյակ Մանավազյանին. համեցեք:

 Ա.ՄԱՆԱՎԱԶՅԱՆ

-Հարգելի նախագահող, հարգելի գործընկերներ, ֆինանսավարկային և բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովում քննարկվել է «Հաշվեքննիչ պալատի մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ անելու մասին» նախագիծը: Տրվել է դրական եզրակացություն, առաջարկում եմ կողմ քվեարկել:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Տիկին Մանավազյանին հարցեր ուղղելու համար հերթագրում: Հարցեր չկան: Կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը:

Մյուս հարակից զեկուցման համար ամբիոնի մոտ եմ հրավիրում արդարադատության նախարարի տեղակալ Սուրեն Գրիգորյանին. համեցեք:

 Ս.ԳՐԻԳՈՐՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Ազգային ժողովի մեծարգո նախագահություն, հարգելի պատգամավորներ, ինչպես ասվեց, հարցը քննարկվել է հանձնաժողովում: Կառավարությունը նույնպես ունի դրական դիրքորոշում, նաև քննարկումների ժամանակ մենք պայմանավորվել ենք, որ առաջինից երկրորդ ընթերցում այդ ներքին աուդիտի արդյունքները հաշվի առնելու իմպերատիվ պահանջի կամ դիսպոզիտիվ պահանջի մասով պետք է ունենանք քննարկում: Ամեն դեպքում, Կառավարության դիրքորոշումը դրական է: Կոչ եմ անում կողմ քվեարկել: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Պրն Գրիգորյանին հարցեր ուղղելու համար հերթագրում: Հարցեր չկան, կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը: Մտքերի փոխանակության համար հերթագրում: Հերթագրված պատգամավորներ չկան: Պրն Գրիգորյան, եզրափակիչ ելույթի կարիք չե՞ք տեսնում, տիկին Մանավազյան, չե՞ք տեսնում, պրն Պապոյան, չե՞ք տեսնում: Հարցի քննարկումն ավարտվեց:

Հարգելի գործընկերներ, այժմ կքննարկենք վերջին նախագիծը, որից հետո կքվեարկենք: Քննարկում ենք Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» և «Հայաստանի Հանրապետության վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին» օրենքների նախագծերի փաթեթն առաջին ընթերցմամբ ընդունելու մասին հարցը:

Հիմնական զեկուցող՝ Պետական եկամուտների կոմիտեի նախագահի տեղակալ Արթուր Մանուկյան. համեցեք:

 Ա.ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Հարգարժան նախագահություն, հարգելի պատգամավորներ, Ազգային ժողովի քննարկմանն է ներկայացվում «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը, ինչպես նաև «Հայաստանի Հանրապետության վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը: Երկու նախագծերն էլ հիմնականում ուղղված են այն տրամաբանությանը, որ դրոշմավորման գործընթացում պրակտիկայում գործնականում առաջացած խնդիրներ են հիմնականում լուծվում, և, ըստ էության, լուծվում է պատասխանատվության միջոցների կիրառման համաչափության հարցը: Նախագծերը բազում քննարկումներ են անցել գործարար համայնքի հետ: Հիմնականում խնդիրները բարձրացվել են Փոքր և միջին ձեռնարկատիրության խորհրդում քննարկումների ժամանակ, և Պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից նախաձեռնվել, քննարկվել շահագրգիռ մարմինների հետ, և ահա արդեն ներկայացրել ենք Ազգային ժողովի քննարկմանն այս փոփոխությունները: Ի՞նչ խնդիրներ ենք կարգավորում Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններով:

Առաջինը. խոսքը վերաբերում է միայն դրոշմապիտակների և ակցիզային դրոշմանիշների պիտակավորման, դրանց կիրառման, վերադարձման, ստացման գործընթացում վարչարարական խնդիրներին: Առաջինը. մենք ունենք չօգտագործված ակցիզային դրոշմանիշների և դրոշմապիտակների վերադարձման ժամկետներ, գործող օրենսդրությամբ սահմանված է 6 ամիս ժամկետ, ընդ որում՝ սուբյեկտի դիմումի հիման վրա այն կարող էլի երկարաձգվել 90 օրով: Տնտեսավարող սուբյեկտի գործունեությունը բնականոն կազմակերպելուն աջակցելու, նաև, որ ստիպված չլինի վերադարձնել, նորից ստանալ, որովհետև դեռ չի պլանավորել իր բիզնեսը, այս դիմումի գաղափարը, ընդհանրապես հանում ենք և սահմանում ենք 12-ամսյա ժամկետ, այսինքն՝ ստացավ պիտակը կամ դրոշմանիշը, 12 ամիս ինքը ժամանակ ունի՝ վերադարձնելու: Հիմա վերադարձման ժամկետից ուշացնելու համար կան պատասխանատվության միջոցներ օրենսգրքով, որոնք բավականին բարձր են: Իհարկե, հենց տրամաբանությունը նրա մեջ է, քանի որ ինքը պետական միջոցների հաշվին է տրամադրվում սուբյեկտներին, պիտի որ ուշացնելու համար լինեն պատասխանատվության միջոցներ, բայց ունենք դեպքեր, երբ որ հենց լրանում է ժամկետը, և հարկային մարմինը վարչական վարույթ է հարուցում, էդ ժամանակ, երբ ներկայացնում է սուբյեկտը, ըստ էության, կիրառվում են էն միջոցները, որոնք կիրառվում են այլ հանգամանքներում, երբ ինքն ավելի ուշ ներկայացնում էր: Ասեմ, որ տուգանքները բավականին բարձր են. մեկ պիտակի համար 50-500 դրամ՝ կախված նախորդ տարվա ստացած քանակներից, բայց, էս պարագայում առաջարկում ենք հետևյալ նորմը սահմանել. երբ որ կուշացնի սահմանված ժամկետներից և հարկային մարմինը վարչական վարույթ կհարուցի, այդ վարույթի ընթացքում, երբ որ կվերադարձնի պիտակները, և հարկային մարմինը կընդունի էդ պիտակներն ու դրոշմանիշները, տուգանքը կլինի մեկ պիտակի համար 100 դրամ, բայց ոչ ավելի, քան 100 հազար դրամ: Այսինքն՝ ինքն էլի կլինի պատասխանատվության միջոց, բայց չի լինի էն խիստ պատասխանատվության միջոցը, որը սահմանված է այլ դեպքերի համար, էսպես ասած, ավելի վատ իր տեսակետից, որ ավելի շատ է ուշացրել, ավելի ուշ է պահել ու չի վերադարձրել:

Հաջորդ փոփոխությունը, որ ուզում ենք առաջարկել. խոտանված դրոշմանիշների և պիտակների համար տուգանքի վճարումը չկատարելը հիմք է հանդիսանում հայտը մերժելու համար: Քանի որ միասնական հաշվից են մարվում բոլոր հարկային պարտավորությունները, հետևաբար՝ էն պահին, երբ ինքը տուգանվել է և նույնիսկ տուգանքի գումարը վճարում է, ունի նախկին պարտավորություններ, ստացվում է, որ ինքը տուգանքի գումարը չի վճարել, և հայտը մերժվում է: Որպեսզի սուբյեկտի գործունեությունն էդ մասով չխոչընդոտվի, ապա առաջարկվում է մերժման հիմքերից հանել էդ տուգանքը չվճարելու դեպքը:

Հիմա, երբ ներկայացնում են վնասված դրոշմապիտակները, գործող օրենսդրությամբ սահմանված է, որ յուրաքանչյուր կիսամյակի արդյունքներով մինչև կիսամյակի ավարտին հաջորդող ամսվա 20-ը սուբյեկտը ներկայացնում է վնասված ակցիզային դրոշմանիշները և դրոշմապիտակները: Ընդ որում՝ սահմանված են հստակ պահանջներ, պիտի փակված լինի առանձին էջի վրա, պիտի, անպայման, երևա սերիան և համարը, որը շատ կարևոր է, որպեսզի իդենտիֆիկացնեն, թե դա որ պիտակն է եղել, և պատռված մասերը պիտի կպցված լինեն: Բայց ոչ միշտ է սուբյեկտը կարողանում ապահովել էդ պահանջները, հետևաբար՝ առաջարկում ենք սահմանել «խոտանված պիտակ» հասկացությունը և էդ պարագայում դրա համար գանձել միայն փոխհատուցման վճար, գումար, ինչը սահմանել ենք վերջին անգամ ստացած պիտակների քանակի 0,05 տոկոսի չափով:

Մյուս խնդիրը. գրավի առարկայի պիտակավորման հարցերն ենք լուծել, հնարավորություն տվել գրավառուին ևս, որ ինքը հնարավորություն ունենա՝ գրավի առարկան ինքը պիտակավորել և օտարել: Եվ, քանի որ ժամանակն ավարտվում է, ես միանգամից անցում կատարեմ Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքին: Էստեղ մի պատասխանատվության միջոց կա, որը սահմանված է 3 մլն դրամի չափով: Ինքն ունի համաչափության խնդիր, այսինքն՝ եթե խախտումը կատարվել է պատասխանատու անձի կողմից, ապա կիրառվում է ոչ թե 70 հազար դրամ կա՛մ 300 հազար, կա՛մ 800 հազար, ապա կիրառվում է 3 մլն դրամ: Էս խնդիրը լուծելու համար առաջարկում ենք հանել այս 5-րդ մասը Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքի 170.8 հոդվածով, որի առումով կապահովվի պատասխանատվության կիրառման համաչափության խնդիրը: Շնորհակալություն:

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Հարգելի պատգամավորներ, կարող եք հերթագրվել հիմնական զեկուցողին հարցեր ուղղելու համար։ Սերգեյ Բագրատյան։

 Ս.ԲԱԳՐԱՏՅԱՆ

-Փոփոխությունը կարևոր է տնտեսավարողներին լրացուցիչ հոգս չպատճառելու համար, բայց նաև հաճախ թանկարժեք շշերի վրա դրոշմապիտակի փակցնումը կատարվում է այնպիսի տեղեր, որ կարող են բազմաթիվ օգտագործման պայմաններում նորից այդ շշալցումը կատարել և վերավաճառել։ Արդյո՞ք ավելի ճիշտ չէ, որ դրա տեղը հստակ ֆիքսվի խցանի վրա, ոչ թե շշի վրա։ Այս իմաստով, բազմակի օգտագործման հետ կապված՝ ժամանակին, եթե հիշում եք, նման խոսակցություններ կային, որոնք դադարել են հիմա, և մենք մեխանիզմ մշակենք, որ, ընդհանրապես, նման պրակտիկան չկրկնվի։ Ի՞նչ կարծիքի դրա վերաբերյալ։

 Ա.ՄԱՆՈՒԿՅԱՆ

-Պրն Բագրատյան, Հարկային օրենսգրքով սահմանված է, որ այն տեղը, որտեղ պետք է փակցվի դրոշմապիտակը, սահմանում է Կառավարությունը։ Կառավարությունը սահմանել է, որ կարող է փակցվել Կառավարության որոշմամբ սահմանված ցանկացած տեղ, այդ թվում` նույնիսկ իր պիտակի վրա, հենց շշի պիտակի վրա։ Եթե խնդիր է դա, քննարկենք։ Ինքը Կառավարության որոշմամբ սահմանվող հարց է։ Այդ հարցը ձեր հետ միասին քննարկենք, եթե դա խնդիր է առաջացնում, նաև գործարար աշխարհի հետ նայենք, դա կարգավորենք Կառավարության որոշմամբ։ Օրենքով չի սահմանվում դա, դա թողնված է Կառավարության որոշման վրա։

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Արձագանք չկա։ Հարցերն ավարտվեցին։

Ամբիոնի մոտ եմ հրավիրում հարակից զեկուցողին՝ տնտեսական հարցերի հանձնաժողովի անդամ Հովիկ Աղազարյանին:

 Հ.ԱՂԱԶԱՐՅԱՆ

-Ազգային ժողովի հարգարժան փոխխոսնակներ, հարգելի գործընկերներ, 1-ին ընթերցմամբ քննարկում ենք «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին», « Հայաստանի Հանրապետության վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքի նախագծերը, որոնք նպատակաուղղված են դրոշմանիշների և դրոշմապիտակների կիրարկման ոլորտում կանոնակարգումներն ավելի հստակեցնելուն և որոշ փոփոխություններ մտցնելուն։

Հարցը քննարկվել է տնտեսական հարցերի հանձնաժողովում և ստացել է դրական եզրակացություն։ Խնդրում եմ պատեհ պահին կողմ քվեարկել նախագծերին։

 Ռ.ՌՈՒԲԻՆՅԱՆ

-Շնորհակալություն: Պրն Աղազարյանին հարցեր ուղղելու համար հերթագրում։ Հարցեր չկան։ Կարող եք զբաղեցնել ձեր տեղը: Իսկ այժմ՝ հերթագրում մտքերի փոխանակության համար։ Հերթագրված պատգամավորներ չկան։ Պրն Աղազարյան, եզրափակիչ ելույթի կարիք չե՞ք տեսնում։ Պրն Մանուկյան, եզրափակիչ ելույթի կարիք չե՞ք տեսնում։ Հարցի քննարկումն ավարտվեց։

Հարգելի գործընկերներ, այժմ անցնում ենք քվեարկություններին։ Քվեարկության է դրվում Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքում փոփոխություն և լրացումներ կատարելու մասին» և կից ներկայացված օրենքների նախագծերի փաթեթն առաջին ընթերցմամբ ընդունելու մասին հարցը: Քվեարկություն։

Կողմ` 58

Դեմ` 0

Ձեռնպահ` 0

Որոշումն ընդունվել է։

Քվեարկության է դրվում Ազգային ժողովի պատգամավոր Գևորգ Պապոյանի կողմից ներկայացված՝ «Հաշվեքննիչ պալատի մասին» օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծն առաջին ընթերցմամբ ընդունելու մասին հարցը: Քվեարկություն։

Կողմ` 58

Դեմ` 0

Ձեռնպահ` 0

Որոշումն ընդունվել է։

Քվեարկության է դրվում Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Հայաստանի Հանրապետության հարկային օրենսգրքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» և « Հայաստանի Հանրապետության վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում փոփոխություն կատարելու մասին» օրենքների նախագծերի փաթեթն առաջին ընթերցմամբ ընդունելու մասին հարցը: Քվեարկություն։

Կողմ` 58

Դեմ` 0

Ձեռնպահ` 0

Որոշումն ընդունվել է։

Քվեարկության է դրվում Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Հանրային ծառայությունները կարգավորող մարմնի մասին» օրենքում փոփոխություն կատարելու մասին» և կից ներկայացված օրենքների նախագծերի փաթեթը երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ ընդունելու մասին հարցը: Քվեարկություն։

Կողմ` 59

Դեմ` 0

Ձեռնպահ` 0

Որոշումն ընդունվել է։

Քվեարկության է դրվում Կառավարության կողմից ներկայացված՝ «Դատական ակտերի հարկադիր կատարման մասին» օրենքում լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը երկրորդ ընթերցմամբ և ամբողջությամբ ընդունելու մասին հարցը: Քվեարկություն։

Կողմ` 58

Դեմ` 0

Ձեռնպահ` 0

Որոշումն ընդունվել է։

Հարգելի պատգամավորներ, օրակարգից մնացել է երկու հարց, բայց, քանի որ հիմնական զեկուցողը գործուղման է մեկնել, «Ազգային ժողովի կանոնակարգ» ՀՀ սահմանադրական օրենքի 63-րդ հոդվածի 1-ին մասի համաձայն՝ դրանց քննարկումը հետաձգվում է։ Մեր նիստն ավարտվեց, ցտեսություն։




ԱԺ Նախագահ  |  Պատգամավորներ|  ԱԺ խորհուրդ  |  Հանձնաժողովներ  |  Խմբակցություններ  |  Աշխատակազմ
Օրենսդրություն  |   Նախագծեր  |  Նիստեր  |   Լուրեր  |  Արտաքին հարաբերություններ   |  Գրադարան  |  Ընտրողների հետ կապեր  |  Հղումներ  |  RSS